Verklaar je nader?quote:Op zondag 9 januari 2011 20:14 schreef xibalba het volgende:
Soda op de matras strooien.....uurtje laten liggen en dan opzuigen met stofzuiger.....
quote:Op zondag 9 januari 2011 20:14 schreef xibalba het volgende:
Soda op de matras strooien.....uurtje laten liggen en dan opzuigen met stofzuiger.....
Baking soda, geen gewone soda dus.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:51 schreef loecje het volgende:
soda neemt geurtjes op. op het matras zou het de geurtjes van het matras moeten opnemen.
dat is de theorie, of het in de praktijk ook zo werkt ... geen idee.
gewone sodakristallen (uit een zakje vd supermarkt) zijn juist daarvoor bedoeld.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:32 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Baking soda, geen gewone soda dus.
Nooit van gehoord.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:46 schreef aloe_vera het volgende:
[..]
gewone sodakristallen (uit een zakje vd supermarkt) zijn juist daarvoor bedoeld.
Ik ken het verschil tussen baking soda en schoonmaaksoda, maar om geurtjes uit dingen te halen, sprinkel je de schoonmaaksodakristallen in/op je meurende schoen, matras of koelkast.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:50 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nooit van gehoord.
Wel van baking soda en dat is heel wat anders.
Volgens mij is de soda uit supermarkt perfekt in een sopje om vet en nicotine te verwijderen.
Maar baking soda is een soort bakpoeder.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Natriumcarbonaatquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop