dat wat jij gelooft niet waar blijkt.quote:Op zondag 9 januari 2011 05:06 schreef Floxcie het volgende:
Sorry, maar wat is precies het onderwerp waar je over wilt praten? Wat als...?
Juist! Er wordt zo veel over gesproken dat ik nu eens zeg,quote:Op zondag 9 januari 2011 05:07 schreef remlof het volgende:
Eens. Hou het binnenshuis en val anderen er niet mee lastig.
Wat als er buitenaards leven wordt ontdekt? Dan heeft die vieze Ratzinger echt een probleemquote:Op zondag 9 januari 2011 05:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Juist! Er wordt zo veel over gesproken dat ik nu eens zeg,
Wat als....
Ik bedoel iedereen lult er wel over maar wat nou als jou geloof ineens niet waar blijkt te zijn.......
Wat dan?
Geloof jij? Ikzelf geloof dat er 'hogere' zielen zijn waar we vroeg of laat mee te maken krijgen. Verder valt het me op dat sommige mensen dwangmatig (psychologisch) ergens in geloven en daarom makkelijk te manipuleren zijn wanneer het op hun geloof aankomt...quote:Op zondag 9 januari 2011 05:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
dat wat jij gelooft niet waar blijkt.
Pure filosofie dus.
Dat is nu juist de kracht van geloof...er is ook geen absoluut bewijs dat het niet waar kan zijn.quote:Op zondag 9 januari 2011 05:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Juist! Er wordt zo veel over gesproken dat ik nu eens zeg,
Wat als....
Ik bedoel iedereen lult er wel over maar wat nou als jou geloof ineens niet waar blijkt te zijn.......
Wat dan?
Das weer een stap verder dan ik wilde gaan maar ook dat hoort hierbij. Stel dat......quote:Op zondag 9 januari 2011 05:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat als er buitenaards leven wordt ontdekt? Dan heeft die vieze Ratzinger echt een probleem
Bij deze bevestig ik dat onze wereld op z'n kop ligt. Teveel onduidelijkheid en problemen om soms werkelijk niks.quote:Op zondag 9 januari 2011 05:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Das weer een stap verder dan ik wilde gaan maar ook dat hoort hierbij. Stel dat......
.
Damn ik denk dat heel de wereld op zn kop ligt!
En wat als er buitenaardsen worden ontdekt die geloven in God? Dan is die "vieze" Ratsinger opeens ultrabaas.quote:Op zondag 9 januari 2011 05:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat als er buitenaards leven wordt ontdekt? Dan heeft die vieze Ratzinger echt een probleem
Dan kom je qua gedachtes goed bij mij in de richting. Ik heb tot nu toe nog nergens in dit topic iets verteld over mijn geloof en dat wil ik voorlopig ook even zo houden.quote:Op zondag 9 januari 2011 05:13 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Geloof jij? Ikzelf geloof dat er 'hogere' zielen zijn waar we vroeg of laat mee te maken krijgen. Verder valt het me op dat sommige mensen dwangmatig (psychologisch) ergens in geloven en daarom makkelijk te manipuleren zijn wanneer het op hun geloof aankomt...
Jaquote:Op zondag 9 januari 2011 05:16 schreef Eclaire84 het volgende:
[..]
En wat als er buitenaardsen worden ontdekt die geloven in God? Dan is die "vieze" Ratsinger opeens ultrabaas.
quote:Op zondag 9 januari 2011 05:16 schreef Eclaire84 het volgende:
[..]
En wat als er buitenaardsen worden ontdekt die geloven in God? Dan is die "vieze" Ratsinger opeens ultrabaas.
Dit dus.quote:Op zondag 9 januari 2011 05:23 schreef wonderer het volgende:
Geloof is prima. Georganiseerde religie is veel vervelender.
quote:Op zondag 9 januari 2011 05:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als hij zo goed in contact staat met "god" waren condooms echt wel toe gestaan. (klein voorbeeltje maar over de paus)
En waarom dat?quote:Op zondag 9 januari 2011 05:25 schreef Eclaire84 het volgende:
[..]
Ik denk dat het bedtijd voor je is.
Mja nu niet meer en dus klopt er nu geen ruk meer van.quote:Op zondag 9 januari 2011 05:30 schreef theKiD het volgende:
Ik geloof sinds paar weken iets anders.. We zijn allemaal onze eigen god, alles is bedacht door ons zelf. Wij zijn de "gedachtes" van zg. goden. Wij hebben zelf gedachtes, die weer tot uitvoering gebracht worden, en dus zijn we de goden van onze tijd..Ik was stoned toen ik dat bedacht, maar toen klopte alles en kon ik alles tot in de puntjes uitleggen
Ik zal binnenkort weer eens daarop door gaan bedenken.. Ik ben er nog steeds van overtuigd dat mijn gehele stelling kloptequote:Op zondag 9 januari 2011 05:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja nu niet meer en dus klopt er nu geen ruk meer van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |