Ik ook.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:57 schreef YazooW het volgende:
Moehahaha ik heb centen staan op Utrecht
Dit had ik ook al verwacht. Ajax speelde tegen Feyenoord ook dramatischquote:Op zondag 23 januari 2011 12:57 schreef YazooW het volgende:
Moehahaha ik heb centen staan op Utrecht
Ik had kunnen weten dat de Frank hype te voorbarig was.quote:
Utrecht tegen VVV ook. Ben je nu weer supporter af trouwens?quote:Op zondag 23 januari 2011 12:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dit had ik ook al verwacht. Ajax speelde tegen Feyenoord ook dramatisch
Ja als ze eens fatsoenlijk gaan voetballen.quote:
ja, die vent kan ook geen wonderen verrichten in anderhalve maand. Zeker zonder suarez.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had kunnen weten dat de Frank hype te voorbarig was.
Ik had dit verwacht....quote:Op zondag 23 januari 2011 12:58 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Utrecht tegen VVV ook. Ben je nu weer supporter af trouwens?
En die wordt ook nog eens verkocht. Tezamen met El H trouwens. Veel plezier met je supporteren voor de bankrekeing want die is wel gevuld.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:58 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
ja, die vent kan ook geen wonderen verrichten in anderhalve maand. Zeker zonder suarez.
Jos Scholmanquote:
Omdat het voor hun de wedstrijd van het jaar is, snap alleen niet waarom.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:00 schreef Morendo het volgende:
Waarom speelt Utrecht alleen zo tegen Ajax......
Ach hij wordt nu onder druk gezet, is nieuw voor hemquote:Op zondag 23 januari 2011 13:00 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Blind moet nog even oefenen denk ik
huil toch niet , calimeroquote:Op zondag 23 januari 2011 13:00 schreef Morendo het volgende:
Waarom speelt Utrecht alleen zo tegen Ajax......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |