Nee, volgens mij niet. Dat was zo'n Engelse themaweek, bij mijn lidl hebben ze 'm normaal in ieder geval niet.quote:Op zondag 9 januari 2011 13:02 schreef RobinOok het volgende:
Ik kocht een fles bij de Lidl. Maar dat was wel tijdens zo'n themaweek. Geen idee of ze het nu ook hebben.
Die bedoelde ik ookquote:Op zondag 9 januari 2011 17:29 schreef kletsbets het volgende:
In Leiden zit een Engelse winkel, aan dat water waar ook de markt is. Daar hebben ze moutazijn.
http://www.tuckerbox.nl/
Succes!
OOK LEKKER OVER DE FRIET. OF VIS.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:22 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Die bedoelde ik ookJe bedoelt aan de Botermarkt
Ik ga er zsm heen, kan ik eindelijk mijn uber ribbetjes gaan maken.
O ok, ik ben zelf geen Leidse dus vandaar dat ik de straat niet wist....quote:Op zondag 9 januari 2011 21:22 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Die bedoelde ik ookJe bedoelt aan de Botermarkt
Ik ga er zsm heen, kan ik eindelijk mijn uber ribbetjes gaan maken.
No problem, wist wel meteen wat je bedoeldequote:Op zondag 9 januari 2011 23:05 schreef kletsbets het volgende:
[..]
O ok, ik ben zelf geen Leidse dus vandaar dat ik de straat niet wist....
NZ heb ik al gedaan, AUS staat nog op mijn lijstje.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:15 schreef kletsbets het volgende:
Het meest dichtbij down under is mijn soapie Neighbours wat ik al 800 jaar kijk.....Staat op mijn to do lijstje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |