Nee hoor, ik ben echt zo verkniptquote:Op maandag 10 januari 2011 13:08 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik moest heel even glimlachen. Maar jullie weten toch wel dat Editeur alleen maar wilt intimideren met deze pics.
Hij is best aardig..
Hahah en nog ff..jij kent mij niet dus je moet niet oordelen..en ik heb nooit klachten gehad.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Jij bent echt een vies meisje
Totaal niet elegant of aantrekkelijk
Met je vieze viskut!
Nee grapje hoor Fantaquote:Op maandag 10 januari 2011 13:13 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hahah en nog ff..jij kent mij niet dus je moet niet oordelen..en ik heb nooit klachten gehad.
Heaumeauw!
Toch bedankt dat je het voor me opnamquote:
hunzelfquote:Op maandag 10 januari 2011 13:15 schreef Flammie het volgende:
Nogmaals; mensen die haten op Sushi zijn gewoon kk zielig en kunnen de mysteries van de orienten niet waarderen. Dat zegt meer over hunzelf dan over mensen die wel kunnen genieten van lekkere Sushi
Jajajaja. Moet je niet naar een vechtkamp of ruzie met Michielos?quote:Op maandag 10 januari 2011 13:15 schreef Flammie het volgende:
Nogmaals; mensen die haten op Sushi zijn gewoon kk zielig en kunnen de mysteries van de orienten niet waarderen. Dat zegt meer over hunzelf dan over mensen die wel kunnen genieten van lekkere Sushi
Aha ik dacht al er zat opeens zoveel haat in jou ?quote:Op maandag 10 januari 2011 13:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee grapje hoor Fanta
Zijn we weer vriendjes?
Speciaal voor jou een leuk liedje:
Het gaat niet om het haten van sushi, dipsaus, maar om het vermelden ervan op facebook dat je het gaat eten.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:15 schreef Flammie het volgende:
Mijn psycholoogquote:Op maandag 10 januari 2011 13:16 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Aha ik dacht al er zat opeens zoveel haat in jou ?
Hoe gaat het bij je psycholoog?
Wat vriendje Appelmoes zei.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:16 schreef wise het volgende:
[..]
Het gaat niet om het haten van sushi, dipsaus, maar om het vermelden ervan op facebook dat je het gaat eten.
Lezen is ook een vak
Waarom zou dat niet mogen dan. Is er ergens een wet voor ofzo? Dat je dat niet op je facebook mag posten? Dat zou ik dan eens graag willen lezen namelijkquote:Op maandag 10 januari 2011 13:16 schreef wise het volgende:
[..]
Het gaat niet om het haten van sushi, dipsaus, maar om het vermelden ervan op facebook dat je het gaat eten.
Lezen is ook een vak
wie heeft het over het niet mogen posten?quote:Op maandag 10 januari 2011 13:20 schreef Flammie het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet mogen dan. Is er ergens een wet voor ofzo? Dat je dat niet op je facebook mag posten? Dat zou ik dan eens graag willen lezen namelijk
LOL. Flammie log uitquote:Op maandag 10 januari 2011 13:20 schreef Flammie het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet mogen dan. Is er ergens een wet voor ofzo? Dat je dat niet op je facebook mag posten? Dat zou ik dan eens graag willen lezen namelijk
quote:Op maandag 10 januari 2011 13:20 schreef Flammie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 januari 2011 13:23 schreef Steengeyl het volgende:
Negeer 'm gewoon man. Obvious troll is obvious.
Geef'm wat sushiquote:
Leuk voor je, post het op facebook en vier hetquote:Op maandag 10 januari 2011 13:24 schreef Flammie het volgende:
Dus voor de fokkers:
Vandaag eet ik lekkere Sushi dus jullie stikken maar in jullie gore zuurkool met worst
Of nog zieliger: klaag over mensen die dat doenquote:Op maandag 10 januari 2011 13:26 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
Leuk voor je, post het op facebook en vier het
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |