Gewoon right into tha face, met verheven stem.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:59 schreef Xiance het volgende:
[..]
ja.. tegen mij.. online..
vlak voor de kerst, toen ik op bullchatzat, werd ik aangesproken door een jongen zonder profiel,
na een hoop heen-en-weer geraad wist ik dus dat hij t was, en hij zou de volgende dag iets tegen mij gaan zeggen, maar de volgende dag was ik er dus niet.. paar dagen later ben ik naar m toe gegaan, en gevraagt hoe of wat, maar toen ontkende hij dus.
om vervolgens savonds wel te zeggen dat hij t was, om daarna niks meer van zich te laten horen.. maar op t werk kijken we dus wel constant naar elkaar
en nou twijfel ik dus of ik die berichten gewoon uit moet printen en ermee naar m toe moet gaan, dan moet ie uiteindelijk wel bekennen, maarja, ik wil m ook weer niet weg jagen
W. en TMM, leuke column hierover: http://frontpage.fok.nl/column/423490/1/1/100/antony-rules.htmlquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:33 schreef Peter het volgende:
[..]
Ow shit, deze niet
vpro:
[..]
Alles wat ze kunnen vertonen is deze: http://www.vpro.nl/programma/wintergasten/afleveringen/44148097/
Fragmenten uit deze hele oude film waren ook wel leuk: http://video.google.co.uk/videoplay?docid=-2191169673913401693#
zoals matt van operation repoo dat doet:"wanna see the paperwork you little punk?"quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:03 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Gewoon right into tha face, met verheven stem.
Niet om het 1 of ander hoor Bart... maar hij had gelijk:quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:00 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
D'r faalt er maar 1 hier, en dat is u
FIFO is iets anders. Fifo is de pakken met de oudste datum vooraan zette zodat mensen die eerder pakken dan de nieuwere ... First In, First Out.quote:Bij het vakkenvullen neemt het spiegelen een belangrijke taak in. De term spiegelen wordt in de detailhandel gebruikt voor het naar voren schuiven van de producten in de schappen, zodat die altijd volledig gevuld lijken. De voorzijde van het aanbod oogt dan zo strak en vlak als een spiegel, waarvan de term is afgeleid.
ik vermoed dat het komt vanwege zn baan.. tis zo een ehh.. "stoere macho" achterige baan, en ik snap dus wel dat ie op t werk liever niet "de homo" is, maarja.. dat kan ie dan toch ook gewoon zeggen? tis niet alsof ik tegen iedereen roep dattie homo is ofzoquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar wat heeft dit met homo sucks te maken?
Had een hetero ook kunnen gebeuren
Of anders met een Celine Dion kneiter/knijter van een hitquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:03 schreef Waxxer het volgende:
[..]
ik had geen gelijk hoorquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet om het 1 of ander hoor Bart... maar hij had gelijk:
[..]
FIFO is iets anders. Fifo is de pakken met de oudste datum vooraan zette zodat mensen die eerder pakken dan de nieuwere ... First In, First Out.
dat heb ik dus gedaanquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:03 schreef Waxxer het volgende:
[..]
wat voor werk dan?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:05 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik vermoed dat het komt vanwege zn baan.. tis zo een ehh.. "stoere macho" achterige baan, en ik snap dus wel dat ie op t werk liever niet "de homo" is, maarja.. dat kan ie dan toch ook gewoon zeggen? tis niet alsof ik tegen iedereen roep dattie homo is ofzo
Dat kan ie dan online idd zeggen: Liever niet op het werk.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:05 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik vermoed dat het komt vanwege zn baan.. tis zo een ehh.. "stoere macho" achterige baan, en ik snap dus wel dat ie op t werk liever niet "de homo" is, maarja.. dat kan ie dan toch ook gewoon zeggen? tis niet alsof ik tegen iedereen roep dattie homo is ofzo
Jij had ook geen gelijk nee, omdat ik spiegelen uit de psychologie bedoelde.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:05 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik had geen gelijk hoor
maar toch lief
hapert jouw toetsenbord ook al?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat kan ie dan online idd zeggen: Liever niet op het werk.
Maar misschien is ie bang dat je als een roze screamqueen gaat gillen "I'm in loooooooooooove agaaaaaaain!!"
Wie weet kun je zelf online zeggen da je heus niet zo gaat zijn maar discreet zal zijn. Dan draait ie wellicht al weer wa bij.
k zie t al voor me.. besteld ie een wok maaltijd, loop ik zingend naar zn tafelquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of anders met een Celine Dion kneiter/knijter van een hit
Zou ik ook zeggen als ik zo geconfronteerd zou worden op m'n werk hoor.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:06 schreef Xiance het volgende:
[..]
dat heb ik dus gedaan
maar toen zei ie dat ie neeergens van wist
Ja zo zag ik het ook voor mequote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:07 schreef Xiance het volgende:
[..]
k zie t al voor me.. besteld ie een wok maaltijd, loop ik zingend naar zn tafel
"II DRROOOVVVEEEEE ALLL NNNNIIIGGGHHHTTTT TOO WWWOOKKKK FFOORRR YYOOOUUU"
DAT is dus het probleem.. hij spreekt me niet meer aan..quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat kan ie dan online idd zeggen: Liever niet op het werk.
Maar misschien is ie bang dat je als een roze screamqueen gaat gillen "I'm in loooooooooooove agaaaaaaain!!"
Wie weet kun je zelf online zeggen da je heus niet zo gaat zijn maar discreet zal zijn. Dan draait ie wellicht al weer wa bij.
Kijk. DIT bedoelde ik dus met spiegelenquote:
Niet om het 1 of ander hoor Ang3l... maar ik had gelijk:quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet om het 1 of ander hoor Bart... maar hij had gelijk:
[..]
FIFO is iets anders. Fifo is de pakken met de oudste datum vooraan zette zodat mensen die eerder pakken dan de nieuwere ... First In, First Out.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:31 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik wel,de nieuwe producten achterin en de nieuwe voor
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kijk. DIT bedoelde ik dus met spiegelen
ja, dat snap ik ansich ook wel.. maar als jij iemand helemaal gek maakt, is dat dan niet een beetje de reactie die je kan verwachten?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als ik zo geconfronteerd zou worden op m'n werk hoor.
3 avonden maar?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:10 schreef Xiance het volgende:
[..]
ja, dat snap ik ansich ook wel.. maar als jij iemand helemaal gek maakt, is dat dan niet een beetje de reactie die je kan verwachten?
het is ergens ook niet fair om iemand 3 avonden lang helemaal gek te maken, en dan vervolgens te laten vallen
Ehquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:03 schreef Waxxer het volgende:
Staat je boom nog, Bartjebarteldebartenstebart?
O jaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:10 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Niet om het 1 of ander hoor Ang3l... maar ik had gelijk:
[..]
zei ik tochquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O jaIk dacht dat WIS juist zei alles naar voren zetten. My bad! Bart had gelijk *gumt punten WIS uit, streept bij Bart aan*
Wacht. Ho. We hebben het hier over 3 avonden?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:10 schreef Xiance het volgende:
[..]
ja, dat snap ik ansich ook wel.. maar als jij iemand helemaal gek maakt, is dat dan niet een beetje de reactie die je kan verwachten?
het is ergens ook niet fair om iemand 3 avonden lang helemaal gek te maken, en dan vervolgens te laten vallen
Ok ok ok, jij bent de dumb-ass danquote:
dit is een algemeen probleem ofzo?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wacht. Ho. We hebben het hier over 3 avonden?
Ja maar niemand gelooft jou nogquote:
whoohooquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ok ok ok, jij bent de dumb-ass dan*geeft sticker*
wel als ik zeg dat het gelooft isquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:13 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja maar niemand geloofd jou nog
Crack is wackquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:13 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja maar niemand gelooft jou nog
Touché.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:14 schreef welkominspace het volgende:
[..]
wel als ik zeg dat het gelooft is
Oh thanks, dat had ik gemist.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:03 schreef Peter het volgende:
[..]
W. en TMM, leuke column hierover: http://frontpage.fok.nl/column/423490/1/1/100/antony-rules.html
En deze video is voor iedereen hier om te kijken:
uitleg/comments: http://www.vpro.nl/progra(...)8097/items/44334091/
video (alternatief, want die van de BBC is niet te vinden):
Natuur op zijn schoonst. Twee slakken die met hun mannelijke geslachtsdeel elkaar bevruchten
Fuckquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:16 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik zie je al helemaal opstaan en naar zo'n whitebord lopen om een streep te zetten
Ja nou, ik weet nooit waar jullie die dingen vandaan halen hoor..!quote:
tis ook het enige dat je aan hebt gelaten zo te zienquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Fuckheb ik de cam aan laten staan?
shit hij is er achter gekomenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Fuckheb ik de cam aan laten staan?
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wacht. Ho. We hebben het hier over 3 avonden?
hoe zou die zin door een krakende telefoon klinken?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:19 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
shit hij is er achter gekomen
Oh.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:11 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
EhHeb em net terug gedaan in z'n doos...
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:18 schreef welkominspace het volgende:
[..]
tis ook het enige dat je aan hebt gelaten zo te zien
wat heb je ermee gedaan dan?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:29 schreef welkominspace het volgende:
bah,zo'n last van m'n knie,mss binnenkort toch eens naar de dokter gaan
Dat staat er toch ookquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:14 schreef welkominspace het volgende:
[..]
wel als ik zeg dat het gelooft is
Het heeft bijna wat artistieks...quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:20 schreef Ang3l het volgende:
Mijn artist cloud van last-fm
[ afbeelding ]
Nee die zitten in het ballendoosjedingopbergbakjequote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh.Met ballen en al?
Nou ja, het is zo Pasen, kun je dan weer paastakjes en alles gaan doen en eieren verstoppen voor depoes
.
VoorThomas
.
Nee serieus, had het al aangepastquote:
niet in de quotequote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:38 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee serieus, had het al aangepast
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet meer
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:38 schreef welkominspace het volgende:
[..]
niet in de quoteNou dan...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
dan weet je toch wat het isquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:33 schreef welkominspace het volgende:
[..]
niks,heb er al jaren last van.
aangeboren iets,heeft m'n zus ook
Kun je laten maken bij last-fmquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:36 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het heeft bijna wat artistieks...
Jij hield van fröbelen!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:37 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee die zitten in het ballendoosjedingopbergbakje
ik doe niet aan paastakken... ik ben heul nie zoals jij volgens mij denkt dat ik ben
Haha ja dat klopt ook wel in zekere zin, maar dat wil toch niet zeggen dat ik met Pasen bijvoorbeeld m'n hele woning het groen/geel heb?quote:
ohhh zoquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:41 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ja maar moet verholpen worden enzo en dit lijkt me de goeie tijd
iemand zoeken die je komt verzorgenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:49 schreef welkominspace het volgende:
zal wat zijn als ik dan 3 maanden niet kan lopen
maar door m'n ADHD loop ik wel de hele dag rondjes.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:50 schreef Xiance het volgende:
[..]
iemand zoeken die je komt verzorgen (Y)
nee, als de verpakking open is geweest dan zijn er bacterieeen bij gekomen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:56 schreef welkominspace het volgende:
ik heb nog feta in een potje(geopend) in van die olie.
staat al een tijdje in de koelkast en op de verpakking staat "Ten minste houdbaar tot:*nog wel even*"
is dit ook zo als ie open is geweest?
Er staat als het goed is ook op wat de te verwachten houdbaarheid is als de verpakking geopend is.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:56 schreef welkominspace het volgende:
ik heb nog feta in een potje(geopend) in van die olie.
staat al een tijdje in de koelkast en op de verpakking staat "Ten minste houdbaar tot:*nog wel even*"
is dit ook zo als ie open is geweest?
Stel je voor (quote:
wel dusquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:58 schreef Xiance het volgende:
[..]
nee, als de verpakking open is geweest dan zijn er bacterieeen bij gekomen.
een fabriek geeft altijd een THT tot de verpakking open is geweest, dan vervalt de THT
Ook nog ADHD?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:52 schreef welkominspace het volgende:
[..]
maar door m'n ADHD loop ik wel de hele dag rondjes.
en als ik geen rondjes loop dan weten m'n vrienden dat er wat mis is
dank jequote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:00 schreef Peter het volgende:
[..]
Stel je voor ():
- twee geel-bruin-groenige naaktslakken. Ze vinden elkaar en kruipen samen, al hangend aan elkaar een boom in.
- dan gaan ze aan een slijmdraad aan een tak hangen en plakken met hun lijf tegen elkaar die ze om elkaar heen slingeren.
- achter hun 'oren' komt aan 1 kant een wit-fluorescerend slangetje naar buiten.
- dat slangetje wordt half zo groot als hun lichaam en draait om dat slangetje van de ander heen. Ze draaien in elkaar, tot de uiteindes tegen elkaar aangedraaid zijn.
- dan zwellen die slangetjes nog verder op en vormen een vorm van een bloemkelk, op de kop hangend, wil/fluorescerend/blauwig en er gaat van de 1 slakkensperma in de ander en omgekeerd.
- dan zijn ze beiden bevrucht van elkaars zaad en ontdraaien ze zoch van elkaar.
- 1 slak laat los en valt uit de boom op de grond en daarna gaan ze hun eigen weg.
zoek dan maar iemand zonder spontaniteitquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ook nog ADHD?
That's it. I'm outta here.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:03 schreef welkominspace het volgende:
[..]
wel dus
want het zit in olie he en er staat maar 1 datum op
maar ik zeg toch dat de datum zegt *nog wel even*?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:10 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Alsof ze in de fabriek al weten dat jij dat potje gaat kopen wanneer je dat dan gaat open maken.
"Als u WiS bent en dit potje open maakt op 31-10-10, dan is de inhoud nog te gebruiken tot en met 20 juni 2011"
Ow ja sorry...quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:11 schreef welkominspace het volgende:
[..]
maar ik zeg toch dat de datum zegt *nog wel even*?
Want ADHD betekent spontaan?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:09 schreef welkominspace het volgende:
[..]
zoek dan maar iemand zonder spontaniteit![]()
nope,dat is het punt dusquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:11 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow ja sorry...
"Als u WiS bent en dit potje open maakt op 31-10-10, dan is de inhoud nog te gebruiken tot en met 20 juni 2011. Wanneer u de pot niet opent is deze houdbaar tot en met 31-10-11"
Maar staat er nergens op de verpakking "na geopend nog ... dagen/weken/maanden houdbaar"?
ik had vroeger vaak een nachtmerrie over naaktslakkenquote:
Een paar keer per jaar was idd het hele fietspad bezaaid met naaktslakken op weg naar schoolquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:28 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik had vroeger vaak een nachtmerrie over naaktslakken
Dan was de weg bezaaid met naakslakken die allemaal rare taal spraken, en dan moest ik daarover naar huis lopen
...quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:28 schreef Xiance het volgende:
[..]
Dan was de weg bezaaid met naakslakken die allemaal rare taal spraken, en dan moest ik daarover naar huis lopen
ohh ik heb het nog nooit in t echt mee gemaakt hoorquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:29 schreef Peter het volgende:
[..]
Een paar keer per jaar was idd het hele fietspad bezaaid met naaktslakken op weg naar school
Dan squishte je daar overheen![]()
Namen ze wraak in je nachtmerrie?
ik heb eigenlijk nooit kunnen achterhalen wat het nou betekendquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
...
Afgezien van de rare taal had ik hetzelfde...
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:28 schreef Xiance het volgende:
[..]
Niks.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:31 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik heb eigenlijk nooit kunnen achterhalen wat het nou betekend
Ik welquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:30 schreef Xiance het volgende:
[..]
ohh ik heb het nog nooit in t echt mee gemaakt hoor
daar kun je tenminste nog op trippenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:36 schreef Peter het volgende:
Beter dan die lelijke met wratten bepokte padden
Slakken zijn echt hatske leukquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:28 schreef Peter het volgende:
[..]
Deze zijn lief. Anthony zegt het!
Ik hoef ook geen slak op m'n hand hoor![]()
Ik vind ze zo ontzettend viesquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:38 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Slakken zijn echt hatske leuk
Ik heb tijdens stages al een paar keer lessen met/over ze gegeven
Dat zal Anthony wel geweest zijnquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:41 schreef deepart het volgende:
Die naaktslakken waren vanmiddag op tv tijdens een programma over een hermafrodiet persoon. Je zag die slakken seks hebben. Dat mens zei dat ze/hij het geil vond om naar te kijken.
Iets stierf er in mij.
quote:
Volgens mij wel, hoe weet je dat?quote:
quote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:03 schreef Peter het volgende:
[..]
W. en TMM, leuke column hierover: http://frontpage.fok.nl/column/423490/1/1/100/antony-rules.html
En deze video is voor iedereen hier om te kijken:
uitleg/comments: http://www.vpro.nl/progra(...)8097/items/44334091/
video (alternatief, want die van de BBC is niet te vinden):
Natuur op zijn schoonst. Twee slakken die met hun mannelijke geslachtsdeel elkaar bevruchten
quote:
Omdat we daarom juist op de naaktslakken kwamenquote:
Zou toch schrikken zijn als die net zo oranje was en twee van die sprieten zou hebben.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:50 schreef Peter het volgende:
[..]
Ben je ook bang voor zijn naaktslakje?
Ah kquote:
Nee die mag wel een slakkenspoor over me heentrekkenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:50 schreef Peter het volgende:
[..]
Ben je ook bang voor zijn naaktslakje?
Hahaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat we daarom juist op de naaktslakken kwamen
Doet me denken aan Reinquote:
Hij eet jouw slakje zo met huisje en al op hoor ik netquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee die mag wel een slakkenspoor over me heentrekken
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:52 schreef Peter het volgende:
[..]
Hij eet jouw slakje zo met huisje en al op hoor ik net
Doet me denken aan alle keren dat ik alleen in de trein zat op weg naar huis na een gezellige avondquote:
De curve.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:52 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik vind die rand van rug naar billen geil
Ik heb geen curvesquote:
Ik heb te veelquote:
Ja dat we een soort deal-package zijnquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb te veel. Mensen moeten ons maar samen nemen
.
Hele concert: http://player.omroep.nl/?aflID=9704633quote:
[open deur] Laurel and Hardy? de D en de D?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat we een soort deal-package zijn
Hoe vaak ik daar al niet mee vergeleken ben in mijn leven en met de vrienden die ik had.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:20 schreef Peter het volgende:
[..]
[open deur] Laurel and Hardy? de D en de D?[/open deur]
Met Ang3l naast je..quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoe vaak ik daar al niet mee vergeleken ben in mijn leven en met de vrienden die ik had.
Ja, dan vraag je je echt af, zijn dicht echt de beste tien?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja hij deed het wel goed hoor. Sommige doen het zo slecht
.
De beste tien die aan zo'n show mee willen doenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, dan vraag je je echt af, zijn dicht echt de beste tien?
Die door J vd E Theaterproducties als nieuwe ster gebombardeerd worden bedoel je.. Tis toch 1 grote reclameshow: Maak je eigen ster en ineens wil half NL naar de musical voor de hoofdrolspeler die eerst toch onbekend was. Mooi goedkoop je ster en nog veel reclame voor je show ook + avro weer blij met reclame in de sterblokken.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De beste tien die aan zo'n show mee willen doen
Ja maar geen 1 zins antwoorden op een hele lap tekst van mijn kant en dat consequent.quote:Op zondag 9 januari 2011 00:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ja, je kan als je met iemand afwisselend steeds een zin zegt toch best een gesprek hebben?
+t.quote:Op zondag 9 januari 2011 00:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En dan klagen als je ze uit je lijst flikker.
Maar Mannen reageren toch altijd met een kort antwoord op een heel lang vrouwelijk verhaal?quote:Op zondag 9 januari 2011 00:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja maar geen 1 zins antwoorden op een hele lap tekst van mijn kant en dat consequent.
Ja.quote:Op zondag 9 januari 2011 00:29 schreef Peter het volgende:
[..]
Maar Mannen reageren toch altijd met een kort antwoord op een heel lang vrouwelijk verhaal?
Signalering Onjuist Spatiegebruik (S.O.S.)quote:Op zondag 9 januari 2011 00:27 schreef Tha_Erik het volgende:
En dan negeerde ik nog je spatieoverschot in "1 zins antwoorden".
Oh, please.quote:Op zondag 9 januari 2011 04:38 schreef Ang3l het volgende:
Had ik toch gvd alsnog op stap bijna m'n belofte verbroken!
Pfff. Hij was cute. En zoende lekker...
Maar netjes alleen naar huis gegaan
Weer wezen sletten?quote:Op zondag 9 januari 2011 05:01 schreef mike_hunt het volgende:
Goeieavond perras![]()
jullie gaan snel!!![]()
Een prosperous avond gehad! BTW the nooch is een aanrader (restaurantje, ongedwongen) Amsterdam, 9 straatjes.
sletten? r u crazy?quote:
je film contract verlengd?quote:Op zondag 9 januari 2011 05:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
sletten? r u crazy?het was all businezz vanavond.
filmcontract? one time!! voor de lol...quote:
Tori, zo groot!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:20 schreef Ang3l het volgende:
Mijn artist cloud van last-fm
[ afbeelding ]
Sufferdquote:Op zondag 9 januari 2011 04:38 schreef Ang3l het volgende:
is dat niet lastig met zand en een tulp in je naad?quote:Op zondag 9 januari 2011 05:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
filmcontract? one time!! voor de lol...and i'm scarred for life..
![]()
Nee, was van de week met een vriend in de bollestreek (Lisse) wezen kijken voor locaties.
Letterlijk net? Om half zes?quote:Op zondag 9 januari 2011 05:24 schreef welkominspace het volgende:
kreeg dus net ook een telefoontje dat ik naar de kroeg moest komen.
en natuurlijk moest de fles dropshot op
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiquote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 05:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai![]()
yes, for those bitches, u know who u r.![]()
sup? xit ondertussen te skypen met A. WW3 is uitgebroken o.i.d. thuis vanwege a snuggle. ik weet neit.
en? ben je al uit de kast?quote:Op zondag 9 januari 2011 05:24 schreef welkominspace het volgende:
kreeg dus net ook een telefoontje dat ik naar de kroeg moest komen.
en natuurlijk moest de fles dropshot op
u fucker!!!quote:Op zondag 9 januari 2011 05:25 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
is dat niet lastig met zand en een tulp in je naad?
nee,zeg maar rond de tijd van de post waarin in meldde dat ik naar de kroeg gingquote:
nee,moeke lag al vroeg op bedquote:Op zondag 9 januari 2011 05:28 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
en? ben je al uit de kast?2nite was toch the nite?
oh, okee, ik schrok toch wel evenquote:Op zondag 9 januari 2011 05:31 schreef welkominspace het volgende:
[..]
nee,zeg maar rond de tijd van de post waarin in meldde dat ik naar de kroeg ging
[..]
nee,moeke lag al vroeg op bed
Nee, snuggle... zo'n doekje voor de droger.... kweet niet war het precies overgaat. because i'm half in the bag.quote:Op zondag 9 januari 2011 05:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Bedoel je niet een Snuggie? Vind het nog steeds jammer dat ik hem gemist heb.
Ik heb zin om je te knuffelen.
Oh, jezus, een dryer sheet?quote:Op zondag 9 januari 2011 05:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, snuggle... zo'n doekje voor de droger.... kweet niet war het precies overgaat. because i'm half in the bag.![]()
je weet toch dat A. een queen is. . maar ik hiou wel van 'em.
![]()
knuffelen?we moeten thuis afspreken... Anthony en Brock willen je ook zien. Ze vonden het jammer dat ze het niet hadden gered die dag..... We waren op een feestje de avonnd de voren.
quote:
smoesjesquote:Op zondag 9 januari 2011 05:31 schreef welkominspace het volgende:
[quote]nee,moeke lag al vroeg op bed
edelweissquote:Op zondag 9 januari 2011 05:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaa , xit nu aan de Edelweis.. (wiet)
![]()
![]()
ah fuck it..![]()
wist ik idd van te vorenquote:
yes, zo'n dryer sheet... kad echt zoiets van WTF??quote:Op zondag 9 januari 2011 05:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, jezus, een dryer sheet?![]()
Maar gaat goedkomen. Wanneer ben je weer in NYC? Dan neem ik wel zo'n gare chinese bus of zo
zou ik nu ook wel waT voor over hebben hoorquote:Op zondag 9 januari 2011 05:42 schreef wonderer het volgende:
Brad is koekjes aan het bakken.
Ook lekker maar je wordt er niet high van
ging je niet naar de kroeg?quote:Op zondag 9 januari 2011 05:41 schreef welkominspace het volgende:
ik draai nu m'n laatste jointje van m'n kierewiet ,ook wel lekker
quote:Op zondag 9 januari 2011 05:43 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
yes, zo'n dryer sheet... kad echt zoiets van WTF??![]()
Gare chinese bus?Je kan ook een paar dagen blijven, je man kan ook mee. we hebben toch ruimte zat, 250 vierkante meter. ......kunnen we broadway doen and shit.
om 1 uur ofzo jaquote:Op zondag 9 januari 2011 05:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ging je niet naar de kroeg?je kreeg toch een belletje?
jij was toch soweiso toch niet van high-wordende troep?quote:Op zondag 9 januari 2011 05:42 schreef wonderer het volgende:
Brad is koekjes aan het bakken.
Ook lekker maar je wordt er niet high van
Ik had gister Beam n Coke, met drie shots Beam (fles was "bijna" leeg). In tien minuten op. Toen durfde ik niet meer op te staanquote:Op zondag 9 januari 2011 05:48 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
jij was toch soweiso toch niet van high-wordende troep?![]()
Kep nu wel trek in koekjes...
vreetkick?quote:Op zondag 9 januari 2011 05:43 schreef welkominspace het volgende:
[..]
zou ik nu ook wel waT voor over hebben hoor
Ja man! Hij vreet zich te barsten en komt geen gram aan. Eikelquote:
komt nog welquote:Op zondag 9 januari 2011 05:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja man! Hij vreet zich te barsten en komt geen gram aan. Eikel
It'd betterquote:
o, i dacht dat je om half 6 nog een belletje kreeg.quote:
nee,maar ik heb wel op m'n kaartje staan dat ik 24/7 bereikbaar benquote:Op zondag 9 januari 2011 05:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o, i dacht dat je om half 6 nog een belletje kreeg.
Bonniequote:Op zondag 9 januari 2011 05:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik had gister Beam n Coke, met drie shots Beam (fles was "bijna" leeg). In tien minuten op. Toen durfde ik niet meer op te staan
Guilty as charged.quote:
We mnoeten het een en ander afstemmen wanneer ik weer terug ben.quote:Op zondag 9 januari 2011 05:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik wil zo graag Phantom zien op Broadway
![]()
Met zo'n bus kun je voor $10 naar NYC. Is alleen nogal gaar. https://www.boltbus.com/
Sowieso afstemmen met operatie. No clue when that's gonna happen... wanneer ben je weer terug? Wanneer is de pride in NYC?quote:Op zondag 9 januari 2011 05:54 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
We mnoeten het een en ander afstemmen wanneer ik weer terug ben.
Boltbus? really?
pride is in juni, dan ben ik wel weer thuis. IK moet ook weer aan het werkquote:Op zondag 9 januari 2011 05:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Sowieso afstemmen met operatie. No clue when that's gonna happen... wanneer ben je weer terug? Wanneer is de pride in NYC?
Ja, dat weet ik dus niet, maar ergens voor die tijdquote:Op zondag 9 januari 2011 06:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
pride is in juni, dan ben ik wel weer thuis. IK moet ook weer aan het werk![]()
hoezo afstemmen met operatie? Wanneer gaat dat plaatsvinden?
wil je een 2e huisje in Amerika?quote:Op zondag 9 januari 2011 05:57 schreef welkominspace het volgende:
duurt trouwens niet lang meer tot in een huisje in amerika kan kopen
quote:Op zondag 9 januari 2011 05:57 schreef welkominspace het volgende:
duurt trouwens niet lang meer tot in een huisje in amerika kan kopen
Er staat een huis te koop hier in de straat, kom gezellig hier wonenquote:
quote:
ligt eraan? is medicinale marihuana legaal in jouw staat?quote:Op zondag 9 januari 2011 06:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
[..]
Er staat een huis te koop hier in de straat, kom gezellig hier wonen
Volgens mij is dat nergens legaal.quote:Op zondag 9 januari 2011 06:04 schreef welkominspace het volgende:
[..]
al een tijdje voor aan het sparen
[..]
ligt eraan? is medicinale marihuana legaal in jouw staat?
jawel,zijn iets van 5 staten ofzo waar het legaal isquote:Op zondag 9 januari 2011 06:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Volgens mij is dat nergens legaal.
quote:Op zondag 9 januari 2011 06:04 schreef welkominspace het volgende:
[quote]ligt eraan? is medicinale marihuana legaal in jouw staat?
\quote:Op zondag 9 januari 2011 06:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik dus niet, maar ergens voor die tijd
Het had al achter de rug moeten zijn, dammitquote:
zo is er 1 dame die ik elke week in de kroeg zie en ook uren mee zit te praten.quote:
Dat klinkt bekendquote:Op zondag 9 januari 2011 06:11 schreef welkominspace het volgende:
heel vreemd,ik zie mezelf volgens mij heel anders dan anderen
euh... ja, maar alleen als het medicinaal is. Tuurlijk als je de juiste adresjes hebt. Maar Nederland spant de koorn... hoe zwaar die shit is...quote:Op zondag 9 januari 2011 06:07 schreef welkominspace het volgende:
[..]
jawel,zijn iets van 5 staten ofzo waar het legaal is
california geloof ik ook
ik kan het medicinaal krijgenquote:Op zondag 9 januari 2011 06:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
euh... ja, maar alleen als het medicinaal is. Tuurlijk als je de juiste adresjes hebt. Maar Nederland spant de koorn... hoe zwaar die shit is...
http://medicalmarijuana.p(...)hp?resourceID=000881quote:Op zondag 9 januari 2011 06:07 schreef welkominspace het volgende:
[..]
jawel,zijn iets van 5 staten ofzo waar het legaal is
california geloof ik ook
haastige spoed is zelden goed...quote:Op zondag 9 januari 2011 06:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het had al achter de rug moeten zijn, dammit
Nee man gekquote:Op zondag 9 januari 2011 06:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
haastige spoed is zelden goed...![]()
nee, xit je maar te flessen.![]()
is alles al besproken met chirurg?
ga je laten doen wat ik denk dat je gaat laten doen?quote:Op zondag 9 januari 2011 06:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee man gekIk zit te wachten op de verzekering tot ze me groen licht geven. Dat duurt ook wel even denk ik. En ik weet nog niet helemaal welke chirurg ik wil. Er zit er eentje een uurtje verderop die wel goed werk aflevert, denk dat ik daar maar eens een consult ga aanvragen.
Nee, ik krijg geen piemel.quote:Op zondag 9 januari 2011 06:18 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ga je laten doen wat ik denk dat je gaat laten doen?
Ik had een grap moeten maken over drugs, maar ik wist nietsquote:
nog steeeds niet? what's the hold up?quote:Op zondag 9 januari 2011 06:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee man gekIk zit te wachten op de verzekering tot ze me groen licht geven. Dat duurt ook wel even denk ik. En ik weet nog niet helemaal welke chirurg ik wil. Er zit er eentje een uurtje verderop die wel goed werk aflevert, denk dat ik daar maar eens een consult ga aanvragen.
Hold up van de verzekering of welke chirurg ik wil?quote:Op zondag 9 januari 2011 06:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nog steeeds niet? what's the hold up?
nee, verzekering. Doen ze moeilijk?quote:Op zondag 9 januari 2011 06:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hold up van de verzekering of welke chirurg ik wil?
Natuurlijk. Overal waar ze voor moeten betalen doen ze moeilijk over. En ze doen er lang over om te beslissen DAT ze niet gaan betalenquote:Op zondag 9 januari 2011 06:23 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nee, verzekering. Doen ze moeilijk?
quote:Op zondag 9 januari 2011 06:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik had een grap moeten maken over drugs, maar ik wist niets
Is dat ook zo'n nachtbraker of is die al wakker?quote:Op zondag 9 januari 2011 06:28 schreef welkominspace het volgende:
[..]
neuh,was ff met m'n broer aan het chatten
nachtbrakerquote:Op zondag 9 januari 2011 06:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Is dat ook zo'n nachtbraker of is die al wakker?
whehe,we zijn qua gedrag als 2 druppels waterquote:Op zondag 9 januari 2011 06:31 schreef wonderer het volgende:
Familiekwaaltje dusGezellig. Kun je het een beetje vinden met je broer?
Botst dat niet dan?quote:Op zondag 9 januari 2011 06:33 schreef welkominspace het volgende:
[..]
whehe,we zijn qua gedrag als 2 druppels water
qua uiterlijk volgens iedereen ook maar dat zien we zelf niet zo
neuh,we voelen elkaar heel goed aan en kennen elkaars grenzen.quote:Op zondag 9 januari 2011 06:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Botst dat niet dan?
Maar da's wel tof, dat je het goed kunt vinden. Veel waard.
Belofte aan mezelf dat ik best zonder sex kan en niet meteen met iemand naar bed hoefquote:Op zondag 9 januari 2011 05:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Oh, please.![]()
Welke belofte? What probeer je nu weer te bewijzen?
Ow die tipte iemand gister! Ff kijken.quote:Op zondag 9 januari 2011 11:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Mooie reclame.
Engelen. Helaas wel vrouwen.
Oh je 21jarige was mee op stap?quote:Op zondag 9 januari 2011 04:38 schreef Ang3l het volgende:
Iemand anders.quote:Op zondag 9 januari 2011 12:14 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Oh je 21jarige was mee op stap?
Of hebben we het nu weer over wéér iemand anders?
My niecefromanotherpries...t.quote:Op zondag 9 januari 2011 12:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja en Ang3l is mijn sisterfromanothermister!
en maar klagen dat je te weinig aandacht krijgt van jongens/mannenquote:
Ja.quote:Op zondag 9 januari 2011 12:48 schreef Ang3l het volgende:
Erik, heb den ik wel weer een mooie film voor de16e: Yo, tambien.
Die wilde ik al een hele tijd zien. Zal ik wachten tot dan?
Je zit met jezelf te praten?quote:Op zondag 9 januari 2011 13:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
"Hoi ik ben Stuart.Alan.Jones en ik ben vrijgezel"
*de zaal* "Hallo Stuart"
Nee in tegenstelling tot jou, heb ik nog wel vrienden.quote:
En in bijna alle lijsten stond El secreto de sus ojos. Die heb ik ook maar ff gedownload. Net als Submarino, de nieuwe Vinterberg (Festen).quote:
JAMAAR!quote:Op zondag 9 januari 2011 13:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
en maar klagen dat je te weinig aandacht krijgt van jongens/mannen
Oh, ja dan telt het niet, nee.quote:Op zondag 9 januari 2011 14:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
JAMAAR!
Dit ging heel stom raar snel en vreemd
er zijn hier genoeg mensen die daar genoegen mee nemenquote:Op zondag 9 januari 2011 14:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
JAMAAR!
Jij zoent en neukt er op los en ondertussen maar klagenquote:Op zondag 9 januari 2011 14:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
JAMAAR!
Ik neuk er niet op losquote:Op zondag 9 januari 2011 14:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jij zoent en neukt er op los en ondertussen maar klagen
Je hebt seks bij de vleet... dus stop met dramatiserenquote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 14:33 schreef Ang3l het volgende:
Ik dramatiseer toch nooit over het feit dat ik sex te kort kom?
Relaties tekort? Ja.quote:
Over sex niet nee. Daar klaag ik dan ook niet over.quote:Op zondag 9 januari 2011 14:43 schreef TheVulture het volgende:
Laat ik zeggen dat je niet zoveel reden tot klagen hebt als dat je ons graag wil doen geloven!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |