Wel een goede tackle net.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:42 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Vd wiel heeft een beetje en off day geloof ik...
Vind je het gek. Weet je tot hoe lang dat concert gisteravond duurde?quote:Op zondag 23 januari 2011 12:42 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Die speelt al weken slechtquote:Op zondag 23 januari 2011 12:42 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Geen flauw idee. Ze staan weer lekker ouderwets te kloten. Wordt weer 3x niks vandaagquote:Op zondag 23 januari 2011 12:55 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Mooi gescoord hoor maar wat de fuck is ajax aan het doen.
Ik ook.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:57 schreef YazooW het volgende:
Moehahaha ik heb centen staan op Utrecht
Dit had ik ook al verwacht. Ajax speelde tegen Feyenoord ook dramatischquote:Op zondag 23 januari 2011 12:57 schreef YazooW het volgende:
Moehahaha ik heb centen staan op Utrecht
Ik had kunnen weten dat de Frank hype te voorbarig was.quote:
Utrecht tegen VVV ook. Ben je nu weer supporter af trouwens?quote:Op zondag 23 januari 2011 12:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dit had ik ook al verwacht. Ajax speelde tegen Feyenoord ook dramatisch
Ja als ze eens fatsoenlijk gaan voetballen.quote:
ja, die vent kan ook geen wonderen verrichten in anderhalve maand. Zeker zonder suarez.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had kunnen weten dat de Frank hype te voorbarig was.
Ik had dit verwacht....quote:Op zondag 23 januari 2011 12:58 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Utrecht tegen VVV ook. Ben je nu weer supporter af trouwens?
En die wordt ook nog eens verkocht. Tezamen met El H trouwens. Veel plezier met je supporteren voor de bankrekeing want die is wel gevuld.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:58 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
ja, die vent kan ook geen wonderen verrichten in anderhalve maand. Zeker zonder suarez.
Jos Scholmanquote:
Omdat het voor hun de wedstrijd van het jaar is, snap alleen niet waarom.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:00 schreef Morendo het volgende:
Waarom speelt Utrecht alleen zo tegen Ajax......
Ach hij wordt nu onder druk gezet, is nieuw voor hemquote:Op zondag 23 januari 2011 13:00 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Blind moet nog even oefenen denk ik
huil toch niet , calimeroquote:Op zondag 23 januari 2011 13:00 schreef Morendo het volgende:
Man Utreg doet het hartsikke leukquote:Op zondag 23 januari 2011 13:00 schreef Morendo het volgende:
Tegen grote ploegen speelt Utrecht altijd erg goed.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:00 schreef Morendo het volgende:
Zo goed is het allemaal niet, wel hard werken en een beetje geluk in de afwerking, wel verdiend de voorsprongquote:Op zondag 23 januari 2011 13:01 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Tegen grote ploegen speelt Utrecht altijd erg goed.
Gastquote:Op zondag 23 januari 2011 13:02 schreef Typisch het volgende:
Als Feyenoorder doet het me altijd goed als Ajax ook slecht speelt.
blij dat feyenoord verloren heeft van de graafschap, de ze de groeten volgend jaar in de jupiler leaguequote:Op zondag 23 januari 2011 13:02 schreef Typisch het volgende:
Daar moet FC de Boer weinig moeite mee hebben gezien de eigen grasmatquote:Op zondag 23 januari 2011 13:02 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ligt gewoon aan dat veld van utrecht, dat is zo slecht daar kan niemand op voetballen
Wordt 010 volgend seizoen tenminste wel kampioenquote:Op zondag 23 januari 2011 13:03 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
blij dat feyenoord verloren heeft van de graafschap, de ze de groeten volgend jaar in de jupiler league
Schaam je echt schaam je.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:02 schreef Typisch het volgende:
vind ik wel hoor, als je kampioen wil worden en je pakt 0 uit 6 tegen Utrechtquote:Op zondag 23 januari 2011 13:04 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Nouja, utrecht uit is ook geen schande om te verliezen.
0-6?quote:Op zondag 23 januari 2011 13:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
vind ik wel hoor, als je kampioen wil worden en je pakt 0- uit 6 tegen Utrecht
Is ie nou alweer geblesseerd?quote:Op zondag 23 januari 2011 13:04 schreef BansheeBoy het volgende:
El Hamdaoui lacht zich een ongeluk. En terecht.˛
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |