Vlag in je oog enzoquote:Op zondag 9 januari 2011 15:32 schreef Greys het volgende:
In 2009 was het NSF ook met alleen staan volgens mij:
Maar ik vind het zelf gewoon kut
Ik hou niet van dat opgepropte met al die mensen.
quote:
Als we uberhaupt aan kaarten kunnen komenquote:Op zondag 9 januari 2011 15:34 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben ook niet zo van staan. Het lijkt wel een complot, wil ik een keer NSF, alleen staanplaatsen.![]()
Maar we gaan toch wel he?
De hele visafslag in de studioquote:Op zondag 9 januari 2011 15:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Als we uberhaupt aan kaarten kunnen komen
Die Jees twitterden al dat de kaarten 'zeer schaars' zijn.
WHY? Met alleen staan kunnen er toch juist heel veel in die studio? Of zou er stiekem al een heel deel gereserveerd zijn voor heul Volendam?Ook de dame van de Tros waar ik mee mailde deze week (om te kijken wat er te regelen viel) zei dat ze verwachtte dat ze er heel snel doorheen zijn morgenochtend.
Melt met doekkiequote:Op zondag 9 januari 2011 15:35 schreef Cat22 het volgende:
Bad loopt vol.Ik schrik me nog elke keer dood als ik weer een nieuwe kraan open draai: klusje van gisteren heeft geleid tot lucht in de leidingen en er kwam zelfs roestkleurig water uit mijn badkraan.
![]()
Melt met doekkie zit erin, maskers voor gezicht en haar liggen klaar.
Mijne is al opquote:
quote:
Dan vergeet het maar.quote:Op zondag 9 januari 2011 15:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Als zij hun eigen familie mochten uitnodigen sterft het daar van de Kwakmannen, Schilders en De Witten. Dan mogen ze vast alle familie van de vriendinnen ook nog vragen, dus dan zitten alle Keizers en Veermannen er ook. Hup, zaal vol!
En de Smitjes nogquote:Op zondag 9 januari 2011 15:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Als zij hun eigen familie mochten uitnodigen sterft het daar van de Kwakmannen, Schilders en De Witten. Dan mogen ze vast alle familie van de vriendinnen ook nog vragen, dus dan zitten alle Keizers en Veermannen er ook. Hup, zaal vol!
Oh dat kunnen wij!quote:Op zondag 9 januari 2011 15:41 schreef ElisaB het volgende:
En anders maken jullie toch je eigen NSF. Met een Nederlandstalige versie van Halleluuuujaaaaa
Oeh lekker!!!quote:Op zondag 9 januari 2011 15:35 schreef Cat22 het volgende:
Bad loopt vol.Ik schrik me nog elke keer dood als ik weer een nieuwe kraan open draai: klusje van gisteren heeft geleid tot lucht in de leidingen en er kwam zelfs roestkleurig water uit mijn badkraan.
![]()
Melt met doekkie zit erin, maskers voor gezicht en haar liggen klaar.
quote:Op zondag 9 januari 2011 15:42 schreef Greys het volgende:
Oh dat kunnen wij!
Sterker nog, dat hebben wij al gedaan, he Elies?
'Hallelujaaaaaaaaaaa... erhm... tra la laaaaaaaaaaaa!'
Geweldig nummer die al vaak genoeg verkracht is, dus zuwwe die maar niet doen?quote:Op zondag 9 januari 2011 15:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat kunnen wij!
Sterker nog, dat hebben wij al gedaan, he Elies?
'Hallelujaaaaaaaaaaa... erhm... tra la laaaaaaaaaaaa!'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |