quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 21:29 schreef CraniuM het volgende:Er is was geen ideal/automatisch incasso mogelijkheid om voor elke maand te betalen toch?
DC Universe online (PC)
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 21:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:Hmm heb nu een cape equiped.
Maar weet iemand hoe ik de stats van de cape kan houden, maar mijn normale uiterlijk blijf houden, dus met de vleugels

?
Als je naar het menu gaat (
bijvoorbeeld door I (Inventory) te drukken op de PC dan

), dan is het tweedeicoontje van links een maskertje. Bij dat maskertje kan je je stijlen/kleuren instellen (en ook gewoon alles locken, zodat je er altijd zo uit blijft zien).
Je unlocked stijlen door items vrij te verkrijgen en die kan je dan ongeacht van wat je gebruikt laten zien.
Ice en Fire zijn trouwens sets die al subset tank hebben. Ice (en dan vooral bij de cryogenics powers) heeft vooral veel defensieve spells.
Nature en dacht Sorcery hebben healing als subset.
En Mental en Gadgets hebben controller als subset: dus stunnen, trappen, zwakker maken etc.
De subset krijg je op level 10, maar alle powers hebben standaard een damage set.
Ik heb een, level 12, Ice character met een 2 handed wapen (hamer) en acrobatics. Die is zeker fijn om monsters mee af te maken en in leven te blijven

.
De mentor heeft invloed op de stijl/type van kleding/wapens etc. die je later kan unlocken (zoals er ook bij staat bij de character creation). Als ik zo naar je char kijk lijkt me wonder woman wel de beste keuze

.
[ Bericht 0% gewijzigd door Thormodo op 25-01-2011 22:17:50 ]