? waren de verse eieren na een paar dagen al aan het rotten?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:50 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Mooie tijd. Niks mis mee.
Met dingen in theedoeken op tafel leggen en vergeten heb ik ook ervaring ja. Niet met breekbare dingen, maar met gewassen cherrytomaatje of zo. Hoppa, allemaal door de keuken. Ergste was ooit vroeger, heel vroeger toen ik een vriendje had waar ze thuis kippen hadden. Hij zou me op een avond naar huis brengen en ik nam wat eitjes mee, voorzichtig in mijn sjaal gewikkeld in het handschoenenkastje gelegd en bij het afscheid nemen uiteraard compleet vergeten. Arme moeder van vriendje die een paar dagen later de sjaal uit het handschoenenkastje trok.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:20 schreef Miendientje het volgende:
Telt soep warm willen maken in een waterkoker op een camping ook?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Telt soep warm willen maken in een waterkoker op een camping ook?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die teltWisten ze dat jij het was?
Telt soep warm willen maken in een waterkoker op een camping ook?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Zeker![b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
We zijn snel weg gegaan. We hadden al ingepakt (vandaar dat we niet meer bij de pannen en het gasbrandertje konden) en we waren aan het wachten op onze lift.quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:27 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
![]()
Die teltWisten ze dat jij het was?
Van 1 hap koek met zout? of heb je die hele koek na binnen geschoven terwijl die vies wasquote:Op maandag 24 januari 2011 17:01 schreef ieris het volgende:
Haha ben toch blij om te lezen dat ik niet de enige ben, staan een hoop herkenbare dingen tussen. Bedenk me er net nog 1, niet echt koken, maar op mijn werk (bij een bakker) had ik een eierkoek in de pauze. Was in de veronderstelling dat ik er suiker op had gedaan, bleek dus dat ik er zout op had gedaan. Mennn wat smerig, ben echt de hele middag misselijk ervan geweest!
Nee, want daar zit een gebruikershandleiding bij.quote:Op donderdag 27 januari 2011 02:01 schreef RobinOok het volgende:
Wat een sukkels zijn jullie zeg.
Zeker ook drama als je een ikeakastje in elkaar moet schroeven?
Nope, het Ikea Diploma heb ik al lang en breed gehaald. Onze nieuwe keuken is zelfs door ons in elkaar gezet en gemonteerd.quote:Op donderdag 27 januari 2011 02:01 schreef RobinOok het volgende:
Dit is een onwijs leuk topic. Verneuk het niet want dan schiet je je eigen perfectie keihard voorbij.quote:Op donderdag 27 januari 2011 02:01 schreef RobinOok het volgende:
De rest vooral heel erg dom. En ik maar denken dat combi-magnetrons gemaksproducten voor onkoks waren.quote:Op maandag 24 januari 2011 04:23 schreef tjoptjop het volgende:
Had een keer een dag vrij en besloot eens een lekkere grote pan bouillon te trekken. Alle spullen gekocht (groentes, kruiden, schenkel, vlees e.d.) en heeft de hele dag heerlijk op het vuur gestaan. Enfin, zo tegen een uurtje of 7 's avonds vond ik het wel welletjes en begon met de vervolgwerkzaamheden. Dus ik op automatische piloot de bouillon afgieten en je raad het al, de ingrediënten lagen verlept in m'n vergiet en de bouillon was door de afvoer gelopen
k vind um wel sterk hoorquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:53 schreef pen-guin het volgende:
Dit is serieus kut:
[..]
De rest vooral heel erg dom. En ik maar denken dat combi-magnetrons gemaksproducten voor onkoks waren.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:51 schreef Erasmo het volgende:
Net linzensoep gemaakt, maar de linzen wilden niet goed uit elkaar vallen.
Nou dan maar even vals spelen met de staafmixer alleen moet je dan niet vergeten het laurierblad eruit te halen
Dat is inderdaad niet slim, en zal wel lekker ruikenquote:Op woensdag 2 februari 2011 01:58 schreef cinnamon_M het volgende:
O en: een plastic spatel in de pan laten zitten. Ook leuk.
Haha, heb toen ik jong was wel eens zoiets met pasta gehadquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:29 schreef _Loki het volgende:
Ik heb gister iets fout gedaan met groente afgieten. Weet nog steeds niet wat er mis ging, maar ik heb er wel een brandwond van 20cm bij 3cm aan over gehouden, inclusief 3 blaren, op m'n buik
En toen was de pan net iets te zwaar en dacht je dat het slim was om de pan met je gehele lichaam even te ondersteunen voordat de hele boel je uit de handen gaat vallen...nee, was dus geen goed idee.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:29 schreef _Loki het volgende:
Ik heb gister iets fout gedaan met groente afgieten. Weet nog steeds niet wat er mis ging, maar ik heb er wel een brandwond van 20cm bij 3cm aan over gehouden, inclusief 3 blaren, op m'n buik
Ik hoop voor je dat je echt uit 2012 komt..quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:01 schreef summer2bird het volgende:
Net ovenfriet gegeten (mag de fritteuse niet gebruiken als ouders er niet zijn) Had bij nader inzien wel wat minder zout er overheen moeten doen
Heeft het gewerkt?quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:41 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb ooit op een tweede date zelfgemaakte pizza gebakken. Toen ik de kamer inliep met de pizza op een groot bord wilde ik charmant a la Nigella opkijken naar de man in kwestie en om de een of andere reden - het was niet de eerste keer dat ik met een bord liep - kiepte ik zo die pizza mn decolleté in. Ik gooide de bodem (en het bord) meteen van me af, maar het beleg (gloeiend hete kaas o.a.) gleed juist nog verder mn shirt in. Dus ik gillen en mn shirt uit getrokken en naar de douche gerend![]()
deed echt verrot pijn, twee dagen later had ik blaren, vet sexy
quote:Op donderdag 27 januari 2011 02:01 schreef RobinOok het volgende:
Jezus, wat voor maat trui heb jij dan als daar een hele pizza in kan schuiven?quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:41 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb ooit op een tweede date zelfgemaakte pizza gebakken. Toen ik de kamer inliep met de pizza op een groot bord wilde ik charmant a la Nigella opkijken naar de man in kwestie en om de een of andere reden - het was niet de eerste keer dat ik met een bord liep - kiepte ik zo die pizza mn decolleté in. Ik gooide de bodem (en het bord) meteen van me af, maar het beleg (gloeiend hete kaas o.a.) gleed juist nog verder mn shirt in. Dus ik gillen en mn shirt uit getrokken en naar de douche gerend![]()
Ik droeg een top met een waterval-neklijn. In maat S. Wat voor kleding draag jij dan dat er niet een beetje gesmolten kaas en wat stukjes paprika tussen jou en je trui passen?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:05 schreef fotostarter het volgende:
Jezus, wat voor maat trui heb jij dan als daar een hele pizza in kan schuiven?
Oh bloody hellquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:41 schreef Dipkip het volgende:
Neuh. Het was ook niet mn type denk ik achteraf. Toen het gebeurde bleef hij aan de tafel met zn telefoon zitten spelen en pizza eten "want ja ik dacht ik kan toch niks voor je doen" terwijl ik snel onder de douche ging, maar vervolgens later wel tegen anderen zo opscheppen "dus ik zeg, metéén lauw douchen, niet koud, LAUW"quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:12 schreef MissHobje het volgende:
Oh bloody hell![]()
!
werd het nog wat met date ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |