Ja maar ik ken jouquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet
Dat moet vanzelf gaan
Maar was wel nieuwsgierig
Ach, wat is 'goed'. Allemaal persoonlijk. Gelukkig zien we er niet allemaal hetzelfde uitquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar dat wil niet per definitie zeggen beter.
Zo is datquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, wat is 'goed'. Allemaal persoonlijk. Gelukkig zien we er niet allemaal hetzelfde uit
Nee, het regendequote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hou me koest
Lekker weertje hè vandaag
omdat te veel layouts. Er komt een (algemene) touchscreenversiequote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoezo?
Begin er net aan te wennen
Als ik ergens kwaad om kan worden is het regenquote:
Ja vreselijk, en dan is het zo grauwquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als ik ergens kwaad om kan worden is het regen
Het is hier ongeveer hetzelfde als in Nederland naar mijn gevoelquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja vreselijk, en dan is het zo grauw![]()
Dan ben je trouwens lekker gaan wonen daar, staat er om bekend veel regen
naar huis in de regen vind ik niet zo erg.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja vreselijk, en dan is het zo grauw![]()
Dan ben je trouwens lekker gaan wonen daar, staat er om bekend veel regen
Naar huis is inderdaad minder ergquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
naar huis in de regen vind ik niet zo erg.
Dadelijk weer naar een fist, maar gelukkig blijft het droog zo te zien
gister ook, was tot aan de trui aan natquote:
Ja ik weet het.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is hier ongeveer hetzelfde als in Nederland naar mijn gevoel
Maar ik haat natte kleding of een kapsel dat verneukt is door de regen
Dan word ik echt helemaal gekquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
gister ook, was tot aan de trui aan nat
Ik heb ook niets in mijn haar maar was het elke dag en als het is geborsteld is het goed maar als het regent verandert dat al snel in coup fuckquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik weet het.
Nu doe ik niks meer in mijn haar want niet nodig, het zit vanzelf wel, maar vroeger met haarlak en dan een lekkere plensbui eroverheen
Ja, mijn haar is stijl natuurlijk maar als het nat is komt er slag in en is het een grote kliitenzooiquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb ook niets in mijn haar maar was het elke dag en als het is geborsteld is het goed maar als het regent verandert dat al snel ik coup fuck
Hier dus ookquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, mijn haar is stijl natuurlijk maar als het nat is komt er slag in en is het een grote kliitenzooi
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:47 schreef Kally het volgende:
Miran ik heb je een koe gestuurd
Gewoon omdat dat kan
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:47 schreef Kally het volgende:
Miran ik heb je een koe gestuurd
Gewoon omdat dat kan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |