Hoe zat dat dan ook alweer met jullie we gaan wel/niet verhaal?quote:Op zondag 9 januari 2011 15:07 schreef Ian_Nick het volgende:
Wehehe, eerst te pussy zijn om naar de meet te komen en dan klagen.
Oehoeh, stoer hoorquote:Op zondag 9 januari 2011 15:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoe zat dat dan ook alweer met jullie we gaan wel/niet verhaal?
Nee, ik had meteen al aangegeven dat we daar het geld noch de middelen voor hebben. I.p.v. een lul verhaal eerste klas op te hangenquote:Op zondag 9 januari 2011 15:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oehoeh, stoer hoor![]()
Ook dát had een heeeeuuul smeuïge reden die gisteren gewoon besproken is, maar dat weet je niet want jij was er niet.
Weet je niet want je was er niet.quote:Op zondag 9 januari 2011 15:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, ik had meteen al aangegeven dat we daar het geld noch de middelen voor hebben. I.p.v. een lul verhaal eerste klas op te hangen
*gaat quote uitprinten en op kussen leggen.quote:Op zondag 9 januari 2011 15:22 schreef Copycat het volgende:
MERA!!! WAKKER WORDEN EN BAK EENS EEN EI!!!!
Dit bedoel je niet echt hè?quote:Op zondag 9 januari 2011 15:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Geen ruzie maken !!!
alles nagelezen, mooi, leuk, etc. etc.![]()
op naar de volgende meet, misschien een BQ ?
[ link | afbeelding ]
douchen
anders word ik nooit wakker
Ja-ha-ha. No Pietje, no cry.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
huh, was er gister een uitzending van the Voice. Lenny is eruit
.
quote:Op zondag 9 januari 2011 16:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
wtf, hij is altijd nog veilig gestemd en nu gooit Roel 'm er zonder pardon uit. Wat een kutstreek.
Pietje ik las in de krant dat de uitslag al vrijdag bekent was, allemaal door gestoken kaart dus die hele poppenkast.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
wtf, hij is altijd nog veilig gestemd en nu gooit Roel 'm er zonder pardon uit. Wat een kutstreek.
Het is vrijdag opgenomen ...quote:Op zondag 9 januari 2011 16:36 schreef Toverheks het volgende:
Pietje ik las in de krant dat de uitslag al vrijdag bekent was, allemaal door gestoken kaart dus die hele poppenkast.
ff downloadenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |