denk niet dat dat al bestaat, zoveel mensen zijn nog geen 30 en het zijn er heel wat.quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:01 schreef koffiegast het volgende:
Iemand al een site gevonden met alle bekende spells/talents/etcetera? Zoals je thottbot had voor WoW in het begin.
ik heb enkel een wiki gevonden, maar op zich wel wat staat, maar het is nogal giswerk en blijkbaar wordt er niet echt concreet vermeld hoeveel damage iets doet ('it deals a lot of damage').quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:26 schreef hallon. het volgende:
[..]
denk niet dat dat al bestaat, zoveel mensen zijn nog geen 30 en het zijn er heel wat.
ik zal blijven zoeken though.
ook erg afhankelijk van stats en Passives hequote:Op woensdag 19 januari 2011 21:35 schreef koffiegast het volgende:
[..]
ik heb enkel een wiki gevonden, maar op zich wel wat staat, maar het is nogal giswerk en blijkbaar wordt er niet echt concreet vermeld hoeveel damage iets doet ('it deals a lot of damage').
http://dcuniverseonline.wikia.com/wiki/DC_Universe_Online_Wiki
WoW had het ook gewoon '20-30 damage' en dan elders 'you deal 30% more damage'. Bij Aion, Age of Conan, etcetera had je nergens een verduidelijking hoeveel damage en kreeg je zelfs situaties waar 'mediocre damage' opeens 4x meer deed dan de spell met tooltip 'lots of damage'.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:36 schreef hallon. het volgende:
[..]
ook erg afhankelijk van stats en Passives he
in-game heb je ook geen overzicht van de schade van bepaalde spells, dat vind ik juist wel leuk, beetje experimenteren ipv die voorgekauwde zooi.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:48 schreef koffiegast het volgende:
[..]
WoW had het ook gewoon '20-30 damage' en dan elders 'you deal 30% more damage'. Bij Aion, Age of Conan, etcetera had je nergens een verduidelijking hoeveel damage en kreeg je zelfs situaties waar 'mediocre damage' opeens 4x meer deed dan de spell met tooltip 'lots of damage'.
Misschien leuk om te vermelden waar je hem dan hebt gekocht ?quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:22 schreef Catch_me het volgende:
Heb hem net gekocht voor 25 euro, op welke server spelen jullie?
crossfire pvpquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:22 schreef Catch_me het volgende:
Heb hem net gekocht voor 25 euro, op welke server spelen jullie?
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:33 schreef RickoKun het volgende:
Ik hou deze even in het achterhoofd!
wwww.onlinekeystore.com en dan even zoeken naar de "digital" versie van DC:O. Tis een amerikaanse key, maar je kan er gewoon mee op europese serversquote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:00 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Misschien leuk om te vermelden waar je hem dan hebt gekocht ?![]()
DC Universe Online + 30 Days (SCAN) : 39.99 euroquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:09 schreef Catch_me het volgende:
[..]
wwww.onlinekeystore.com en dan even zoeken naar de "digital" versie van DC:O. Tis een amerikaanse key, maar je kan er gewoon mee op europese servers
WoW vond ik in de bèta ook leuker op een PvP server, maar op een gegeven moment was er zo veel griefing (high level players die low level players slopen) in de release, dat het vaak gewoon niet leuk meer was om te levelen.quote:
quote:It will end at Sunday the 23th January.
Deals of the Week:
[...]
* DC Universe Online + 30 Days US (Digital) only 24.99 ¤
Met die key kun je gewoon via de launcher van DC:O een account maken, dus geen rare poespas om het te laten werkenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:37 schreef Thormodo het volgende:
[..]
WoW vond ik in de bèta ook leuker op een PvP server, maar op een gegeven moment was er zo veel griefing (high level players die low level players slopen) in de release, dat het vaak gewoon niet leuk meer was om te levelen.
Misschien is het hier anders, op zich is vechten in een open wereld met anderen natuurlijk ook tof.
En die code werkt ook gewoon als je een Nederlandse account hebt (of moet die op Amerikaans o.i.d. staan)?
Edit: key wordt (als het goed is) weer duurder na zondag:
[..]
http://www.onlinekeystore.com/news.php
Had jij ook dat je een SMS kreeg die je vervolgens moest invullen, voor "verificatie" (bij iDeal betaling)? Geen idee of die SMS ook wat kost. Ik kreeg zogenaamd 0,75 euro korting (wss. de kosten voor de SMS), maar er is wel 25 euro van mijn rekening afgehaald. Vage zooi, maar goed, de key werkt geloof ik.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:05 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Met die key kun je gewoon via de launcher van DC:O een account maken, dus geen rare poespas om het te laten werkenJe moet alleen ff opletten voordat je de client van 12gb gaat downloaden dat je onderaan je launcher EU servers ziet staan.
Heb je het land op Nederland staan bij Billing Information? Ik heb een gigantische lijst aan opties als ik kijk bij Payment Information bij https://www.onlinekeystore.com/cart.php?mode=checkoutquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hmm bij OKS zie ik niks over ideal staan
Direct-debit is ook een optie, je krijgt dan gewoon je 30 dagen en er word dus geen geld van je rekening gehaald.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:21 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Had jij ook dat je een SMS kreeg die je vervolgens moest invullen, voor "verificatie" (bij iDeal betaling)? Geen idee of die SMS ook wat kost. Ik kreeg zogenaamd 0,75 euro korting (wss. de kosten voor de SMS), maar er is wel 25 euro van mijn rekening afgehaald. Vage zooi, maar goed, de key werkt geloof ik.
TOTAL: ¤24.99
Discount: ¤0.75
Discounted subtotal: ¤24.24
Total: ¤24.24
Nu moet ik dus een subscription toevoegen. Weet iemand of ze direct 13 euro van je credit card afhalen als je voor die optie kiest? Of kan je je gegevens invullen en daarna binnen de maand de subscription stopzetten, zodat je dus alleen voor het spel zelf hoeft te betalen en niet gelijk 2 maand speeltijd hebt?
Ah, dat is blijkbaar gewoon bankafschrijving, zoals ze in het begin ook alleen bij WoW haddenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:43 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Direct-debit is ook een optie, je krijgt dan gewoon je 30 dagen en er word dus geen geld van je rekening gehaald.
Die facebook app is alleen voor US servers.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:54 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Ah, dat is blijkbaar gewoon bankafschrijving, zoals ze in het begin ook alleen bij WoW hadden. Dan hebben ze mij op de eerste pagina van dit topic dus valselijk voorgelicht
.
Voor de mensen die nog iets (semi) nuttigs met hun facebook account willen doen:
Als je naar http://apps.facebook.com/dcuolegends/ gaat kun je één van die plaatjes toevoegen aan je profiel foto's. Dan krijg je een code voor een in-game item. Dat plaatje kan je daarna gewoon weer verwijderen, dus het is 1 minuut werk voor een extra in-game item (geen idee of dat item verder nog nuttig is.). In totaal zijn er 4 items te verkrijgen, elke week één.
Dat is PS3 dan neem ik aan?quote:
Waar zitten jullie op?quote:Looking For Trouble PvP
In Brightest Day PvE
Bloodstorm PvP
Reality Lost PvE
Bij facebook staat dat de PS3 codes alleen gelden voor de US servers en de PC codes voor beide. Ik kan hem in-game dan ook gewoon ophalen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:05 schreef Tain het volgende:
[..]
Die facebook app is alleen voor US servers.
En met een site als Onlinekeystore.com loop je het risico dat je key mogelijk geband wordt door SOE...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |