Ik zal hem uitprinten en in mijn portefeuille stoppen, als ik die nog ergens in een la kan vinden.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:43 schreef Leintjeuh het volgende:
69: Dit strookje brengt je geluk. Berg het op in je portefeuille.
zie je wel potverdrie...... en mensen maar zeggen dat het niet waar is en dat ik me aanstelquote:
The Cochineal (Dactylopius coccus) is a scale insect in the suborder Sternorrhyncha, from which the crimson-coloured dye carmine is derived.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:52 schreef Isabeau het volgende:
Dat waren toch luizen, Steer? (ik wacht je zoektocht even af)
Sinds begin oktober zijn nog steeds de autopapieren zoek !quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zal hem uitprinten en in mijn portefeuille stoppen, als ik die nog ergens in een la kan vinden.
Half fokken half artikel te typen! Ga niet meer sociaal doen vanavond!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:59 schreef AnneX het volgende:
Steer toch ? zit jij op zaterdagav. in de uni bieb ? te studeren? en ga je dan straks nog stappen of sociaal doen?
Erg leuk weer. Vooral die Joris.quote:
wat moet je 's nachts nog op een uni doen?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Half fokken half artikel te typen! Ga niet meer sociaal doen vanavond!
Morgen ga ik terug naar Eindhoven om alsnog de voorstelling te zien van mijn oude toneelvrienden, als het goed is.
Heb niet zoveel sociaal doen in m'n leven nodig hoor... beetje gedoseerd is goed.
Prachtig dat de uni nog tot middernacht open is hier trouwens.
34: Logica brengt je van A naar B. Verbeelding brengt je overal.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:51 schreef DarkElf het volgende:
34 dus graag lein, dat ben ik bijna! Nog 19 daagjes
studeren, dingen afmaken? Ik heb zo vaak tot diep in de nacht voor mijn studie gewerktquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:03 schreef FutureFairytale het volgende:
wat moet je 's nachts nog op een uni doen?
Dat is niet z'n leven, dat is z'n baard.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:05 schreef Leintjeuh het volgende:
200: Je hele leven staat op je gezicht getekend en daar ben je trots op.
59quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:26 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh, ik had toch een hele poos terug een doosje met wijze spreuken gekregen van mamaLein? Ik heb m weer terug gevonden, en ik zal op verzoek nummers 1-244 open maken en overschrijven voor hier
Ik heb er al één ontmoet!! Er moet ook nog een tweede thuis zijn maar die woont een verdieping lager.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
studeren, dingen afmaken? Ik heb zo vaak tot diep in de nacht voor mijn studie gewerkt
En bij Steer is het misschien ook: ontlopen van vage huisgenoten
kloptquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:04 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
34: Logica brengt je van A naar B. Verbeelding brengt je overal.
Mooiquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:08 schreef Leintjeuh het volgende:
59: Tel geen dagen, maar zorg dat de dagen tellen
maar 's nachts is het toch rustig en dan kun je toch thuis leren?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
studeren, dingen afmaken? Ik heb zo vaak tot diep in de nacht voor mijn studie gewerkt
En bij Steer is het misschien ook: ontlopen van vage huisgenoten
Iemand krijgt over 9 maanden een iets beter gerepareerde knie omdat ik vandaag nog op de uni aan het werk benquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wat moet je 's nachts nog op een uni doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |