Hero, nu level 6. Hoezo heb je niet gewoon de bovenste gekozen ?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:17 schreef Catch_me het volgende:
Ik zit op Bloodstorm pvp.
Edit: Speel je hero of villain? OP Looking for trouble heb ik een level 6 villain namelijk
Speel je al?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 09:44 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Dat is PS3 dan neem ik aan?
Ik kan voor de PC kiezen tussen:
[..]
Waar zitten jullie op?
[..]
Bij facebook staat dat de PS3 codes alleen gelden voor de US servers en de PC codes voor beide. Ik kan hem in-game dan ook gewoon ophalen.
Dat een key kopen van zo'n site (zonder een scan te krijgen) nogal 'shady' is heb ik gisteren niet eens echt over nagedacht, aangezien ze wel werken. Je leest wel verhalen van bepaalde sites dat andere mensen dan later een retail versie kopen met de zelfde key en dan is jouw key niet meer geldig.
Over Onlinekeystore.com kon ik niet echt zulke verhalen vinden, maar achteraf had ik liever gewoon 45 euro betaald voor een retailversie (had hem donderdag ook al bijna besteld bij mediaoffer). Tenzij ik er natuurlijk met een maand al weer genoeg van heb, dan is dit voordeliger.
Edit: Ik heb inmiddels een character Thormodo gemaakt op de Looking For Trouble PvP server.
Volgens mij kun je ook van die kaarten kopen zoals met wow. En voor 185 euro speel je voor de rest van je levenquote:Op zondag 23 januari 2011 23:27 schreef Hurricane2k het volgende:
Zag de game net op steam (Pc) staan voor 45euro ..
Nu wil ik de game gaan kopen maar zie ik dat je er een Credit card voor nodig hebt ?
Ik heb geen credit card dus kan ik de game nu niet spelen?
Hoop dat iemand me hier wat over kan vertellen want wil de game toch wel graag halen !
Dus als ik de game koop via steam kan ik hem gewoon spelen? zonder iets te kopen want je krijgt er als goed is 30 dagen bij toch ?quote:Op zondag 23 januari 2011 23:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Volgens mij kun je ook van die kaarten kopen zoals met wow. En voor 185 euro speel je voor de rest van je leven. Al moet dat misschien wel via cc
Denk ik wel! Maar 100% zeker weet ik nietquote:Op zondag 23 januari 2011 23:36 schreef Hurricane2k het volgende:
[..]
Dus als ik de game koop via steam kan ik hem gewoon spelen? zonder iets te kopen want je krijgt er als goed is 30 dagen bij toch ?
Als je even (het laatste deel van) het topic zou lezen zou je het wetenquote:Op zondag 23 januari 2011 23:27 schreef Hurricane2k het volgende:
Zag de game net op steam (Pc) staan voor 45euro ..
Nu wil ik de game gaan kopen maar zie ik dat je er een Credit card voor nodig hebt ?
Ik heb geen credit card dus kan ik de game nu niet spelen?
Hoop dat iemand me hier wat over kan vertellen want wil de game toch wel graag halen !
Ik denk dat ie voor de PS3 versie gaatquote:Op maandag 24 januari 2011 19:40 schreef Catch_me het volgende:
Je kan hem toch ook gewoon op steam kopen of via een random key-webshop?
Gaat om PS3quote:Op maandag 24 januari 2011 19:40 schreef Catch_me het volgende:
Je kan hem toch ook gewoon op steam kopen of via een random key-webshop?
Speel je op PS3 of PCquote:Op maandag 24 januari 2011 19:52 schreef Tain het volgende:
Level 25 inmiddels
Ben alleen heel erg benieuwd wat er nu qua endgame nu allemaal te doen is... PVP, Raids en Alerts?
Hmm jammerquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |