mn ham is opquote:Op zondag 9 januari 2011 14:11 schreef Watertornado het volgende:
Ok. Nu ga ik er echt uit. Tosti als ontbijt.
hoe serieus kan je een lijst nemen met Lady Gaga op 1 en justin bieber op 7quote:Op zondag 9 januari 2011 14:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom kan je daar toch nog wel een mening over hebben?
Lady Gaga is cool en Justin Bieber is gewoon een wijf.quote:Op zondag 9 januari 2011 14:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hoe serieus kan je een lijst nemen met Lady Gaga op 1 en justin bieber op 7
lady Gaga is raar en Justin Bieber is naar.quote:Op zondag 9 januari 2011 14:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lady Gaga is cool en Justin Bieber is gewoon een wijf.
Ze hebben weinig keus, hij maakt de riem vastquote:Op zondag 9 januari 2011 14:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
lady Gaga is raar en Justin Bieber is naar.
Zit op NatGeo naar die Dog Whisperer te kijken, ik blijf t raar vinden om een hond op de loopband te zettenM'n kat zou me echt aankijken met "wat denk je zelf"
Als je dat lukt, heb je t al heel goed gedaan bij mn katquote:Op zondag 9 januari 2011 14:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hebben weinig keus, hij maakt de riem vast
Gewoon taseren.quote:Op zondag 9 januari 2011 14:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je dat lukt, heb je t al heel goed gedaan bij mn katde enige manier was altijd om em plat tegen de grond te drukken en dan met 1 hand proberen die sluiting dicht te krijgen
daarom waren we er ook maar snel mee gestopt
Vind jij.quote:Op zondag 9 januari 2011 14:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
lady Gaga is raar en Justin Bieber is naar.
Zit op NatGeo naar die Dog Whisperer te kijken, ik blijf t raar vinden om een hond op de loopband te zettenM'n kat zou me echt aankijken met "wat denk je zelf"
Waarom zou je een kat aan een riem willen doen?quote:Op zondag 9 januari 2011 14:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je dat lukt, heb je t al heel goed gedaan bij mn katde enige manier was altijd om em plat tegen de grond te drukken en dan met 1 hand proberen die sluiting dicht te krijgen
daarom waren we er ook maar snel mee gestopt
Om hem uit te laten net als een hondquote:Op zondag 9 januari 2011 14:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom zou je een kat aan een riem willen doen?
Toen die klein was, sprong die altijd overal op, zonder te kijken of t kon. We hadden liever niet dat hij dat deed op de railing van een galerij op 18 hoogquote:Op zondag 9 januari 2011 14:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom zou je een kat aan een riem willen doen?
Of dan bungelde ie over de railingquote:Op zondag 9 januari 2011 14:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Toen die klein was, sprong die altijd overal op, zonder te kijken of t kon. We hadden liever niet dat hij dat deed op de railing van een galerij op 18 hoog
Hij mocht dan aan een heel lang touw dat we vastbonden rond lopen, met t touw sprong die niet![]()
Nee, hij sprong helemaal nergens meer op. Maar we waren er nadat hij een paar keer ontsnapt was, achter dat t wel goed ging en we vonden het ook zielig.quote:Op zondag 9 januari 2011 14:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of dan bungelde ie over de railing
Kap er meequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
vriendin van me woonde in de oranje flat en zij zijn hun kat een tijdje kwijt geweest. waarschijnlijk uit een raam gesprongen, hij banjerde beneden ergens rond bij de kliko's ofzoquote:Op zondag 9 januari 2011 14:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, hij sprong helemaal nergens meer op. Maar we waren er nadat hij een paar keer ontsnapt was, achter dat t wel goed ging en we vonden het ook zielig.
Het schijnt een trend te zijn.quote:Op zondag 9 januari 2011 14:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Om hem uit te laten net als een hond
Aha. Maar dan zou hij dat dus gewend moeten zijn, zou je denkenquote:Op zondag 9 januari 2011 14:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Toen die klein was, sprong die altijd overal op, zonder te kijken of t kon. We hadden liever niet dat hij dat deed op de railing van een galerij op 18 hoog
Hij mocht dan aan een heel lang touw dat we vastbonden rond lopen, met t touw sprong die niet![]()
lol, als die van ons springt/valt overleeft die het nietquote:Op zondag 9 januari 2011 14:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
vriendin van me woonde in de oranje flat en zij zijn hun kat een tijdje kwijt geweest. waarschijnlijk uit een raam gesprongen, hij banjerde beneden ergens rond bij de kliko's ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |