Anders maak je zelf even een account aan op http://www.listen2myradio.com/quote:
http://onz.listen2myradio.com/quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:48 schreef Rivalo het volgende:
Wat is de link?
En kan ik nog meedoen voor mijn eigen radioshow ?
Klaagbaak Hour!
Ik merk hetquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:49 schreef Driepink het volgende:
[..]
hardstyle = meer melodie, hardcore meer dreun
om het heel simpel te zeggen..
Ik heb geen rockquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:50 schreef Driepink het volgende:
mag hierna
3 doors down - kryptonite ?
Connect met Sam Broadcaster, anders probeer je het te cracken (het is namelijk betaald)quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:50 schreef Monopoly het volgende:
Dus, we hebben de 1e switch overleeft
Nu nog de mic functies zien te fixen voor live radio.
En iedereen met MIC, dingen inspreken voor radio shows.
Zolang we nog niet live kunnen, dan maar vantevoren inspreken
ja, we hoeven niet alleen maar hardcore en hardstylequote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:53 schreef Driepink het volgende:
nu ist wel eentonig beach, ff afwisseling
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:53 schreef FreezePop het volgende:
De ijskoude jaren 40 50 en 60 met FreezePop
Ik gooi het in een .rar nu , voeg me toe op msn! Dan stuur ik het naar jequote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:52 schreef TWP het volgende:
Nog steeds geen goede versie kunnen vinden.
quote:
Werk je op een Mac?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik gooi het in een .rar nu , voeg me toe op msn! Dan stuur ik het naar je
Yup. American Pie gaat daar over.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:54 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Was buddy Holly niet doodgegaan bij dat vliegtuig ongeluk?
The day the music died?
soort jensen ofzo, daar lopen ze ook altijd op te klagenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:55 schreef Rivalo het volgende:
Klagen met Rivalo.![]()
Vergezeld met Trance, DnB en House.
yeapquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:55 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Yup. American Pie gaat daar over.
ik vind deze muziek wel leukquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:56 schreef ViezeFreddiey het volgende:
tevens kan ik me niet voorstellen dat iemand deze muziek leuk kan vinden
waar? als je downloadt? of als je afspeelt ofwa? moet hij in mp3 formaat/ iets anders?quote:
als ik hem inlaad in vdjquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:58 schreef Dhaha het volgende:
[..]
waar? als je downloadt? of als je afspeelt ofwa? moet hij in mp3 formaat/ iets anders?
Nee momenteel ff niet.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:59 schreef Driepink het volgende:
beach, heb je dan helemaal geen andere muziek dan wat er nu afgespeeld wordt ?
Nee, je moet alleen wel zorgen dat je Virtual DJ Pro hebtquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:01 schreef FreezePop het volgende:
Is het moeilijk, anders kan ik wel een minuutje of 40 draaien met andere muziek?
probeer het zou ik zeggen!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:01 schreef FreezePop het volgende:
Is het moeilijk, anders kan ik wel een minuutje of 40 draaien met andere muziek?
Ik zal eens zoekenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:02 schreef Beach het volgende:
Hoeveel luisteraars hebben we? Kan je dat zien Mono?
luisteraars? ik heb heb op 1% en mijn muziek er doorheen, ik wacht wel tot er een goede DJ komtquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:02 schreef Beach het volgende:
Hoeveel luisteraars hebben we? Kan je dat zien Mono?
Zeg dat danquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:05 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Ik wel
Sam Broadcaster, heb al zovaak DJ geweest op internet radios.
Ook, ik kan zelfs een beetje mixxenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:05 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
Zeg dat dan, kan je dan wel virtualDJ gebruiken?
Zou je dat uit kunnen zoeken hoe dat werkt? Zou wel mooi zijnquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:07 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Ook, ik kan zelfs een beetje mixxen
Maar met Sam Broadcaster moet je ook kunnen connecten op het IP van listentomyradio.
Kun je alles auto laten doen met een lijstje en Microfoon gebruiken, Skype bellen en andere troep, best wel professioneel programma.
Ja wanneer mag ik met mijn uber koele software.quote:
JAquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:08 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Ja wanneer mag ik met mijn uber koele software.
Maar iemand mag wel eerst, zal ik Skype instellen enzo. Kun je live in uitzendig komen
Gaat best makkelijk je kunt stuk of 4 decks doen in Sam broadcaster. 2 met audio, 2 met AUX.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
JASkypen en in de uitzending komen
in config opties enzo van vdj moet je je mic instellenquote:
ohja.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:10 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Gaat best makkelijk je kunt stuk of 4 decks doen in Sam broadcaster. 2 met audio, 2 met AUX.
Als je één van die twee AUX doorlinkt naar de output van Skype heb je het voor mekaar
Maar ik weet niks van de radio, ook niet met hoeveel hij uitzend.
niet om 00:00 ?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:12 schreef Monopoly het volgende:
Ik kan pas morgenmiddag zien hoeveel luisteraars we gehad hebben. De stats updaten maar 1 keer in de 24 uur!
Hoeveel hadden we de vorige 24 uurquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:12 schreef Monopoly het volgende:
Ik kan pas morgenmiddag zien hoeveel luisteraars we gehad hebben. De stats updaten maar 1 keer in de 24 uur!
Welke gegevens?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:13 schreef TWP het volgende:
[..]
Naar record, broadcast en dan gegevens invullen
maar ik weet niet meer wie dat was, wil diegene weer dmennenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:14 schreef Beach het volgende:
half 6 ga ik eten enzo dan mag de volgende okee
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:15 schreef Beach het volgende:
[..]
maar ik weet niet meer wie dat was, wil diegene weer dmennen
Mono, kan je dit in de OP zetten?quote:IP: 78.159.97.251
Poort: 7222
Username: Monopoly
Wachtwoord via DM/PM
Nou...quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:14 schreef Beach het volgende:
[..]
Euh.. ik weet niet echt of ik house heb
Ik heb net versie 7 geïnstalleerd, duurt nog geen 5 minuutjesquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:16 schreef Monopoly het volgende:
Beach, kan je zo een screen shot maken van die instellingen voor de mic ?
Ik heb versie 5 , en jij hebt versie 7 toch ?
En Rivalo, wil jij vanavond de eerste live show op je rekening nemen met live users ?
Ja denk het wel, maar ik ben voor jullie eigenlijk nu een Tutorial aan het schrijven, het grootste probleem is alleen dat ik niet kan testen, dus alles kan mis gaanquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:16 schreef Monopoly het volgende:
Beach, kan je zo een screen shot maken van die instellingen voor de mic ?
Ik heb versie 5 , en jij hebt versie 7 toch ?
En Rivalo, wil jij vanavond de eerste live show op je rekening nemen met live users ?
Boeiend, door te proberen zijn we ook achter VirtualDJ gekomen enzoquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:19 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Ja denk het wel, maar ik ben voor jullie eigenlijk nu een Tutorial aan het schrijven, het grootste probleem is alleen dat ik niet kan testen, dus alles kan mis gaan![]()
Met skype enzo.
Geeft niet, überhaupt al top dat je het probeert.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:19 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Ja denk het wel, maar ik ben voor jullie eigenlijk nu een Tutorial aan het schrijven, het grootste probleem is alleen dat ik niet kan testen, dus alles kan mis gaan![]()
Met skype enzo.
Dit dusquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:19 schreef TWP het volgende:
[..]
Geeft niet, überhaupt al top dat je het probeert.
Inderdaad! Gelukt met de instellingen?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:20 schreef FreezePop het volgende:
In je ééntje broadcasten is al vet, nummers in elkaar laten lopen enzo
ja ik moet je plaatje toch kunnen aankondigen zoquote:
Geen idee, kan vast wel connecten naar de radio als ik wilquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:20 schreef TWP het volgende:
[..]
Inderdaad! Gelukt met de instellingen?
okido, hij heeft alleen geen naamquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:21 schreef Beach het volgende:
[..]
ja ik moet je plaatje toch kunnen aankondigen zo
De instellingen van Sam Broadcaster zijn in het begin bagger. Allemaal effecten en begrenzers er op, waardoor het gaat kraken, en dan heb je ook nog 20 verschillende codec's + Bitrate.quote:
Hoe?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:22 schreef Monopoly het volgende:
Beach, maak ons eens blij, probeer SuperwormJim te strikken voor de live uitzending vanavond. Als hij mee luistert dan kan hij geen nee zeggen tegen jouw smeekbede
http://thepiratebay.org/t(...)ouse.3CDs.%282009%29.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:21 schreef Rivalo het volgende:
Probleem is dat mijn Muziekstorage nog niet zo enorm groot is. Iemand nog een torrentje/usenet linkje?
Muziek style boeit niet.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:23 schreef TWP het volgende:
Ik ben een paar uur afwezig, vanavond ben ik er weer bij denk ik.
Succes pioniers!
Ik heb 18GB aan housequote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:24 schreef FreezePop het volgende:
Ik heb meer dan genoeg muziek om iedereen te bekoren, hoop ik...
Ik zou wel willen maar volgens beach wilde iemand anders al eerder.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:24 schreef Monopoly het volgende:
Wie gaat de uitzending overnemen om half 6 ?
Fuck the reputation gamequote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:24 schreef Driepink het volgende:
welke muziek draait er nu
ik had hem op pauze gezet, ik hoor nu: cant pretend its an happy end..
Ik ga een poging doen tot..quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:24 schreef Monopoly het volgende:
Wie gaat de uitzending overnemen om half 6 ?
Nja, kweet niet tot hoelang ik kanquote:
Ik heb wel afwisseling met Dance en paar hip hop enzoquote:
WAT IS DAAR MIS MEEE!!!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:26 schreef wiebelstront het volgende:
eindelijk, wat anders als hardcore en hardstyle
raar...volgens het programma ben ik nog aan het uitzendenquote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:27 schreef FreezePop het volgende:
Klinkt geweldig zit. Zitten past een maar minuutjes in om dit te maken
je bent er ook nog hoorquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:28 schreef Beach het volgende:
[..]
raar...volgens het programma ben ik nog aan het uitzenden
F5 deed hemquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:28 schreef Beach het volgende:
[..]
raar...volgens het programma ben ik nog aan het uitzenden
Zeg het me wanneer het zover is want ik ga mijn eigen muziek weer eens luisterenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |