De rest vooral heel erg dom. En ik maar denken dat combi-magnetrons gemaksproducten voor onkoks waren.quote:Op maandag 24 januari 2011 04:23 schreef tjoptjop het volgende:
Had een keer een dag vrij en besloot eens een lekkere grote pan bouillon te trekken. Alle spullen gekocht (groentes, kruiden, schenkel, vlees e.d.) en heeft de hele dag heerlijk op het vuur gestaan. Enfin, zo tegen een uurtje of 7 's avonds vond ik het wel welletjes en begon met de vervolgwerkzaamheden. Dus ik op automatische piloot de bouillon afgieten en je raad het al, de ingrediënten lagen verlept in m'n vergiet en de bouillon was door de afvoer gelopen
k vind um wel sterk hoorquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:53 schreef pen-guin het volgende:
Dit is serieus kut:
[..]
De rest vooral heel erg dom. En ik maar denken dat combi-magnetrons gemaksproducten voor onkoks waren.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:51 schreef Erasmo het volgende:
Net linzensoep gemaakt, maar de linzen wilden niet goed uit elkaar vallen.
Nou dan maar even vals spelen met de staafmixer alleen moet je dan niet vergeten het laurierblad eruit te halen
Dat is inderdaad niet slim, en zal wel lekker ruikenquote:Op woensdag 2 februari 2011 01:58 schreef cinnamon_M het volgende:
O en: een plastic spatel in de pan laten zitten. Ook leuk.
Haha, heb toen ik jong was wel eens zoiets met pasta gehadquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:29 schreef _Loki het volgende:
Ik heb gister iets fout gedaan met groente afgieten. Weet nog steeds niet wat er mis ging, maar ik heb er wel een brandwond van 20cm bij 3cm aan over gehouden, inclusief 3 blaren, op m'n buik
En toen was de pan net iets te zwaar en dacht je dat het slim was om de pan met je gehele lichaam even te ondersteunen voordat de hele boel je uit de handen gaat vallen...nee, was dus geen goed idee.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:29 schreef _Loki het volgende:
Ik heb gister iets fout gedaan met groente afgieten. Weet nog steeds niet wat er mis ging, maar ik heb er wel een brandwond van 20cm bij 3cm aan over gehouden, inclusief 3 blaren, op m'n buik
Ik hoop voor je dat je echt uit 2012 komt..quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:01 schreef summer2bird het volgende:
Net ovenfriet gegeten (mag de fritteuse niet gebruiken als ouders er niet zijn) Had bij nader inzien wel wat minder zout er overheen moeten doen
Heeft het gewerkt?quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:41 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb ooit op een tweede date zelfgemaakte pizza gebakken. Toen ik de kamer inliep met de pizza op een groot bord wilde ik charmant a la Nigella opkijken naar de man in kwestie en om de een of andere reden - het was niet de eerste keer dat ik met een bord liep - kiepte ik zo die pizza mn decolleté in. Ik gooide de bodem (en het bord) meteen van me af, maar het beleg (gloeiend hete kaas o.a.) gleed juist nog verder mn shirt in. Dus ik gillen en mn shirt uit getrokken en naar de douche gerend![]()
deed echt verrot pijn, twee dagen later had ik blaren, vet sexy
quote:Op donderdag 27 januari 2011 02:01 schreef RobinOok het volgende:
Wat een sukkels zijn jullie zeg.
Zeker ook drama als je een ikeakastje in elkaar moet schroeven?
Jezus, wat voor maat trui heb jij dan als daar een hele pizza in kan schuiven?quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:41 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb ooit op een tweede date zelfgemaakte pizza gebakken. Toen ik de kamer inliep met de pizza op een groot bord wilde ik charmant a la Nigella opkijken naar de man in kwestie en om de een of andere reden - het was niet de eerste keer dat ik met een bord liep - kiepte ik zo die pizza mn decolleté in. Ik gooide de bodem (en het bord) meteen van me af, maar het beleg (gloeiend hete kaas o.a.) gleed juist nog verder mn shirt in. Dus ik gillen en mn shirt uit getrokken en naar de douche gerend![]()
deed echt verrot pijn, twee dagen later had ik blaren, vet sexy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |