quote:Op maandag 10 januari 2011 09:41 schreef boskameel het volgende:
[..]
Als ik veel zalm eet ruikt mijn pis naar zalm.
Je bent toch niet stiekem mijn zusje, vriendin, oma of moeder hehquote:Op maandag 10 januari 2011 09:30 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik ga het ook eten op mijn feestje....
quote:Op maandag 10 januari 2011 11:52 schreef boskameel het volgende:
[..]
echt. overigens alleen van ingeblikte zalm heb ik het.
hmm ik weet iig zeker dat jij niet mijn vriend bent..of kind...of kleinkind..dan blijft er 1 optie over...quote:Op maandag 10 januari 2011 09:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Je bent toch niet stiekem mijn zusje, vriendin, oma of moeder heh?!
Het jammere is dat er mensen bestaan die echt zo denken.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:47 schreef wise het volgende:
Nou, ik zit op dit moment van mijn sushi te genieten met een moccachocalate van Starbucks. Heerlijk even relaxen terwijl ik muziek luister via mijn mac book pro en een NY-pet met sticker draag voor de zon en relaxte uggs voor de kou.
Deal with it
Sounds like mequote:Op maandag 10 januari 2011 12:47 schreef wise het volgende:
Nou, ik zit op dit moment van mijn sushi te genieten met een moccachocalate van Starbucks. Heerlijk even relaxen terwijl ik muziek luister via mijn mac book pro en een NY-pet met sticker draag voor de zon en relaxte uggs voor de kou.
Deal with it
Nehquote:
afschieten die handelquote:Op maandag 10 januari 2011 12:47 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Het jammere is dat er mensen bestaan die echt zo denken.
* wise checked fobo and lolledquote:
Ik moest heel even glimlachen. Maar jullie weten toch wel dat Editeur alleen maar wilt intimideren met deze pics.quote:
quote:
Jij bent echt een vies meisjequote:Op maandag 10 januari 2011 13:09 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik kots dalijk wel even mijn rijst met zalmgerecht uit.. en zal er een foto van maken.
Dat is alleen maar om je in bed te krijgen.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:08 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik moest heel even glimlachen. Maar jullie weten toch wel dat Editeur alleen maar wilt intimideren met deze pics.
Hij is best aardig..
quote:Op maandag 10 januari 2011 13:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Jij bent echt een vies meisje
Totaal niet elegant of aantrekkelijk
Met je vieze viskut!
quote:Op maandag 10 januari 2011 13:10 schreef Steengeyl het volgende:
[..]
Dat is alleen maar om je in bed te krijgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |