Gewoon right into tha face, met verheven stem.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:59 schreef Xiance het volgende:
[..]
ja.. tegen mij.. online..
vlak voor de kerst, toen ik op bullchatzat, werd ik aangesproken door een jongen zonder profiel,
na een hoop heen-en-weer geraad wist ik dus dat hij t was, en hij zou de volgende dag iets tegen mij gaan zeggen, maar de volgende dag was ik er dus niet.. paar dagen later ben ik naar m toe gegaan, en gevraagt hoe of wat, maar toen ontkende hij dus.
om vervolgens savonds wel te zeggen dat hij t was, om daarna niks meer van zich te laten horen.. maar op t werk kijken we dus wel constant naar elkaar
en nou twijfel ik dus of ik die berichten gewoon uit moet printen en ermee naar m toe moet gaan, dan moet ie uiteindelijk wel bekennen, maarja, ik wil m ook weer niet weg jagen
W. en TMM, leuke column hierover: http://frontpage.fok.nl/column/423490/1/1/100/antony-rules.htmlquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:33 schreef Peter het volgende:
[..]
Ow shit, deze niet
vpro:
[..]
Alles wat ze kunnen vertonen is deze: http://www.vpro.nl/programma/wintergasten/afleveringen/44148097/
Fragmenten uit deze hele oude film waren ook wel leuk: http://video.google.co.uk/videoplay?docid=-2191169673913401693#
zoals matt van operation repoo dat doet:"wanna see the paperwork you little punk?"quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:03 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Gewoon right into tha face, met verheven stem.
Niet om het 1 of ander hoor Bart... maar hij had gelijk:quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:00 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
D'r faalt er maar 1 hier, en dat is u
FIFO is iets anders. Fifo is de pakken met de oudste datum vooraan zette zodat mensen die eerder pakken dan de nieuwere ... First In, First Out.quote:Bij het vakkenvullen neemt het spiegelen een belangrijke taak in. De term spiegelen wordt in de detailhandel gebruikt voor het naar voren schuiven van de producten in de schappen, zodat die altijd volledig gevuld lijken. De voorzijde van het aanbod oogt dan zo strak en vlak als een spiegel, waarvan de term is afgeleid.
ik vermoed dat het komt vanwege zn baan.. tis zo een ehh.. "stoere macho" achterige baan, en ik snap dus wel dat ie op t werk liever niet "de homo" is, maarja.. dat kan ie dan toch ook gewoon zeggen? tis niet alsof ik tegen iedereen roep dattie homo is ofzoquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar wat heeft dit met homo sucks te maken?
Had een hetero ook kunnen gebeuren
Of anders met een Celine Dion kneiter/knijter van een hitquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:03 schreef Waxxer het volgende:
[..]
ik had geen gelijk hoorquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet om het 1 of ander hoor Bart... maar hij had gelijk:
[..]
FIFO is iets anders. Fifo is de pakken met de oudste datum vooraan zette zodat mensen die eerder pakken dan de nieuwere ... First In, First Out.
dat heb ik dus gedaanquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:03 schreef Waxxer het volgende:
[..]
wat voor werk dan?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:05 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik vermoed dat het komt vanwege zn baan.. tis zo een ehh.. "stoere macho" achterige baan, en ik snap dus wel dat ie op t werk liever niet "de homo" is, maarja.. dat kan ie dan toch ook gewoon zeggen? tis niet alsof ik tegen iedereen roep dattie homo is ofzo
Dat kan ie dan online idd zeggen: Liever niet op het werk.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:05 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik vermoed dat het komt vanwege zn baan.. tis zo een ehh.. "stoere macho" achterige baan, en ik snap dus wel dat ie op t werk liever niet "de homo" is, maarja.. dat kan ie dan toch ook gewoon zeggen? tis niet alsof ik tegen iedereen roep dattie homo is ofzo
Jij had ook geen gelijk nee, omdat ik spiegelen uit de psychologie bedoelde.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:05 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik had geen gelijk hoor
maar toch lief
hapert jouw toetsenbord ook al?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat kan ie dan online idd zeggen: Liever niet op het werk.
Maar misschien is ie bang dat je als een roze screamqueen gaat gillen "I'm in loooooooooooove agaaaaaaain!!"
Wie weet kun je zelf online zeggen da je heus niet zo gaat zijn maar discreet zal zijn. Dan draait ie wellicht al weer wa bij.
k zie t al voor me.. besteld ie een wok maaltijd, loop ik zingend naar zn tafelquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of anders met een Celine Dion kneiter/knijter van een hit
Zou ik ook zeggen als ik zo geconfronteerd zou worden op m'n werk hoor.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:06 schreef Xiance het volgende:
[..]
dat heb ik dus gedaan
maar toen zei ie dat ie neeergens van wist
Ja zo zag ik het ook voor mequote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:07 schreef Xiance het volgende:
[..]
k zie t al voor me.. besteld ie een wok maaltijd, loop ik zingend naar zn tafel
"II DRROOOVVVEEEEE ALLL NNNNIIIGGGHHHTTTT TOO WWWOOKKKK FFOORRR YYOOOUUU"
DAT is dus het probleem.. hij spreekt me niet meer aan..quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat kan ie dan online idd zeggen: Liever niet op het werk.
Maar misschien is ie bang dat je als een roze screamqueen gaat gillen "I'm in loooooooooooove agaaaaaaain!!"
Wie weet kun je zelf online zeggen da je heus niet zo gaat zijn maar discreet zal zijn. Dan draait ie wellicht al weer wa bij.
Kijk. DIT bedoelde ik dus met spiegelenquote:
Niet om het 1 of ander hoor Ang3l... maar ik had gelijk:quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet om het 1 of ander hoor Bart... maar hij had gelijk:
[..]
FIFO is iets anders. Fifo is de pakken met de oudste datum vooraan zette zodat mensen die eerder pakken dan de nieuwere ... First In, First Out.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:31 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik wel,de nieuwe producten achterin en de nieuwe voor
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kijk. DIT bedoelde ik dus met spiegelen
ja, dat snap ik ansich ook wel.. maar als jij iemand helemaal gek maakt, is dat dan niet een beetje de reactie die je kan verwachten?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als ik zo geconfronteerd zou worden op m'n werk hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |