Er is zo weinig aan te zien. Maar het voordeel vind ik weer dat er niet bij wordt geschreeuwd door de commentatorenquote:
Jawel hè?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:35 schreef Scrutinizer het volgende:
1,5 liter lijkt me te doen, Disana
Voor bierdrinkers zou het misschien een probleem zijn.quote:
quote:Er zit een tijgertje op mijn monitor, ik was hem een aantal dagen kwijt en hij bleek onder een stoel te liggen; ongetwijfeld was het een kat die zich eraan vergreep!
Geen behoefte aan. Serven zijn ook niet allemaal de grootste lieverdjes hè, dus je had het aan de hand van de beschrijving kunnen wetenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
Net even naar een hier op Fok! aangeprezen film zitten kijken, "Srpski film". Weerzinwekkende en afgrijselijke beelden. De makers hiervan mogen van mij direct opgepakt worden. En degene die die filmtip hier op Fok! plaatste, een ban voor het leven.
Ik ben volgens mij best wel wat gewend, maar dit....!!![]()
Dit had ik echt niet verwacht, ook niet n.a.v. de beschrijving (al zat er wel een waarschuwing bij m.b.t. kinderen). Zo ontzettend expliciet, te ziek voor woorden. Wat mij betreft wordt in ieder geval die filmtip weggehaald. Het kan echt nietquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Geen behoefte aan. Serven zijn ook niet allemaal de grootste lieverdjes hè, dus je had het aan de hand van de beschrijving kunnen weten
Ik ben ooit, voor de oorlog, op vakantie in Ulcinj geweest in het uiterste puntje van Montenegro. Daar waren Russen en Serviërs niet erg populair maar maakten wel de dienst uit.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:41 schreef Disana het volgende:
Haha.
Ik zit trouwens naar een VPRO documentaire te kijken, over hoe grond in de Balkan en met name Montenegro verkocht wordt aan rijke Russen. Ik vind dat zo moeilijk: enerzijds is het goed voor de welvaart van sommigen, anderzijds duwt het oude bewoners opzij. Van die patserige boten word ik trouwens helemaal niet goed.
Er staat anders duidelijk dat veel mensen de film uitkotsen en dat het geweld extreem ver gaat. Je was dus gewaarschuwd.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dit had ik echt niet verwacht, ook niet n.a.v. de beschrijving (al zat er wel een waarschuwing bij m.b.t. kinderen). Zo ontzettend expliciet, te ziek voor woorden. Wat mij betreft wordt in ieder geval die filmtip weggehaald. Het kan echt niet
Voor het eerst in mijn leven ook dat ik niet een film af kan kijken
Welke film heb jij vandaag/pas gezien? Deel CLX
Hier in Amsterdam zien ze ze graag komen. Ka-tsjing.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:47 schreef Dementor het volgende:
Russen met veel geld gedragen zich nog steeds als beesten.
Maar Disana, dat is met het hele oostblok gebeurt. Polen, Roemenië, etc. Allemaal westerlingen die er overheen vallen en de autochtonen hebben het nakijken.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:41 schreef Disana het volgende:
Haha.
Ik zit trouwens naar een VPRO documentaire te kijken, over hoe grond in de Balkan en met name Montenegro verkocht wordt aan rijke Russen. Ik vind dat zo moeilijk: enerzijds is het goed voor de welvaart van sommigen, anderzijds duwt het oude bewoners opzij. Van die patserige boten word ik trouwens helemaal niet goed.
Toen ook al? Er wordt hier ook steeds opgemerkt dat de Russen bot zijn en niet fijn met de lokale bevolking omgaan. Nieuwe rijken hè, dan kun je dat krijgen. Ik vind het wel sneu dat er op sommige plaatsen geen originele bewoner meer over is.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben ooit, voor de oorlog, op vakantie in Ulcinj geweest in het uiterste puntje van Montenegro. Daar waren Russen en Serviërs niet erg populair maar maakten wel de dienst uit.
Je moet je alleen niet afvragen waar dat geld vandaan komt.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hier in Amsterdam zien ze ze graag komen. Ka-tsjing.
waar gaat het dan over teun?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
Net even naar een hier op Fok! aangeprezen film zitten kijken, "Srpski film". Weerzinwekkende en afgrijselijke beelden. De makers hiervan mogen van mij direct opgepakt worden. En degene die die filmtip hier op Fok! plaatste, een ban voor het leven.
Ik ben volgens mij best wel wat gewend, maar dit....!!![]()
Maar dat is ook mijn dilemma: het is goed voor hun economie maar weinig mensen profiteren ervan en lokale bewoners hebben het nakijken.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Maar Disana, dat is met het hele oostblok gebeurt. Polen, Roemenië, etc. Allemaal westerlingen die er overheen vallen en de autochtonen hebben het nakijken.
Ja, maar ik dacht wel wat te kunnen hebben. Dit gaat echt alle verwachting in negatieve zin te boven.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Er staat anders duidelijk dat veel mensen de film uitkotsen en dat het geweld extreem ver gaat. Je was dus gewaarschuwd.
Gek ook dat die Fokker de film een 8 geeft. Ofwel hij heeft een ijzeren maag, ofwel jij bent een overjarige softiequote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, maar ik dacht wel wat te kunnen hebben. Dit gaat echt alle verwachting in negatieve zin te boven.
Ulcinj ligt vlak tegen de grens van Albanië. De bevolking daar is etnisch Albanees maar alle gezag was Servisch. Wij zijn daar beroofd door drie Servische dienstplichtige soldaten maar omdat de getuigen Albanees waren hadden we geen pot om op te staan. Albanezen werden als minder dan beesten beschouwd.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Toen ook al? Er wordt hier ook steeds opgemerkt dat de Russen bot zijn en niet fijn met de lokale bevolking omgaan. Nieuwe rijken hè, dan kun je dat krijgen. Ik vind het wel sneu dat er op sommige plaatsen geen originele bewoner meer over is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |