Mooie tijd. Niks mis mee.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:46 schreef Bienelientjee het volgende:Dinertje uitgestippeld met alle ingredienten en een complete tijdsplanning....en dan alsnog de boel niet goed gepland hebben. Van 4 uur 's middags bezig, tot eindelijk om 9 uur 's avonds het toetje op tafel stond!
? waren de verse eieren na een paar dagen al aan het rotten?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:50 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Mooie tijd. Niks mis mee.
Met dingen in theedoeken op tafel leggen en vergeten heb ik ook ervaring ja. Niet met breekbare dingen, maar met gewassen cherrytomaatje of zo. Hoppa, allemaal door de keuken. Ergste was ooit vroeger, heel vroeger toen ik een vriendje had waar ze thuis kippen hadden. Hij zou me op een avond naar huis brengen en ik nam wat eitjes mee, voorzichtig in mijn sjaal gewikkeld in het handschoenenkastje gelegd en bij het afscheid nemen uiteraard compleet vergeten. Arme moeder van vriendje die een paar dagen later de sjaal uit het handschoenenkastje trok.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:20 schreef Miendientje het volgende:
Telt soep warm willen maken in een waterkoker op een camping ook?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Telt soep warm willen maken in een waterkoker op een camping ook?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die teltWisten ze dat jij het was?
Telt soep warm willen maken in een waterkoker op een camping ook?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Zeker![b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
We zijn snel weg gegaan. We hadden al ingepakt (vandaar dat we niet meer bij de pannen en het gasbrandertje konden) en we waren aan het wachten op onze lift.quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:27 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
![]()
Die teltWisten ze dat jij het was?
Van 1 hap koek met zout? of heb je die hele koek na binnen geschoven terwijl die vies wasquote:Op maandag 24 januari 2011 17:01 schreef ieris het volgende:
Haha ben toch blij om te lezen dat ik niet de enige ben, staan een hoop herkenbare dingen tussen. Bedenk me er net nog 1, niet echt koken, maar op mijn werk (bij een bakker) had ik een eierkoek in de pauze. Was in de veronderstelling dat ik er suiker op had gedaan, bleek dus dat ik er zout op had gedaan. Mennn wat smerig, ben echt de hele middag misselijk ervan geweest!
Nee, want daar zit een gebruikershandleiding bij.quote:Op donderdag 27 januari 2011 02:01 schreef RobinOok het volgende:
Wat een sukkels zijn jullie zeg.
Zeker ook drama als je een ikeakastje in elkaar moet schroeven?
Nope, het Ikea Diploma heb ik al lang en breed gehaald. Onze nieuwe keuken is zelfs door ons in elkaar gezet en gemonteerd.quote:Op donderdag 27 januari 2011 02:01 schreef RobinOok het volgende:
Dit is een onwijs leuk topic. Verneuk het niet want dan schiet je je eigen perfectie keihard voorbij.quote:Op donderdag 27 januari 2011 02:01 schreef RobinOok het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |