Jawel hoor, dat kan best.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kan moeilijk van mezelf zeggen dat ik zo'n leuk persoon ben om mee te werken he
Ik ben een leuk persoon om mee te werken.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kan moeilijk van mezelf zeggen dat ik zo'n leuk persoon ben om mee te werken he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. weekend?For every minute you are angry you lose sixty seconds of happiness.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:39 schreef Royco1 het volgende:
Nou vooruit maar dan
Vind het hartstikke gezellig om met mezelf te werken.
Als ik personeel zou hebben zou ik zeker baas van de dag zijn.
Werknemer van de maandquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:39 schreef Royco1 het volgende:
Nou vooruit maar dan
Vind het hartstikke gezellig om met mezelf te werken.
Als ik personeel zou hebben zou ik zeker baas van de dag zijn.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:39 schreef Sam-x het volgende:
En, wie gaat er nog wat leuks doen in ditHet is hier alweer droog. Even wachten tot m'n brood ontdooit isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. weekend?en eten en dan naar de stad, of ik blijf het uitstellen tot het te laat is.
Tap tap tap
Haha!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:40 schreef missbehavin het volgende:
Er kwamen op tv strippers voorbij, dus ik zeg tegen kleine man of ie dat wel mag zien, zegt ie 'tuurlijk, het is maar een bips'
En, wie gaat er nog wat leuks doen in ditJa, als peu ooit uit die file komt, gaan we naar Ikea met samzzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. weekend?
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Tot het te laat is of net níet te laat is?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is hier alweer droog. Even wachten tot m'n brood ontdooit isen eten en dan naar de stad, of ik blijf het uitstellen tot het te laat is.
Bipsquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:40 schreef missbehavin het volgende:Er kwamen op tv strippers voorbij, dus ik zeg tegen kleine man of ie dat wel mag zien, zegt ie 'tuurlijk, het is maar een bips'
Ja opvoeding hequote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Bips
als ze dat nog zeggen is het goed
Kun je je baas niet lief aankijken?quote:
En, wie gaat er nog wat leuks doen in ditVanavond verjaardag van een oud collega, morgen ws naar L-E (waar ik ook nog iets heb voor Peuter's verjaardag)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. weekend?
♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:
Die zegt dat ik het nog niet verdiend hebquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kun je je baas niet lief aankijken?
Jij kon uitslapenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hij blijft je sowieso altijd wekken toch? Ik ben niet anders gewend iig
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die zegt dat ik het nog niet verdiend heb
En, wie gaat er nog wat leuks doen in ditHelemaal nietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. weekend?![]()
Volgend weekend ook niet. Weekend erna pas weer
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Wat ga je dan doen?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Helemaal niets![]()
Volgend weekend ook niet. Weekend erna pas weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |