Probeer het eens? 3 keer per week? Als dat echt heel gemakkelijk gaat kun je altijd nog naar de 10km gaan. Als je met gemak meerdere malen per week 10km kunt lopen zijn er genoeg marathon trainingschema's zou ik zo denken.quote:
Waar ga jij je marathon lopen dan?quote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 09:54 schreef Microtubuli het volgende:
[..]
Door de gangpaden van z'n instelling, samen met zijn lotgenoten.
Je weet ook dat een marathon een km of 42 is?quote:Op zondag 9 januari 2011 09:58 schreef Paul het volgende:
Nou eeh ik denk dat ik gewoon op de loopband oefen en dan KEIHARD in 1 keer buiten 10 km loop en die medaille ophaal
Je hebt ook 5 en 10 kmquote:Op zondag 9 januari 2011 10:00 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Je weet ook dat een marathon een km of 42 is?
En 50 en 100 km, maar dat zijn geen marathonsquote:
Misschien wel het beste, en dan kan ik nog met wat matties met z'n allen lopen weezellufquote:Op zondag 9 januari 2011 10:37 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
En 50 en 100 km, maar dat zijn geen marathons
Begin idd eerst eerst met een 5km loop, je spieren en pezen hebben ook wat te verduren
quote:Op zondag 9 januari 2011 09:43 schreef Paul het volgende:
Wat raden jullie aan als eerste marathon? Beginnen met 5 km? Of gewoon voor de 10 gaan.
Ik maakte een beetje een dolletje, maar ik ga gewoon voor de 5 km denk ik. En oefen dan nog wel buitenquote:Op zondag 9 januari 2011 20:09 schreef jde_kok het volgende:
Neem je hier iedereen nou gewoon in de zeik of bedoel je dit serieus. Zou voordat je begint veel tijd vrijmaken om te trainen en schema's op gaan zoeken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |