I don't care. Ben toch geen uitslaper.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Haha, ja, maar daar staat dus wel tegenover dat je altijd vroeg wordt wakker gemaakt.
Auch. Succes daar!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:32 schreef PeuRac het volgende:
En dan sta je stil op de A1,huidige vertraging 10min and ccounting
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:32 schreef PeuRac het volgende:
Ik kreeg op m'n lazer als ik m'n moeder zomaar wakker maaktequote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik wacht met smart op het moment dat ie eindelijk zijn bed niet meer uit te krijgen is 's morgens
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:32 schreef Sam-x het volgende:
[..]
I don't care. Ben toch geen uitslaper.
Ja dat heb je als zelfstandig ondernemer he.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Werken op zaterdag sucks, blij dat ik die tijd heb gehad
Ik ben ook niet aan het werk hoorquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat heb je als zelfstandig ondernemer he.
Och, je hebt iig geen nare baas zoals ikquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat heb je als zelfstandig ondernemer he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.For every minute you are angry you lose sixty seconds of happiness.
Dat doe ik morgen welquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben ook niet aan het werk hoor
Hoe oud is hij?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dat scheelt! Maar idd, er is weinig leuker dan 's morgens in bed cartoons kijken met zoonlief
10quote:
Er zit in ieder geval niemand naast je om je de oren van de kop te lullen over domme onderwerpen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:32 schreef PeuRac het volgende:
quote:
Nog nietquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zit in ieder geval niemand naast je om je de oren van de kop te lullen over domme onderwerpen.
Jawel, is echt een eikel eerste klasquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Och, je hebt iig geen nare baas zoals ik
Die van mij is echt tof. Maar soms ook enorm irritant.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jawel, is echt een eikel eerste klas
Ben je zo'n lul ja?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jawel, is echt een eikel eerste klas
Ja de verwachtingen zijn hooggespannen he..quote:
Nice! Laat het weekend nu maar écht beginnen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |