abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91103689
quote:
13s.gif Op maandag 10 januari 2011 01:58 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Bij mij in ieder geval wel. :')

[..]

:')
ahah ook nog eens rotterdamse chicks =.=
  maandag 10 januari 2011 @ 08:54:06 #52
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_91103736
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 08:50 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

ahah ook nog eens rotterdamse chicks =.=
Moet wel idd...want die zaken zijn alleen toegankelijk voor Rotterdammers -_-'
Eclaire84: Wax je of je scheer je??
schouderklopje: waarom wil je dat weten??
Radicalist: zeg gewoon want ik hou van je. je heb zeker lekker glad kutje
Nektasje2: Hahah kijk deze gozer met moeite met 1 hand typen hahaahahah
pi_91103825
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 08:54 schreef Eclaire84 het volgende:

[..]

Moet wel idd...want die zaken zijn alleen toegankelijk voor Rotterdammers -_-'
dat wilde ik er niet mee zeggen maar
(bijna ) al die tenten die hij opsomde zitten in Rotterdam.
  maandag 10 januari 2011 @ 08:59:50 #54
260098 Codiac
Back in business
pi_91103833
Oke, ik lees dit topic terwijl een of ander mens tegenover me (in de mediatheek) uitgebreid aan het vertellen is dat ze sushi gaat eten. Daar hebben ze het al 5 minuten over. Dus terechte klacht ik snap je helemaal
pi_91103844
Met je cynische antwoorden, ben je ongesteld ofzo?
pi_91103850
Zo hier kan ik dus echt boos om worden he.. Jullie zijn gewoon jaloers omdat jullie geen Sushi eten/lusten of kunnen betalen. Japan is gewoon veel cooler dan Nederland ooit zal zijn en Sushi is wel even vele malen lekkerder dan al die boerenkoolgerechten (hoerenkool!! haha) bij elkaar.In plaats van zo triest te reageren op mensen die hun leven wel verrijken met deze oosterse lekkernijen kunnen jullie het beter zelf eens proberen.. diep triest dit gedrag :r :')
  maandag 10 januari 2011 @ 09:02:31 #57
260098 Codiac
Back in business
pi_91103891
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 09:00 schreef Flammie het volgende:
Zo hier kan ik dus echt boos om worden he.. Jullie zijn gewoon jaloers omdat jullie geen Sushi eten/lusten of kunnen betalen. Japan is gewoon veel cooler dan Nederland ooit zal zijn en Sushi is wel even vele malen lekkerder dan al die boerenkoolgerechten (hoerenkool!! haha) bij elkaar.In plaats van zo triest te reageren op mensen die hun leven wel verrijken met deze oosterse lekkernijen kunnen jullie het beter zelf eens proberen.. diep triest dit gedrag :r :')
Het gaat niet om het punt of sushi lekker is of niet en ook niet of het een verrijking is van de Nederlandse voedsel markt. Het gaat erom dat mensen zonidg elitair moeten propageren dat ze sushi gaan eten.
pi_91103894
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 09:00 schreef Flammie het volgende:
Maar er mee te koop lopen wat je gaat eten..wtf ik hoef dat niet te weten..dat verkapte kijk-mij-eens-hip-zijn-dat-ik-voor-een-vierde-van-mijn-maand-salaris-sushi-ga-eten.
  maandag 10 januari 2011 @ 09:06:41 #59
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_91103972
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 09:02 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Maar er mee te koop lopen wat je gaat eten..wtf ik hoef dat niet te weten..dat verkapte kijk-mij-eens-hip-zijn-dat-ik-voor-een-vierde-van-mijn-maand-salaris-sushi-ga-eten.
Ach ja, 'status', daar betalen mensen graag voor.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_91103987
Sushi is wel heel erg lekker hoor :D !
Alleen sommige mensen denken dat het elitair en exclusief en dus ' hip / trendy ' is, net als de Starbucks.
  maandag 10 januari 2011 @ 09:07:56 #61
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_91103994
quote:
99s.gif Op maandag 10 januari 2011 09:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Sushi is wel heel erg lekker hoor :D !
Alleen sommige mensen denken dat het elitair en exclusief en dus ' hip / trendy ' is, net als de Starbucks.
En dat is het niet.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_91104020
Ach ik weet van binnen toch dat de meeste mensen die Sushi eten veel meer IQ hebben dan de mensen die dat niet doen dus blaat maar een eind in de rondte zou ik zeggen :) :W
pi_91104023
het is gewoon eenn gerecht met vis..wtf..ik ga ook niet twitteren(twitter :') ) dat ik naar de mac fucking donalds ga.
pi_91104027
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 09:02 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Mwah, hier heb je een sushi restaurant waar je voor ¤24-, onbeperkt heerlijk versie sushi kan eten.
Dat is goedkoper dan een gemiddeld normaal a la carte restaurant.
En dit restaurant is het enige restaurant in mijn woonplaats wat in de top 100 van beste restaurants van NL staat (nummer 70 of zoiets.)
pi_91104035
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 09:09 schreef Flammie het volgende:
Ach ik weet van binnen toch dat de meeste mensen die Sushi eten veel meer IQ hebben dan de mensen die dat niet doen dus blaat maar een eind in de rondte zou ik zeggen :) :W
Royal Sadness...
pi_91104052
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 09:09 schreef Fanta-stick het volgende:
het is gewoon eenn gerecht met vis..wtf..ik ga ook niet twitteren(twitter :') ) dat ik naar de mac fucking donalds ga.
Dat zou dus WEL dom zijn ja maar Sushi is toch wel even heel wat anders.
pi_91104077
Laatst was ik ook even snel sushi eten, toen was er ook zo'n dom elitair bekakt hockeywijf dat perse tijdens het eten aan ie-de-reen in haar contactenlijst van haar BlackBerry moest lasten weten dat ze op dit moment sushi aan het eten was :r !
pi_91104112
quote:
99s.gif Op maandag 10 januari 2011 09:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Laatst was ik ook even snel sushi eten, toen was er ook zo'n dom elitair bekakt hockeywijf dat perse tijdens het eten aan ie-de-reen in haar contactenlijst van haar BlackBerry moest lasten weten dat ze op dit moment sushi aan het eten was :r !
En jij laat het nu aan iedereen op fok weten dus wat is het verschil precies tussen jij en dat dom elitair bekakt hockeywijf? :') Niks.. geen ene reet dus :W
pi_91104149
Dus jij beweerd dat je kunt zien aan iemand of hij/zij slim is aan wat hij eet?

wtf.
pi_91104217
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 09:16 schreef Fanta-stick het volgende:
Dus jij beweerd dat je kunt zien aan iemand of hij/zij slim is aan wat hij eet?

wtf.
Ik hoor haar toch praten met zo'n bekakte R, pratend over het corps en haar studie vrijetijdskunde.
Sowieso, vrijetijdskunde :')
pi_91104329
quote:
99s.gif Op maandag 10 januari 2011 09:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:

[..]

Ik hoor haar toch praten met zo'n bekakte R, pratend over het corps en haar studie vrijetijdskunde.
Sowieso, vrijetijdskunde :')
ja ik had het meer over flammies reactie...:') ik zit alleen maar met zulke kinders op school...met hun blackberries en uggs :')
pi_91104370
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 09:24 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

ja ik had het meer over flammies reactie...:') ik zit alleen maar met zulke kinders op school...met hun blackberries en uggs :')
Hehe ok dan weet je gelukkig wel waar ik het over heb :P
Ik heb mijn ouders, zussie, haar vriend, oma en mijn eigen vriendin uitgenodigd om over 2 weken sushi te eten wanneer ik jarig ben :@
pi_91104457
quote:
99s.gif Op maandag 10 januari 2011 09:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:

[..]

Hehe ok dan weet je gelukkig wel waar ik het over heb :P
Ik heb mijn ouders, zussie, haar vriend, oma en mijn eigen vriendin uitgenodigd om over 2 weken sushi te eten wanneer ik jarig ben :@
Ik ga het ook eten op mijn feestje :').... :@
pi_91104665
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 19:31 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Dus als je vis eet dan gaat je kut ook meuren naar vis :') nog nooit van gehoord...
Als ik veel zalm eet ruikt mijn pis naar zalm :').
pi_91104704
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 09:41 schreef boskameel het volgende:

[..]

Als ik veel zalm eet ruikt mijn pis naar zalm :').
:')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')