Hoe zat dat dan ook alweer met jullie we gaan wel/niet verhaal?quote:Op zondag 9 januari 2011 15:07 schreef Ian_Nick het volgende:
Wehehe, eerst te pussy zijn om naar de meet te komen en dan klagen.
Oehoeh, stoer hoorquote:Op zondag 9 januari 2011 15:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoe zat dat dan ook alweer met jullie we gaan wel/niet verhaal?
Nee, ik had meteen al aangegeven dat we daar het geld noch de middelen voor hebben. I.p.v. een lul verhaal eerste klas op te hangenquote:Op zondag 9 januari 2011 15:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oehoeh, stoer hoor![]()
Ook dát had een heeeeuuul smeuïge reden die gisteren gewoon besproken is, maar dat weet je niet want jij was er niet.
Weet je niet want je was er niet.quote:Op zondag 9 januari 2011 15:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, ik had meteen al aangegeven dat we daar het geld noch de middelen voor hebben. I.p.v. een lul verhaal eerste klas op te hangen
*gaat quote uitprinten en op kussen leggen.quote:Op zondag 9 januari 2011 15:22 schreef Copycat het volgende:
MERA!!! WAKKER WORDEN EN BAK EENS EEN EI!!!!
Dit bedoel je niet echt hè?quote:Op zondag 9 januari 2011 15:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Geen ruzie maken !!!
alles nagelezen, mooi, leuk, etc. etc.![]()
op naar de volgende meet, misschien een BQ ?
[ link | afbeelding ]
douchen
anders word ik nooit wakker
Ja-ha-ha. No Pietje, no cry.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
huh, was er gister een uitzending van the Voice. Lenny is eruit
.
quote:Op zondag 9 januari 2011 16:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
wtf, hij is altijd nog veilig gestemd en nu gooit Roel 'm er zonder pardon uit. Wat een kutstreek.
Pietje ik las in de krant dat de uitslag al vrijdag bekent was, allemaal door gestoken kaart dus die hele poppenkast.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
wtf, hij is altijd nog veilig gestemd en nu gooit Roel 'm er zonder pardon uit. Wat een kutstreek.
Het is vrijdag opgenomen ...quote:Op zondag 9 januari 2011 16:36 schreef Toverheks het volgende:
Pietje ik las in de krant dat de uitslag al vrijdag bekent was, allemaal door gestoken kaart dus die hele poppenkast.
ff downloadenquote:
Was vrijdagavond al wel opgenomen. Ik wist het gisterochtend maar ik durfde het Pietje niet te vertellen gisteravond. Dat zou hem breken!quote:Op zondag 9 januari 2011 16:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Pietje ik las in de krant dat de uitslag al vrijdag bekent was, allemaal door gestoken kaart dus die hele poppenkast.
Ze hebben het vrijdag opgenomen en het is ietwat moeilijk om 1500 mensne te dwingen om niet uit te lekkenquote:Op zondag 9 januari 2011 16:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik heb de uitzending vrijdag ook gemist dus ik heb nog wel een boel om na te kijkenquote:Op zondag 9 januari 2011 16:38 schreef Noek het volgende:
[..]
Was vrijdagavond al wel opgenomen. Ik wist het gisterochtend maar ik durfde het Pietje niet te vertellen gisteravond. Dat zou hem breken!
en dan nog volhouden dat het rechtstreeks *live* was, echt denken de programma makers en RTL dat zoiets niet zou uitlekken, vond het zo stom toen ik het in de krant las.quote:
Vrijdag was 't toch ook livequote:Op zondag 9 januari 2011 16:40 schreef Toverheks het volgende:
en dan nog volhouden dat het rechtstreeks *live* was, echt denken de programma makers en RTL dat zoiets niet zou uitlekken, vond het zo stom toen ik het in de krant las.
Dat is meer regel dan uitzondering.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:40 schreef Toverheks het volgende:
en dan nog volhouden dat het rechtstreeks *live* was, echt denken de programma makers en RTL dat zoiets niet zou uitlekken, vond het zo stom toen ik het in de krant las.
Mensen kijken toch wel.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou las ook steeds meisje ewbank stelt weinig voor en zingt vals, kijk het zelf niet hoor mij te langdradig maar las ook er zijn belangen in het spel, zelfde platenmaatschappij enzo, wat er van waar is weet ik niet.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Vrijdag was 't toch ook live. Alleen de resultshow blijkbaar niet.
ja, omdat er weinig anders is om naar te kijken haha nee grapje, maar dat snap ik gewoon allemaal niet, waarom zeggen live enzo terwijl het gewoon een opgenomen uitzending is/.quote:
Live wil ook wel eens zeggen dat er niet in is geknipt, heel flauw dat wel.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja, omdat er weinig anders is om naar te kijken haha nee grapje, maar dat snap ik gewoon allemaal niet, waarom zeggen live enzo terwijl het gewoon een opgenomen uitzending is/.
wanneer gaan jullie aan de babykamer beginnen of zijn jullie er al mee bezig, wel foto`s hoorquote:Op zondag 9 januari 2011 16:46 schreef Dementor het volgende:
Vandaag de rest van de plintjes gelegd en het kozijn en raam nogmaals geverfd.
Nog even en de stomme klussen zijn klaar in die kamer.
Ik moest wel tien keer nadenkenquote:
oh, dat wist ik niet.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:46 schreef Dementor het volgende:
[..]
Live wil ook wel eens zeggen dat er niet in is geknipt, heel flauw dat wel.
Dat heet 'integraal'.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:46 schreef Dementor het volgende:
[..]
Live wil ook wel eens zeggen dat er niet in is geknipt, heel flauw dat wel.
Ik ken wel iemand die plintjes wil plakken!quote:Op zondag 9 januari 2011 16:46 schreef Dementor het volgende:
Vandaag de rest van de plintjes gelegd en het kozijn en raam nogmaals geverfd.
Nog even en de stomme klussen zijn klaar in die kamer.
Ze doen het!quote:Op zondag 9 januari 2011 16:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat heet 'integraal'.
Zoiets 'live' noemen is gewoon de boel besodemieteren.
ik las pintjes pakkenquote:Op zondag 9 januari 2011 16:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ken wel iemand die plintjes wil plakken!![]()
![]()
![]()
Laysa zeker, och dat is toch zo'n leuk werk!quote:Op zondag 9 januari 2011 16:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ken wel iemand die plintjes wil plakken!![]()
![]()
![]()
Ik had het wel beter gekund dan de koekebakker die het hier heeft gedaan...maar das al gauw vrees ikquote:Op zondag 9 januari 2011 16:52 schreef Dementor het volgende:
[..]
Laysa zeker, och dat is toch zo'n leuk werk!
Ik heb het even samen met Juud gedaan, geen enkel lelijk stukje gelukkig.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik had het wel beter gekund dan de koekebakker die het hier heeft gedaan...maar das al gauw vrees ik
Dat doet ie wel als hij zijn vingers heeft afgezaagdquote:Op zondag 9 januari 2011 16:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
Als die koekenbakker net zo'n koeken bakt als plinten plakt had ie beter frituurchef kunnen worden
Ik weet het niet...deze koekebakker was een self proclemed plintjesplakker ( schrijf je dat zoquote:Op zondag 9 januari 2011 16:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik heb het even samen met Juud gedaan, geen enkel lelijk stukje gelukkig.
Die conjo heeft zeker zijn zaag opnieuw op een plintje gezet?
Ik heb net 4 plakken salami en een handvol olijven opquote:Op zondag 9 januari 2011 16:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
mooie Tiet
voon Ontbiet
morgen gaat ik lijnen
echt waar
gelukkig noem je nu precies twee dingen op die ik heeeeeel smerig vindquote:Op zondag 9 januari 2011 16:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb net 4 plakken salami en een handvol olijven op![]()
Het duurt nog ff voordat het eten klaar is
DK lust het ook niet dus des te meer voor mijquote:Op zondag 9 januari 2011 17:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
gelukkig noem je nu precies twee dingen op die ik heeeeeel smerig vind![]()
dus dat scheelt..
ik neem nu netjes een broodje met gekookt ei en tomaat
(met een beeeeeeeetje mayoanders is het niet lekker)
en die andere bewaar ik voor later
ik probeer er alvast in te komen
quote:Op zondag 9 januari 2011 17:06 schreef Toverheks het volgende:
hoor nu russich volkslied bij het schaatsen, dat vind ik echt 1 van de mooiste volksliederen die er bestaan, al versta ik er geen klap van, vind het gewoon mooi,
Das al een oude! Daar gooien ze gewoon steeds een andere tekst over!quote:Op zondag 9 januari 2011 17:06 schreef Toverheks het volgende:
hoor nu russich volkslied bij het schaatsen, dat vind ik echt 1 van de mooiste volksliederen die er bestaan, al versta ik er geen klap van, vind het gewoon mooi,
quote:Op zondag 9 januari 2011 17:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik vind die van Nederland bijzonder slecht.
Straalt geen fuck uit.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik vind die van Nederland bijzonder slecht.
Ik vind dat maar een raar volksliedquote:Op zondag 9 januari 2011 17:06 schreef Toverheks het volgende:
oh die vind ik ook wel mooiquote:Op zondag 9 januari 2011 17:11 schreef Disana het volgende:
Doe mij Groot Brittannië maar. Dat van ons is inderdaad niet mooi.
Nomineer er eens eentje!quote:Op zondag 9 januari 2011 17:10 schreef Dementor het volgende:
[..]
Straalt geen fuck uit.
Tijd voor een nieuw lied.
Dat ken ik niet?quote:Op zondag 9 januari 2011 17:12 schreef HiDiHo het volgende:
Die ene die ze bij Formule 1 altijd draaien vind ik wel mooi
Dat is steeds een ander hé, ligt eraan wie er wintquote:
Aangezien wij niet eens meer weten als land wie we zijn in de wereld en heel veel Nederlanders dat ook niet van zichzelf weten zou er nu waarschijnlijk een multiculti knudde liedje van gemaakt worden.quote:
Dat hebben we nu toch ook. Die en dat soort bloed, die heb ik ook altijd geëerd en dat soort ongein!quote:Op zondag 9 januari 2011 17:15 schreef Dementor het volgende:
[..]
Aangezien wij niet eens meer weten als land wie we zijn in de wereld en heel veel Nederlanders dat ook niet van zichzelf weten zou er nu waarschijnlijk een multiculti knudde liedje van gemaakt worden.
Dat weiger ik te zingen.
als ik het engelse volkslied hoor moet ik altijd aan voetballen denken, oh want ik vind engels voetbal wel het mooiste voetbal op aarde, de sfeer de mensen de velden.quote:
Die tekst is nog verklaarbaar.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat hebben we nu toch ook. Die en dat soort bloed, die heb ik ook altijd geëerd en dat soort ongein!
Hoempa floempaquote:
15 coupletten fictieve geschiedenisquote:
Hoho, achter de tekst die wij tegenwoordig zingen zit nog een best mooi verhaal.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
15 coupletten fictieve geschiedenis
Wat mooi en dapper van je moeder dat ze naar Rusland is gegaan. Ze heeft haar wens dus in vervulling laten gaan.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
als ik het engelse volkslied hoor moet ik altijd aan voetballen denken, oh want ik vind engels voetbal wel het mooiste voetbal op aarde, de sfeer de mensen de velden.
maar er zijn nog wel meer volkliederen die heel mooi zijn hoor, maar ja de russen, komt misschien ook door me moeder, die draaide altijd russenmuziek en wist erg veel er van af van het land etc. en toen mijn vader overleed zei ze gelijk die dag, en nu kan ik naar rusland om op het rode plein te gaan staan, en heeft dat ook gedaan, volgens mij wilde me vader weinig met Rusland te maken hebben maar weet dat niet zeker meer, is al zolang terug.
Graag gedaanquote:Op zondag 9 januari 2011 17:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Flap flap flap.
Leuk dat je gisteren streamde trouwens
Het blijft een droeter-deuntje!quote:Op zondag 9 januari 2011 17:22 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hoho, achter de tekst die wij tegenwoordig zingen zit nog een best mooi verhaal.
Maar goed van het Wilhelmus ga je automatisch in treur modus, zelfs op het EK/WK of de OS.
Ja, de kwaliteit was best goed, als je nog eens ergens heen gaat of zomaar thuis zit te vogelen is het best voor herhaling vatbaar. Dat niet iedereen erop wou snap ik wel.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Graag gedaan![]()
Het was ook een klein experimentje voor mij, aangezien dat de eerste keer was met mijn toestel. Maar het zag er redelijk uit zag ik. Het is altijd lastig omdat er altijd een paar zijn die er liever niet op komen.
ja Disana, die wist zoveel over Rusland dat was altijd haar droom geweest, me vader sluit zijn ogen en echt zelfde dag zei ze tussen de tranen door en nu op naar Rusland, geloof dat mijn ouders ook niet dezelfde politieke ideeen hadden, mijn moeder wist zoveel over het vroegere comunisme en daarom mede haar liefde voor Ruslandquote:Op zondag 9 januari 2011 17:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat mooi en dapper van je moeder dat ze naar Rusland is gegaan. Ze heeft haar wens dus in vervulling laten gaan.
Het Engelse volkslied doet mij niet aan voetbal denken, maar wel aan de zee. Woeste baren enzo
ik vind jou volkslied een beetje aan een trouwerij denken, dat ze zo de kerk inschuiven met een lange sleep enzo.quote:
Wel ontroerend dat ze in al de jaren dat je vader leefde maar niet is gegaan. Je zou denken dat ze problemen wilde vermijden.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja Disana, die wist zoveel over Rusland dat was altijd haar droom geweest, me vader sluit zijn ogen en echt zelfde dag zei ze tussen de tranen door en nu op naar Rusland, geloof dat mijn ouders ook niet dezelfde politieke ideeen hadden, mijn moeder wist zoveel over het vroegere comunisme en daarom mede haar liefde voor Rusland
quote:Op zondag 9 januari 2011 17:27 schreef remlof het volgende:
Het Russische volkslied blijft het mooiste van allemaal
ja, denk ook eerder dat ze niet mocht van hem, want het geld was niet zo een groot probleem ze werkte alle2, mijn jongste broer en ik waren *sleutelkinderen*quote:Op zondag 9 januari 2011 17:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Wel ontroerend dat ze in al de jaren dat je vader leefde maar niet is gegaan. Je zou denken dat ze problemen wilde vermijden.
Vind ik stiekem ook!quote:
Het is het volkslied van Vaticaanstad.quote:
Zit gewoon goed in elkaar, net als een aantal composities van Wagner.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vind ik stiekem ook!
[..]
Het is het volkslied van Vaticaanstad.
Was je moeder Russisch Heks?quote:Op zondag 9 januari 2011 17:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja, denk ook eerder dat ze niet mocht van hem, want het geld was niet zo een groot probleem ze werkte alle2, mijn jongste broer en ik waren *sleutelkinderen*
ze was ook zo voor 6 weken naar Canada naar haar jongste zusje en dat mocht wel, dus denk dat me vader er meer tegen was dan ik me kan herrineren.
Ja dat begreep ik wel maar ik vind het zo gekunsteld.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
Het is het volkslied van Vaticaanstad.
quote:
De vliegende Hollander?quote:Op zondag 9 januari 2011 17:34 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zit gewoon goed in elkaar, net als een aantal composities van Wagner.
Bespreek het met De_Pausquote:Op zondag 9 januari 2011 17:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat begreep ik wel maar ik vind het zo gekunsteld.
Ja, dat klinkt inderdaad alsof hij het niet eens was met haar communistische sympathieën. Gelukkig maar dat ze nog aan een bezoek aan haar favoriete land is toegekomen.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja, denk ook eerder dat ze niet mocht van hem, want het geld was niet zo een groot probleem ze werkte alle2, mijn jongste broer en ik waren *sleutelkinderen*
ze was ook zo voor 6 weken naar Canada naar haar jongste zusje en dat mocht wel, dus denk dat me vader er meer tegen was dan ik me kan herrineren.
Dit zou een mooi volkslied zijn !quote:Op zondag 9 januari 2011 17:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind de muziek mooier dan de tekst maar ook een beetje kippenvel hier als ik deze hoor.
vroeger ging ik huilen bij ons volkslied, dat heb ik gelukkig niet meer maar toch als ik ons volkslied hoor toch zoiets van mijn volkslied.
Als je een ander volksliedje wil voor de Papen dan wel ja!quote:
O_K.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als je een ander volksliedje wil voor de Papen dan wel ja!
Dat heb ik bij deze:quote:Op zondag 9 januari 2011 17:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind de muziek mooier dan de tekst maar ook een beetje kippenvel hier als ik deze hoor.
vroeger ging ik huilen bij ons volkslied, dat heb ik gelukkig niet meer maar toch als ik ons volkslied hoor toch zoiets van mijn volkslied.
nee helemaal niks van dat alles, mijn moeder en ook mijn vader alle2 nederlands, weet wel mijn moeder was van adelquote:Op zondag 9 januari 2011 17:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Was je moeder Russisch Heks?
Of je Opa of Oma?
Ja maar dat is zo lastig om daar een Nederlands volksliedje van te makenquote:Op zondag 9 januari 2011 17:39 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik ben meer van Rienzi en Götterdämmerung.
Dus dit is familie van je?quote:Op zondag 9 januari 2011 17:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee helemaal niks van dat alles, mijn moeder en ook mijn vader alle2 nederlands, weet wel mijn moeder was van adeleen beetje dan, mijn oma haar moeder heten millete de st abain als achternaam en gevlucht voor de hugenoten uit Frankrijk, maar haar familie hadden een kasteel en ook nog iets in Duitsland dat ze verovert hadden bij 1 of andere bloederige veldslag.
quote:Op zondag 9 januari 2011 17:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dit zou een mooi volkslied zijn !
Ik ben veur !
Soooooquote:Op zondag 9 januari 2011 17:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee helemaal niks van dat alles, mijn moeder en ook mijn vader alle2 nederlands, weet wel mijn moeder was van adeleen beetje dan, mijn oma haar moeder heten millete de st abain als achternaam en gevlucht voor de hugenoten uit Frankrijk, maar haar familie hadden een kasteel en ook nog iets in Duitsland dat ze verovert hadden bij 1 of andere bloederige veldslag.
Glij je alquote:Op zondag 9 januari 2011 17:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Dus dit is familie van je?
35. Carel Everhardus Hendricus Johannes Milet de St. Aubin, suikerbakker (1861), geboren op 8.9.1838 te Amsterdam, overleden op 6.4.1925 te Amsterdam. Tr. op 16.11.1861 te Amsterdam met Femmijna Puijman, geboren op 15.6.1832 te Amsterdam, overleden op 5.2.1911 te Amsterdam.
36. Carel Everhardus Hendricus Johannes Milet de St. Aubin, gerechtsdeurwaarder te Amsterdam, geboren op 28.5.1865 te Amsterdam, overleden op 27.1.1949 te Arnhem. Tr. 1.5.1886 te Amsterdam met Sophia Frederica Amalia Landweer, geboren op 2.5.1863 te Amsterdam, overleden op 16.9.1931 te Amsterdam.
37. Ds. Carel Everhardus Hendricus Johannes Milet de St. Aubin, predikant, geboren op 31.1.1887 te Amsterdam, overleden en begraven in 1963 te Deil, tr. op 8.5.1915 te Uccle (België) met Alida Maria Boekhout.
bron: http://www.kareldegrote.nl/Reeks_5_Milet_de_St.Aubin.htm
En dan elke 5 jaar de tekst moeten veranderenquote:Op zondag 9 januari 2011 17:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dit zou een mooi volkslied zijn !
Ik ben veur !
Rond 1521 in ieder geval Nederlands, daarvoor Schots (met een boot geland in Zeeland).quote:
Ik ga stappen en ik neem mee......... een doos strijkersquote:MENIGTE BEKOGELT AGENTEN IN HOORN
In Hoorn hebben twee rivaliserende groepen zich afgelopen nacht tegen de politie gekeerd. Een ruzie in een kroeg eindigde uiteindelijk in een grote confrontatie op straat met 50 mensen.
Foto
De agenten werden bekogeld met zwaar vuurwerk, stenen en glazen. Niemand raakte gewond. De politie moest extra mankracht uit omliggende plaatsen optrommelen om de boel te sussen.
Sinds de 15e eeuws gewoon Brabants. Daarvoor zit je ergens in 1430 en dan houdt het op. Laatste is bekend vanwege een erfenis en wat getuigen die uit Vlaanderen kwamen.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:44 schreef Dementor het volgende:
[..]
Rond 1521 in ieder geval Nederlands, daarvoor Schots (met een boot geland in Zeeland).
Vooral dat laatste stuk ben ik een tijd lang naar op zoek geweest.
* voorquote:Op zondag 9 januari 2011 17:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Als we dan toch een nieuw volkslied doen... waarom dan niet meteen iets wat er voor zorgt dat we sowieso vanaf nu ALLE EK's en WK's winnen:
HATZEE:
nee mijn oma haar moeder heten zo van haar meisjesnaam, later getrouwd en nam haar mans naam aan, mijn oma geboren in maart 1900/1996 heten dus naar haar vader, die ze maar 1 jaar heeft meegemaakt, hij was Huzaar en was gestorven aan de paardetyfus, die hij opgelopen had, volgens mijn oma door zeelui die amsterdam aandeden en ook ziektes achterlieten.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Dus dit is familie van je?
35. Carel Everhardus Hendricus Johannes Milet de St. Aubin, suikerbakker (1861), geboren op 8.9.1838 te Amsterdam, overleden op 6.4.1925 te Amsterdam. Tr. op 16.11.1861 te Amsterdam met Femmijna Puijman, geboren op 15.6.1832 te Amsterdam, overleden op 5.2.1911 te Amsterdam.
36. Carel Everhardus Hendricus Johannes Milet de St. Aubin, gerechtsdeurwaarder te Amsterdam, geboren op 28.5.1865 te Amsterdam, overleden op 27.1.1949 te Arnhem. Tr. 1.5.1886 te Amsterdam met Sophia Frederica Amalia Landweer, geboren op 2.5.1863 te Amsterdam, overleden op 16.9.1931 te Amsterdam.
37. Ds. Carel Everhardus Hendricus Johannes Milet de St. Aubin, predikant, geboren op 31.1.1887 te Amsterdam, overleden en begraven in 1963 te Deil, tr. op 8.5.1915 te Uccle (België) met Alida Maria Boekhout.
bron: http://www.kareldegrote.nl/Reeks_5_Milet_de_St.Aubin.htm
Je telt zelf nog als allochtoon!quote:Op zondag 9 januari 2011 17:48 schreef Laysa het volgende:
Ik hoef niet zo ver terug voor het Schotse gedeelte
quote:Op zondag 9 januari 2011 17:48 schreef Laysa het volgende:
Ik hoef niet zo ver terug voor het Schotse gedeelte
quote:Op zondag 9 januari 2011 17:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je telt zelf nog als allochtoon!
NRC.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wat is een goede krant heden ten dage?
Het Brabants Dagblad bezorgt hier denk ik niet.![]()
Volkskrant vind ik teveel gezeik te weinig nieuws.
De Telegraaf vind ik teveel geschreeuw, te weinig wol.
Goede krant pietje!quote:
Ja dat ligt aan de hoeveeltijd tijd je hebt.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Goede krant pietje!
Dan nog liever de echte NRC.
de Televisie Gidsquote:Op zondag 9 januari 2011 17:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Goede krant pietje!
Dan nog liever de echte NRC.
quote:Op zondag 9 januari 2011 17:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja dat ligt aan de hoeveeltijd tijd je hebt.
Laag Pietje! Ik heb meer tijd dan jij dus ik hoef geen prentenboek-krant!quote:Op zondag 9 januari 2011 17:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja dat ligt aan de hoeveeltijd tijd je hebt.
Toch maar de Telegraaf.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Laag Pietje! Ik heb meer tijd dan jij dus ik hoef geen prentenboek-krant!
Dat vind ik teveel koppen en te weinig echte tekst.quote:
het kloptquote:Op zondag 9 januari 2011 17:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik ben volgens mij ook geregistreerd als half allochtoon ofzo![]()
Er was hier eens een buurtonderzoek van de politie, over hoe tevreden/ontevreden
je was over de buurt in het algemeen, veiligheid enzo, van alles en nog wat.
kwam er hier zo'n vent met een vragenlijst, allemaal vragen, zelfs over de bloembakken
ik wist niet eens dat die er warenmaar goed, die zijn er dus weet ik nu
![]()
Affijn, ik heb nogal eens de neiging om van het onderwerp af te wijken als ik aan
het kletsen benen hoe het kwam weet ik niet meer maar ineens zei ik
iets over mijn moeder dat ze in Tjok Jakarta was geboren, en toen was die vent helemaal
zo
![]()
![]()
![]()
Oh... zegt ie vandaar !!!
Dus ik zeg, hoezo vandaar ?![]()
Nouhou, zegt ie, kijk maar je bent bij groep 5 ingedeeld en ik had er al een vraagtekentje
bijgezet![]()
dus ik weet niet of dat overal zo is, maar als je moeder in het buitenland is geboren zit je
in Amsterdam (bij de politie althans denk ik) bij groep 5 (maakt niet uit of het gewoon
kaaskoppen zijn of niet)
en die Griek zit in groep 6 want zijn Vader is weer in het buitenland geboren
zo zit dat![]()
dus ik ben geloof ik half allochtonisch ofzo
oh nooit van gehoord van die groepen, ja het zal wel, alles is over je bekend het Big Brother bestaat echt, je hoeft ook alleen je postcode te zeggen en je huisnummer en je naam adres tel. nummer en hoeveel kinderen en wie je ouders zijn/waren is allemaal al bekend.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik ben volgens mij ook geregistreerd als half allochtoon ofzo![]()
Er was hier eens een buurtonderzoek van de politie, over hoe tevreden/ontevreden
je was over de buurt in het algemeen, veiligheid enzo, van alles en nog wat.
kwam er hier zo'n vent met een vragenlijst, allemaal vragen, zelfs over de bloembakken
ik wist niet eens dat die er warenmaar goed, die zijn er dus weet ik nu
![]()
Affijn, ik heb nogal eens de neiging om van het onderwerp af te wijken als ik aan
het kletsen benen hoe het kwam weet ik niet meer maar ineens zei ik
iets over mijn moeder dat ze in Tjok Jakarta was geboren, en toen was die vent helemaal
zo
![]()
![]()
![]()
Oh... zegt ie vandaar !!!
Dus ik zeg, hoezo vandaar ?![]()
Nouhou, zegt ie, kijk maar je bent bij groep 5 ingedeeld en ik had er al een vraagtekentje
bijgezet![]()
dus ik weet niet of dat overal zo is, maar als je moeder in het buitenland is geboren zit je
in Amsterdam (bij de politie althans denk ik) bij groep 5 (maakt niet uit of het gewoon
kaaskoppen zijn of niet)
en die Griek zit in groep 6 want zijn Vader is weer in het buitenland geboren
zo zit dat![]()
dus ik ben geloof ik half allochtonisch ofzo
Mijn moeder is buitenlandsquote:Op zondag 9 januari 2011 18:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah... dus jij zit ook in groep 5?
Ja, een echte! Zonder Nederlands paspoort! Wilders ik heb er eentje! *piieeeuwt* pieeeuuwwt* op fluitje blaast!quote:
Kutjonkquote:Op zondag 9 januari 2011 18:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, een echte! Zonder Nederlands paspoort! Wilders ik heb er eentje! *piieeeuwt* pieeeuuwwt* op fluitje blaast!
maar mijn moeder heeft wel gewoon een Nederlands paspoort en die Griek zijn vader ookquote:Op zondag 9 januari 2011 18:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, een echte! Zonder Nederlands paspoort! Wilders ik heb er eentje! *piieeeuwt* pieeeuuwwt* op fluitje blaast!
Echt een film waar je in zit, reclames zijn killing.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:00 schreef Toverheks het volgende:
voor de liefhebbers RTL4 vanavond 8 uur de Green mile mooie film.
Mijn moeder is ook niet in Nl geborenquote:Op zondag 9 januari 2011 18:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
maar mijn moeder heeft wel gewoon een Nederlands paspoort en die Griek zijn vader ook
dus het gaat denk ik niet om het paspoort maar of je wel of niet in Nederland bent geboren.
denk ik heur
Dus eigenlijk ben je ene halve pinda?quote:Op zondag 9 januari 2011 18:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
maar mijn moeder heeft wel gewoon een Nederlands paspoort en die Griek zijn vader ook
dus het gaat denk ik niet om het paspoort maar of je wel of niet in Nederland bent geboren.
denk ik heur
een film die elke 4 maanden op tv komtquote:Op zondag 9 januari 2011 18:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Echt een film waar je in zit, reclames zijn killing.
jah... alleen een beetje verbleektquote:Op zondag 9 januari 2011 18:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben je ene halve pinda?
Ha haquote:Op zondag 9 januari 2011 18:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
jah... alleen een beetje verbleekt
Verkeerd gewassen!quote:Op zondag 9 januari 2011 18:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
jah... alleen een beetje verbleekt
ruilen?quote:Op zondag 9 januari 2011 18:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ha haIk ben juist een beetje verduisterd
![]()
Nee ik ben wel blij met mn huidjequote:Op zondag 9 januari 2011 18:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ruilen?
ken ik beter tegen de zon
ja heb hem al [paar keer gezien en heb hem op dvd dus kijk ik niet naar RTL, echt erger me steeds en steeds meer aan die reklame`s volg haast niks meer als er zoveel reklame`s tussen zit.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Echt een film waar je in zit, reclames zijn killing.
Zo doe ik dat.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gewoon je kleren van de dag uit de droger halen.
Ga je patat/friet eten bij je goulash?quote:Op zondag 9 januari 2011 18:18 schreef Laysa het volgende:
Ik soms wel en soms niet...
Goulash is zo goed als klaar dus de frietenpan aan nu
ja....op speciaal verzoek...is dat zo raar?quote:Op zondag 9 januari 2011 18:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ga je patat/friet eten bij je goulash?
ja vind ik ook raar, al zal het wel lekker wezen maar je patat drijft dan zo in de goulash en wordt dan slap denk ik.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja....op speciaal verzoek...is dat zo raar?
Ja ik ben niet dol op goulash...is ook de 1e keer dat ik het maak en ik neem die drek dr niet bij...dus boeienquote:Op zondag 9 januari 2011 18:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja vind ik ook raar, al zal het wel lekker wezen maar je patat drijft dan zo in de goulash en wordt dan slap denk ik.
Das juist lekker! En dan friet schepen met een lepel!quote:Op zondag 9 januari 2011 18:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja vind ik ook raar, al zal het wel lekker wezen maar je patat drijft dan zo in de goulash en wordt dan slap denk ik.
Ik maak het zelf ...voor het eerst...op zn alá laysa'squote:Op zondag 9 januari 2011 18:23 schreef Dementor het volgende:
Goulash.
Staat hier ook in de kast maar ik hoef het echt niet.
Ik ken het niet en was daarom verbaasd maar ik kan mij wel voorstellen dat het lekker is, soort kapsalon idee.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja....op speciaal verzoek...is dat zo raar?
in de kast??? in zo een blik bedoel je, nee dat lijkt me niet lekker, wel eigengemaakte goulashquote:Op zondag 9 januari 2011 18:23 schreef Dementor het volgende:
Goulash.
Staat hier ook in de kast maar ik hoef het echt niet.
Te zout en het is gewoon geen goed vlees.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
in de kast??? in zo een blik bedoel je, nee dat lijkt me niet lekker, wel eigengemaakte goulash
ja vind jij dat niet gek dan??? bij ons gewoon patatje warm vlees dat is ook al van de laatste tijd, alles wordt maar modern, waar is het ordinaire patatje met geblevenquote:Op zondag 9 januari 2011 18:23 schreef Laysa het volgende:
En je kan hier gewoon een frietje goulash bij de frietentent halen hoor
Ik vind het lekker, net als hachee. Goulash is meer Duits, want hachee(vlees) hebben ze daar dan weer niet.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
in de kast??? in zo een blik bedoel je, nee dat lijkt me niet lekker, wel eigengemaakte goulash
ja ik heb het ook niet verzonnenquote:Op zondag 9 januari 2011 18:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ken het niet en was daarom verbaasd maar ik kan mij wel voorstellen dat het lekker is, soort kapsalon idee.Ik eet het altijd met rijst.
In blikvorm?quote:Op zondag 9 januari 2011 18:27 schreef Dementor het volgende:
[..]
Te zout en het is gewoon geen goed vlees.
das hier al heel oud....jullie lopen achter daar in het westenquote:Op zondag 9 januari 2011 18:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja vind jij dat niet gek dan??? bij ons gewoon patatje warm vlees dat is ook al van de laatste tijd, alles wordt maar modern, waar is het ordinaire patatje met gebleven
ja maar eigen gemaakte is heel anders hoor, doe je lekker verse uien rundvlees en kruiden en nog meer dingen, ik eet geen vlees uit blik, zal best goed wezen hoor daar niet van maar het idee, heb van iemand eens een blik ballen gehakt gekregen plaatje zag er al niet uit.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:27 schreef Dementor het volgende:
[..]
Te zout en het is gewoon geen goed vlees.
Ja, in blik.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
In blikvorm?
Als het te zout is of geen goed vlees is dan moet je minder zout bij doen en ander rundvlees halen.
Like doh, die heb ik al zo vaak gegeten.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja maar eigen gemaakte is heel anders hoor, doe je lekker verse uien rundvlees en kruiden en nog meer dingen, ik eet geen vlees uit blik, zal best goed wezen hoor daar niet van maar het idee, heb van iemand eens een blik ballen gehakt gekregen plaatje zag er al niet uit.
als we komen willen wij best wel Friet met Goulash hoorquote:Op zondag 9 januari 2011 18:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja ik heb het ook niet verzonnen![]()
En die uit blik lust ik niet....maar deze hek zelf gemaakt dus dan moet het wel lekker zijn
Hihi das de enige goede manierquote:Op zondag 9 januari 2011 18:29 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja, in blik.
Juud begint er steeds over, ik denk dat ik ze maar gewoon weggooi.
quote:Op zondag 9 januari 2011 18:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
als we komen willen wij best wel Friet met Goulash hoor
wat is spam??quote:Op zondag 9 januari 2011 18:30 schreef Dementor het volgende:
[..]
Like doh, die heb ik al zo vaak gegeten.
Vlees in blik, ik heb ooit spam gegeten dat is pas smerig.
ik heb al een half bord vol met mayo op mn bord liggenquote:Op zondag 9 januari 2011 18:30 schreef Gert het volgende:
Patatje stoofvlees is vergelijkbaar en dat kun je in veel snackbars bestellen. Tenminste, in deze regio wel.
Ik moet dat niet. Gewoon patat met goeie mayo. En verse groente. O nee.
Prima, maar dat moet je niet tegen mij zeggen maar tegen de lokale frituur-mohammed! :pquote:Op zondag 9 januari 2011 18:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
als we komen willen wij best wel Friet met Goulash hoor
tis Struik, tis Struik, tis Struik wat ik gebruik.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:29 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja, in blik.
Juud begint er steeds over, ik denk dat ik ze maar gewoon weggooi.
quote:
Dat is ons altijd iets achter de hand eten, das heul handig om in huis te hebben.quote:
Als patat zompig moet zijn, dan van een overdaad saus! Lekkere mayo, of patat oorlog als de satésaus lekker pittig en hartig is en NIET zoet.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik heb al een half bord vol met mayo op mn bord liggen
vind ik niet eens zo een gek idee dit. ff onthouden.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:32 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Dat is ons altijd iets achter de hand eten, das heul handig om in huis te hebben.
Even rijst koken, saus in t pannetje, paprika snijden en champignons, die even bakken en er doorheen en klaar.
En dat het heul niet te vreten is en kankerverwekkender dan moerdijk met al die e-nummers?quote:Op zondag 9 januari 2011 18:32 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Dat is ons altijd iets achter de hand eten, das heul handig om in huis te hebben.
Even rijst koken, saus in t pannetje, paprika snijden en champignons, die even bakken en er doorheen en klaar.
Twee tientjes voor een maaltijd, dan rijd ik liever naar de winkel om wat goeds te halen.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:35 schreef Gert het volgende:
[..]
En dat het heul niet te vreten is en kankerverwekkender dan moerdijk met al die e-nummers?
Gewoon thuisbezorgd.nl als er niks in huis is.
Gadver.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik gooi ook altijd smac door de macaroni!
Welnee, thuisbezorgen vind ik grote onzin. Ik let heus wel op wat er in zit en ik weet heel goed wat wel en niet goed voor ons is. En voor de rest kook ik zo ongeveer alles vers en niets uit blikjes, pakjes en potjes, dus dan kan dit heus wel twee keer per jaar.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:35 schreef Gert het volgende:
[..]
En dat het heul niet te vreten is en kankerverwekkender dan moerdijk met al die e-nummers?
Gewoon thuisbezorgd.nl als er niks in huis is.
Ik kan hier uit zo'n 40 thuisbezorgers kiezen hè, daar zitten ook goede tussen.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:37 schreef Dementor het volgende:
[..]
Twee tientjes voor een maaltijd, dan rijd ik liever naar de winkel om wat goeds te halen.
Wij hebben er hooguit 5, in Rotterdam was de keus ook groter.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik kan hier uit zo'n 40 thuisbezorgers kiezen hè, daar zitten ook goede tussen.
En voor twee tientjes kun je met een beetje uitkienen echt een tafel vol eten hebben.
Maar het is niet iets om elke dag te doen. Daarvoor is zelf kopen en koken ook veel te leuk.
En ik vind dat het ruikt naar kattenvoerquote:Op zondag 9 januari 2011 18:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Gadver.
Da's een jeugdtrauma hier, want dat aten we ALTIJD de eerste dag op vakantie. Op doorreis op zo'n overnachtingsveldje ergerns halverwege de route du soleil., of ergens in Bayern als het Italië of Joegoslavië was.
Het schijnt naar mensenvlees te smaken!
Ik vind het niet te vreten, en dan vind ik het dus onzinniger om dat als maaltijd te nemen dan een goede thuisbezorgert te financieren.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:39 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Welnee, thuisbezorgen vind ik grote onzin. Ik let heus wel op wat er in zit en ik weet heel goed wat wel en niet goed voor ons is. En voor de rest kook ik zo ongeveer alles vers en niets uit blikjes, pakjes en potjes, dus dan kan dit heus wel twee keer per jaar.
Het is gewoon troep, ik zal ons huis er deze week nog van ontdoen.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind het niet te vreten, en dan vind ik het dus onzinniger om dat als maaltijd te nemen dan een goede thuisbezorgert te financieren.
Ik heb dan weer niks tegen een pakje now and then, sommige dingen zijn wél lekker. Goulash uit blik valt daar niet onder wat mij betreft.
Die heb je ook ingeblikt hè, gehaktballen. Nomnomnom.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:42 schreef Dementor het volgende:
Vandaag eten we iets van bietjes (:r) met aardappelen (mwah) en gehaktballen (okay).
Maar tegenwoordig let ze wel goed op het eten hoor.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Die heb je ook ingeblikt hè, gehaktballen. Nomnomnom.
Dat klinkt vrij ernstig!quote:Op zondag 9 januari 2011 18:43 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het is gewoon troep, ik zal ons huis er deze week nog van ontdoen.
Over de groente, hooguit een paar druppels maar ik vond dat onzin.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat klinkt vrij ernstig!![]()
Hebben jullie een hele provisiekast vol blikken en pakjes, voor "als er een keer niets in huis is"?
Wat voor zoetstof dan? Ik kan me weinig eten voorstellen waar suiker doorheen moet, behalve dan toetjes uiteraard. Indiaas mag soms heel licht zoet zijn, en een kwart theelepeltje suiker door de sladressing is ook OK.
Thanx, ik had 't al gedownload en zit nu in de resultshowquote:Op zondag 9 januari 2011 18:52 schreef Toverheks het volgende:
Pietje nu op RTL 4 de afvallers van dat voice of holland
quote:Op zondag 9 januari 2011 18:49 schreef Dementor het volgende:
We hebben een paar potjes staan met van alles en nog wat en een voorraad la met normale ingrediënten.
Maar dat ze alleen al begint over 'zullen we goulash eten?' dat geouwehoer moet maar eens afgelopen zijn.
quote:Op zondag 9 januari 2011 18:49 schreef Dementor het volgende:
We hebben een paar potjes staan met van alles en nog wat en een voorraad la met normale ingrediënten.
Maar dat ze alleen al begint over 'zullen we goulash eten?' dat geouwehoer moet maar eens afgelopen zijn.
jij bent echt gek he hahaha ga je zo lang zitten wachten op iets waar je nu al naar smacht, ik zou gewoon ff de pizzalijn bellen, en is ook makelijker voor Juud, kan ze morgen weer bietjes eten want jou portie blijft over, en bietjes zijn gezondquote:Op zondag 9 januari 2011 18:40 schreef Dementor het volgende:
Ik smacht ook naar een pizza shoarma via thuisbezorgd maar dat doen we wel ergens in Juni.
Ergens in Juni? Wat de neuk? Heb je tegen die tijd zelf een paar ballen gekweekt?quote:Op zondag 9 januari 2011 18:40 schreef Dementor het volgende:
Ik smacht ook naar een pizza shoarma via thuisbezorgd maar dat doen we wel ergens in Juni.
Ik had al lang de lokale mohammed langs laten scooteren.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jij bent echt gek he hahaha ga je zo lang zitten wachten op iets waar je nu al naar smacht, ik zou gewoon ff de pizzalijn bellen, en is ook makelijker voor Juud, kan ze morgen weer bietjes eten want jou portie blijft over, en bietjes zijn gezond
hmmmzzz....wel gezond...dat dan weer welquote:Op zondag 9 januari 2011 18:59 schreef Copycat het volgende:
Ik heb van alles in huis en kan ruimschoots laten bezorgen, maar heb nergens zin in.
Niet in biefstuk met gepofte aardappel, niet in pizza of shoarma, niet in soep of wraps ...
Zo vervelend, want ik heb best trek.
Pak ik nog maar een appel.
laa\t die arme jongen ook eens lekker junkfood eten johquote:Op zondag 9 januari 2011 19:04 schreef Juud79 het volgende:
Bietjesstamp met een gehaktbal, nomnomnom.![]()
Veel lekkerder en gezonder dan afhaalpizzameuk...
Het is duidelijk wie de broek aan heeft!quote:Op zondag 9 januari 2011 19:04 schreef Juud79 het volgende:
Bietjesstamp met een gehaktbal, nomnomnom.![]()
Veel lekkerder en gezonder dan afhaalpizzameuk...
quote:Op zondag 9 januari 2011 19:04 schreef Copycat het volgende:
Juud's macaroni. Die zou ik nu best lusten.
dat moet ook wel anders keek je niet naar BZVquote:Op zondag 9 januari 2011 19:05 schreef Juud79 het volgende:
Buikje gevuld, zo nog een toetie en dan wachten op BZV en Het Spaanse Schaep.
Ik kan me echt verheugen op die kneuterzondagavonden, met zulke tv.
Nu ik zwanger ben heb ik dat tien keer zo erg dan normaal, huismusmutserig wezen...
Pas in Juni hè!quote:Op zondag 9 januari 2011 19:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat moet ook wel anders keek je niet naar BZV![]()
nee hoor geniet jij maar lekker van je nesteldrang....sturen wij Tom wel een lekkere pizza toe
Wat betreft het eten ik in ieder geval. Maar ik doe ook de boodschappen en ik kook.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het is duidelijk wie de broek aan heeft!
Wij hebben een traditionele rolverdeling. Ik doe niets.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:08 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Wat betreft het eten ik in ieder geval. Maar ik doe ook de boodschappen en ik kook.
In Juni komt toch het kindje, dan kan ze vast niet koken dus dan bestel ik wel een pizza.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ergens in Juni? Wat de neuk? Heb je tegen die tijd zelf een paar ballen gekweekt?
[..]
Ik had al lang de lokale mohammed langs laten scooteren.
Als ik wat moet doen dan raus ik gewoon even heel snel door het huis.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wij hebben een traditionele rolverdeling. Ik doe niets.
quote:Op zondag 9 januari 2011 19:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wij hebben een traditionele rolverdeling. Ik doe niets.
hahaha ja je veranderd he juud, en dit is nog maar pas het begin, nog ff en je volgt ook alles wat tv Max uitzendquote:Op zondag 9 januari 2011 19:05 schreef Juud79 het volgende:
Buikje gevuld, zo nog een toetie en dan wachten op BZV en Het Spaanse Schaep.
Ik kan me echt verheugen op die kneuterzondagavonden, met zulke tv.
Nu ik zwanger ben heb ik dat tien keer zo erg dan normaal, huismusmutserig wezen...
Volgens mij is er alleen nog een pak vla. De rest is op, want morgenochtend boodschappen doen.quote:
Als jij denkt dat ik wat doe dan vind ik dat ene prima rolverdelingquote:Op zondag 9 januari 2011 19:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
tuurlijk doet ie wel wat....gewoon stoer uit zn nek lullen
Vlaquote:Op zondag 9 januari 2011 19:11 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Volgens mij is er alleen nog een pak vla. De rest is op, want morgenochtend boodschappen doen.
Meestal haal ik dubbelvla, gewone vla, vruchtenyoghurt in de zomermaanden milde bio yoghurt.
quote:Op zondag 9 januari 2011 19:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als jij denkt dat ik wat doe dan vind ik dat ene prima rolverdeling
en goede gastheer dusquote:Op zondag 9 januari 2011 19:10 schreef Dementor het volgende:
[..]
Als ik wat moet doen dan raus ik gewoon even heel snel door het huis.
De afwas, de toiletten etc. het is niet mijn hobby maar ik vind dat het op orde moet zijn.
Dat heb ik denk ik van thuis meegekregen, als er gasten komen controleer je het toilet en maak je het schoon en zorg je dat er goede en lekkere dingen in huis zijn.
Bespaar ook niet op drank in zulke gevallen...
Ik kom ook wel eens bij mensen die schultenbrau serveren, ik kan daar slecht tegen.quote:
het was idd van arlaquote:Op zondag 9 januari 2011 19:15 schreef Juud79 het volgende:
Ik haal veel zuivel van Arla, enorm lekker spul allemaal en geen zoetstoffen.
Melk, drinkyoghurt en milde magere/volle yoghurt hebben ze.![]()
Vla haal ik gewoon van de Zaanse hoeve en AH zelf.
misschien stom maar wat is dit???schultenbrau nooit van gehoordquote:Op zondag 9 januari 2011 19:15 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik kom ook wel eens bij mensen die schultenbrau serveren, ik kan daar slecht tegen.
Het hoeft niet peperduur te zijn maar als je mensen uitnodigt voor iets moet dat gewoon in orde zijn.
Als je het echt niet kunt betalen eet je op de andere dagen maar wat minder luxe.
Het is niet zo dat ik het verwacht van anderen maar het valt gewoon op.
Net als dat je om een cola vraagt en iets van freeway regular krijgt, dat wil gewoon niet.
Echte 100% biologische yoghurt. Alsof die van vroeger van plastic wasquote:Op zondag 9 januari 2011 19:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
Vla![]()
ik had van de week biologische yogurt gehaald voor DK...dat was nl de enige yogert die niet beweerde mager te zijn...vreemd is dat toch dat alle yogurt in pakken mager is![]()
Maar hij vond het wel lekker
Mijn koelkast moet altijd gevuld zijn met genoeg voor een eventuele gast, ook met eventueel mee-eten. Dat heb ik van huis uit meegekregen. Mijn ouders zijn ietwat doorgeslagen, want die kunnen zonder problemen ingesneeuwd raken en 3 maanden eten uit de voorraadkast.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:15 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik kom ook wel eens bij mensen die schultenbrau serveren, ik kan daar slecht tegen.
Het hoeft niet peperduur te zijn maar als je mensen uitnodigt voor iets moet dat gewoon in orde zijn.
Als je het echt niet kunt betalen eet je op de andere dagen maar wat minder luxe.
Het is niet zo dat ik het verwacht van anderen maar het valt gewoon op.
quote:Op zondag 9 januari 2011 19:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
misschien stom maar wat is dit???schultenbrau nooit van gehoord
Het smaakt naar dikke fristi die yoghurt.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:18 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik heb dat begin vorig jaar ontdekt en nu brengen ze steeds meer op de markt.
oh dat is het merk bierquote:
Goed nummer!quote:
Geruld gehakt smaakt mij toch een stuk beter.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik gooi ook altijd smac door de macaroni!
Ik was daar eerst.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:22 schreef Laysa het volgende:
ik kom Piet ook echt overal tegen....ik voel me bespiedt
Macaroni. Dat vreet ik niet. Dat vreten Italianen zelf ook niet.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Geruld gehakt smaakt mij toch een stuk beter.
Bintjes eten die Italianen natuurlijk wel volopquote:Op zondag 9 januari 2011 19:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Macaroni. Dat vreet ik niet. Dat vreten Italianen zelf ook niet.
Als iemand spullen verkoopt die hij of zij zelf niet gebruikt dan zou ik gaan twijfelen aan het productquote:Op zondag 9 januari 2011 19:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Bintjes eten die Italianen natuurlijk wel volop
In de Pers stond een verhaal over z'n pensioen-argumentatie. Klopte he-le-maal niets van. Dat is dan 't gezicht van je gemeente zijn. Stuk onbenul.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
@Remlof, Ik vind die burgemeester van Moerdijk wel relaxt. Gewoon normale man, eenvoudig, geen flauwekulverhalen, daar moesten er meer van zijn.
Weet niet waar je het over hebt Pietquote:Op zondag 9 januari 2011 19:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
In de Pers stond een verhaal over z'n pensioen-argumentatie. Klopte he-le-maal niets van. Dat is dan 't gezicht van je gemeente zijn. Stuk onbenul.
Jumbo? Dat is toch een Plus-reclame, niks Jumbo?quote:Op zondag 9 januari 2011 19:24 schreef Toverheks het volgende:
wat een domme reklame en wat een domme meiden en wat een dom script van de Plus jumbo, nou we hebben geen Jumbo hier dus ook niks te plussen
Ja volgens mij ook. Jumbo en Plus zijn aparte supermarkt-ketens.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jumbo? Dat is toch een Plus-reclame, niks Jumbo?
Maat irritant en suf is ie zeker.
Ja.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
Of is hij dat die anderhalf jaar eerder met pensioen gaat omdat dat anders lager zou uitvallen?
WIj maken toch zelf macaroni en eten dat ook zelf? Italianen fabriceren dat toch niet want het is niet Italiaans? Help me outquote:Op zondag 9 januari 2011 19:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als iemand spullen verkoopt die hij of zij zelf niet gebruikt dan zou ik gaan twijfelen aan het product
is jumbo geen plus??? oh dacht dat dat plus erbij hoorde, nou vind het een stomme reklame, net als die van c1000, er zijn zat leuke reklame`s te verzinnen, lijkt wel of het allemaal steeds outbolliger wordt.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jumbo? Dat is toch een Plus-reclame, niks Jumbo?
Maat irritant en suf is ie zeker.
Italianen maken wel pasta, maar macaroni is uitsluitend een export-product.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
WIj maken toch zelf macaroni en eten dat ook zelf? Italianen fabriceren dat toch niet want het is niet Italiaans? Help me out
Ah ok. Dan ben je inderdaad een stuk onbenul en een kut burgemeesterquote:
Je bedoelt de reclame van Plus? Met dat donkere Zeeuws meisje jongetje in die boodschappenkar.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:24 schreef Toverheks het volgende:
wat een domme reklame en wat een domme meiden en wat een dom script van de Plus jumbo, nou we hebben geen Jumbo hier dus ook niks te plussen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |