waarmee. Ik heb zo'n oude telefoon die maakt foto's in thumbnail formaat en mijn fototoestel die maakt alleen mooie foto's als er veel licht is.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hole wil je heel veel foto's maken van de zanger van Graffiti6?
Ow, dat ik die live mag aanschouwenquote:Op zondag 9 januari 2011 21:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hole wil je heel veel foto's maken van de zanger van Graffiti6?
Alles kan kapot.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ow, dat ik die live mag aanschouwenIs zeker al bezet?
misschien komt hij weer vrijquote:Op zondag 9 januari 2011 21:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ow, dat ik die live mag aanschouwenIs zeker al bezet?
Dat !quote:
Dit. Hebben we er ook twee van in de klas zitten.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Sowieso als stel klef doen met vrienden erbij, ongeacht welke combinatie, vind ik not done.
ik was net halverwegequote:Op zondag 9 januari 2011 21:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
Laat maar, oninteressant bij nader inzien.
Wat een klote edit's tegenwoordigquote:Op zondag 9 januari 2011 21:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
Laat maar, oninteressant bij nader inzien.
Nee dat is handig.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wat een klote edit's tegenwoordig, ik was halverwege je verhaal en ineens POOF weg
.
Die hebben wij ookquote:Op zondag 9 januari 2011 21:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit. Hebben we er ook twee van in de klas zitten.![]()
En als één van de twee ziek is, is de andere ook ziek!
Echt, te zielig dit. Hele klas heeft afkeer tegen ze
Esmeequote:Op zondag 9 januari 2011 21:25 schreef hole1988 het volgende:
hier nog wat foto's van vorig jaar
http://www.flickr.com/photos/3fm/archives/date-posted/2010/01/15/
quote:Op zondag 9 januari 2011 21:24 schreef justmattie het volgende:
[..]
Die hebben wij ookEn het neefje van hem, zit ook bij ons in de klas. Dus hebben wij ze omgedoopt tot prins, prinsesje en de bodyguard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |