Wat lul jij nou steeds? El ham meldt zich toch zelf steeds ziek/geblesseerd.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:04 schreef BansheeBoy het volgende:
El Hamdaoui lacht zich een ongeluk. En terecht.²

dat is het wel.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:04 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Nouja, utrecht uit is ook geen schande om te verliezen.

. Doet mij denken aan fey-aja twee jaar geleden.
. Doet mij denken aan fey-aja twee jaar geleden.

Wij willen weer eens kampioen worden, dan moet je dit soort wedstrijden winnen. Ajax heeft laten zien dat je ze niet serieus hoeft te nemen in die strijd. Even met zijn allen druk zetten en Ajax stort in elkaar. We proberen het volgend jaar wel weer.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:04 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Nouja, utrecht uit is ook geen schande om te verliezen.

Oh ja, 0 uit 6 nu zie ik het. Dat thuis verliezen was ook wel een schande. Maar uit verliezen toch minder erg.quote:

quote:Op zondag 23 januari 2011 13:06 schreef cherrycoke het volgende:
zingen die stome utrechters 'wat zijn die joden stil'' kunnen ze niks beters verzinnen

Supporters zijn amper origineel.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:06 schreef cherrycoke het volgende:
zingen die stome utrechters 'wat zijn die joden stil'' kunnen ze niks beters verzinnen

Edele de Moun en verse Suarez hebben echt een hoop verbloemd in dit elftal. Dat je dat ontkent gaat toch echt ten koste van je realiteitszin, of juist het gebrek daar aan.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:05 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Wat lul jij nou steeds? El ham meldt zich toch zelf steeds ziek/geblesseerd.

²
²

El ham heeft helemaal niks verbloemt. Alleen Suarez.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Edele de Moun en verse Suarez hebben echt een hoop verbloemd in dit elftal. Dat je dat ontkent gaat toch echt ten koste van je realiteitszin, of juist het gebrek daar aan.²

.
.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |