spells zijn vrij simpel, je heb een 2 talenttrees per power (ice,fire,nature,mental, gadget, etc.)quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:06 schreef koffiegast het volgende:
Het leek me wel interessant, maar voor alsnog nergens echt een duidelijke lijst gezien met watvoor spells je nou precies hebt en die interface is beetje mja Oo
Bij totalhalibut filmpjes zie ik nou niet echt dat ie de chat heeft veranderd en tja het is me voornamelijk te doen om de onduidelijkheid in abilities/talents/etc voor zover dat het er is.
Verder hoe/wat qua gear, want ik zie wel allemaal leuke attributen, maar ik zie nog niet echt hoe/wat er precies verder mee gebeurd.
Iemand die meer weet?
je heb DoT's , Stuns, Grounding aanvallenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:20 schreef koffiegast het volgende:
Ja zover kwam ik wel, maar wat de spells precies zijn dus echt voor elke spell wat doet het, wat houdt het in. Hoeveel damage doet iets, is het een damage over effect, stun, of moet ik juist aan een compleet ander soort arsenal denken.
En voor de attributes/gear, op welke manier maakt de gear eigenlijk uit? Bij WoW werd dat op het eind veel en veel meer uitmakender, maar voor b.v. age of conan was er zowat geen verschil. Mag ik straks verwachten dat tanks enkel en volledig health/defense hebben b.v.?
Het eerste is voor me belangrijk zodat ik kan weten of ik wel mijn lievelingsding enigszins kan maken en het tweede of het later aankomt op een gearfestijn, skillfestijn of purely luck based.
het kan gewoon met de controller, al is toetsenbord een stuk sneller ofc.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
Let op: U kunt dit spel dertig dagen gratis spelen. Daarna moet u 13 euro per maand betalen of u moet eenmalig hetbedrag van 180 euro betalen zodat uvoor altijd kunt spelen.
Nja dan ben je er ook meteen klaar mee.. heb je hier btw wel zo toetsenbord ding nodig? of gaat het ook goed met de controller?
zucht mensen die geen verstand hebben van mmorpg/mmoquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
Let op: U kunt dit spel dertig dagen gratis spelen. Daarna moet u 13 euro per maand betalen of u moet eenmalig hetbedrag van 180 euro betalen zodat uvoor altijd kunt spelen.
Nja dan ben je er ook meteen klaar mee.. heb je hier btw wel zo toetsenbord ding nodig? of gaat het ook goed met de controller?
Je weet dat er 1000 van dit soort games zijn en het heel normaal is dat er maandelijks betaald moet worden? Controller is btw genoeg.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
Jij koopt maar één keer in de paar jaar een spel voor ~50 euro en kan daar dan oneindig mee spelen? Of moet je toevallig als je het spel hebt uitgespeeld weer wat nieuws kopen, omdat de content op is?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
Het spel is juist gemaakt met een controller in het achterhoofd en dus speelt daar ook prima mee. Enige waar het toetsenbord waarschijnlijk fijner voor is, is spells e.d. casten. Een controller is weer fijner om mee te bewegen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:56 schreef hallon. het volgende:
[..]
het kan gewoon met de controller, al is toetsenbord een stuk sneller ofc.
quote:
dat "uitgerekte" beeld is omdat je geen hdtv+hdmi heb, je kan de instellingen wat tweakenquote:Op woensdag 19 januari 2011 01:34 schreef Athlon64x het volgende:
wanneer kan je nou raids doen of instances? hoe hoog level?
LOLquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:01 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
zucht mensen die geen verstand hebben van mmorpg/mmo
Bohhhhhhhhhhhquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
LOL. Mensen die zo maar wat ouwenhoeren
. Knuppel.. Waar zie je ergens staan dat ik niet weet hoe een mmorpg werkt?
Zorg jij er maar voor dat je weer hoe een tv werkt, zucht mensen die niet door hebben hoe een tv werkt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |