Nou ja, om het vak heen wordt het rossig. Stukje visuele feedback die teruggekoppeld wordt.quote:
Van dr hubby neem ik aan gezien tally's tepels ?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:22 schreef KingOfMars het volgende:
Van wie heeft ze die enorm zuigreflex dan eigenlijk, T?
Het zit in de familie hoorde ik van mijn moederquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:22 schreef KingOfMars het volgende:
Van wie heeft ze die enorm zuigreflex dan eigenlijk, T?
Nee. dus vertel!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En je weet wat ze zeggen van meisjes die veel aan haar neus zitten?
Ff een berehap halen met pindasaus en dan nog een weekie afvallen en nog is proberen ?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:30 schreef Swetsenegger het volgende:
Die broek een maatje kleiner is nog geen onverdeeld succes.
over 2 weken zittie wel goed gok ik.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:36 schreef Joene het volgende:
[..]
Ff een berehap halen met pindasaus en dan nog een weekie afvallen en nog is proberen ?
Beter !quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
over 2 weken zittie wel goed gok ik.
Gadver ?quote:
Zoeen paar keer per jaar kan ik het wel hebben hoor.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:50 schreef Joene het volgende:
Macdonalds en er naar uit kijkenik vind het echt zo een ballentoko
Liever de burgerking ?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:55 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Zoeen paar keer per jaar kan ik het wel hebben hoor.
Dat sowieso maar die zit hier echt in geen velden of wegen. MacD's zitten er 2 op 5 minuten rijdenquote:
Oh macdonalds is 25 minuten , burgerking 40 ofzoquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:57 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Dat sowieso maar die zit hier echt in geen velden of wegen. MacD's zitten er 2 op 5 minuten rijden.
Ja das voor de kleine! En ik zelf moet daar natuurlijk 1 of andere extra large hamburger menu bijquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ga je voor het Happymeal, T, om alvast te oefenen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |