Falafel heb ik ook nog nooit gegeten.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat samen met falafel heb ik nog niet gegeten. Maar je kunt ook niet alles etentrouwens; grappige naam voor zo'n zaak
Ik heb het laatst van de AH gegeten. Maar ik houd niet van zoveel koriander en ik vond het melig.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:32 schreef borisz het volgende:
[..]
Falafel heb ik ook nog nooit gegeten..
Weet je gelijk waarom die man zo naar je zat te starenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zeker! Maar die heb ik nu aan!
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Weet je gelijk waarom die man zo naar je zat te staren
echt waarquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:32 schreef borisz het volgende:
[..]
Falafel heb ik ook nog nooit gegeten..
koriander? Laat maar dan, wil t niet meerquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:33 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb het laatst van de AH gegeten. Maar ik houd niet van zoveel koriander en ik vond het melig.
misschien maar verder wel degelijk gekleedquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Weet je gelijk waarom die man zo naar je zat te staren
Ik ging denk ik voor de grill!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:42 schreef Sarabi het volgende:
Hmm een multifunctionele grill of 3 kaartjes voor Pathe.......
Moeilijk je eigen kerstpakket kiezen....
Op vakantie eten we de eerste dag onderweg gewoon boterhammen. Maar op de 2e dag gaan we echt picknicken, incl. een glaasje wijn. Net als de Fransen!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:39 schreef FutureFairytale het volgende:
er zit hier een familie zn eigen brood te eten, incl mandarijnen en keukenpapiertjes haha
Picknickenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:43 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Op vakantie eten we de eerste dag onderweg gewoon boterhammen. Maar op de 2e dag gaan we echt picknicken, incl. een glaasje wijn. Net als de Fransen!
Koriander vind ik wel lekkerquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:33 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb het laatst van de AH gegeten. Maar ik houd niet van zoveel koriander en ik vond het melig.
Het komt neer op wijn en wraps langs de snelweg.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
PicknickenWijn langs de haven
Of beter Pommeaux langs de haven
Visioenen van Normandie 2009
Water genoegquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:28 schreef Stereotomy het volgende:
Klik video!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |