Dat programma keek ik vroeger dagelijksquote:Op zondag 9 januari 2011 10:09 schreef Stokstaart het volgende:
Spongebob komt gewoon nog.
Hoelaat komt Animated Mr Bean trouwens weet iemand dat
quote:Op zondag 9 januari 2011 10:11 schreef ry4life het volgende:
[..]
Dat programma keek ik vroeger dagelijks
spongebob ook veel gekeken
Ken je Nathalie? En Mapletown? My Little Pony? Niels Holgerson?quote:Op zondag 9 januari 2011 10:20 schreef murp het volgende:
mevrouwtje theelepel
troetelbeertjes
de snorkels
Johan en pierewiet
the littlebits
Die laatste 2 welquote:Op zondag 9 januari 2011 10:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ken je Nathalie? En Mapletown? My Little Pony? Niels Holgerson?
Één van de beste!quote:Op zondag 9 januari 2011 10:20 schreef Paul het volgende:
Wisten julllie nog die Spongebob aflevering dat Spongebob van een berg afrijdt. Daarna wil hij die berg omhoog en dan staat hij zo bij een snoepautomaat zo en dan doet die taxi hele tijd raar
Rocket Power is lame. Met die eikel van een Otto als hoofdpersoon.quote:Op zondag 9 januari 2011 10:50 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Één van de beste!
Spongebob vind ik nogsteeds helemaal geweldig. Patrick is wel het geniaalst eigenlijk. Vroeger ook altijd rocket power kijken
EN POKEMON SPELEN OP SCHOOL!
Spongebob loopt nog gewoon dus wat ouwehoer je met je 'herinneringen aan vroeger'?quote:
Waarom quote je pisnicht niet trouwens? Die quote kwam niet van mij. Die anonieme lurker in mijn fobo zul je ook wel zijn.quote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 11:05 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Waarom quote je pisnicht niet trouwens? Die quote kwam niet van mij. Die anonieme lurker in mijn fobo zul je ook wel zijn.
Dan doet die van jou het nog netjes. Mijn neefje van bijna 3 zegt poppop pehpetsquote:Op zondag 9 januari 2011 11:07 schreef OpperTokkie het volgende:
Mijn zoon van twee is helemaal wild van "Bonsjop Quarebents"
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |