Succes!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:27 schreef Royco1 het volgende:
Mijn planning voor vandaag:
Werken tot 5 uur.
En dan vanavond een PC nakijken voor iemand wat dus eigenlijk ook gewoon werk is.
FML
Owja. Ik moet nog wel mijn ketting op mijn fiets leggen voordat ik naar de stad kan. Dus toch meer dingen te doen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tien minuten met de bus ofzo, geloof ik.
Chinees?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zit hier geen snackbar in de buurt
Het is maar waar je zin in hebt.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Owja. Ik moet nog wel mijn ketting op mijn fiets leggen voordat ik naar de stad kan. Dus toch meer dingen te doen.
Dat vind ik niet zo lekkerquote:
Jawel, maar hij bleef me maar wekken. Later bleek dat hij dat deed omdat mijn moeder komt. 'Ja schat, om 1 uur'quote:
Dat is kut... als je je verhaal kwijt wilt. Je mag me altijd PM'enquote:
Werken op zaterdag sucks, blij dat ik die tijd heb gehadquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:27 schreef Royco1 het volgende:
Mijn planning voor vandaag:
Werken tot 5 uur.
En dan vanavond een PC nakijken voor iemand wat dus eigenlijk ook gewoon werk is.
FML
Haha!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jawel, maar hij bleef me maar wekken. Later bleek dat hij dat deed omdat mijn moeder komt. 'Ja schat, om 1 uur'
Oh eh sorry mam
Hoeft niet, maar toch bedanktquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:28 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Dat is kut... als je je verhaal kwijt wilt. Je mag me altijd PM'en
Ik ook.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Werken op zaterdag sucks, blij dat ik die tijd heb gehad
+1quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Werken op zaterdag sucks, blij dat ik die tijd heb gehad
Voor elk probleem is er een oplossing.quote:
Uitproberen zou ik zeggen!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat vind ik niet zo lekker
Er zit wel een of andere Turkse toko hier, maar geen idee wat die allemaal heeft.
Ja en hij is dus ziek he, dus dan mag ie wat extra aandacht, gelukkig kwam hij nog lekker even bij mij in bed liggenquote:
Hij blijft je sowieso altijd wekken toch? Ik ben niet anders gewend iigquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jawel, maar hij bleef me maar wekken. Later bleek dat hij dat deed omdat mijn moeder komt. 'Ja schat, om 1 uur'
Oh eh sorry mam
Aaaahquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja en hij is dus ziek he, dus dan mag ie wat extra aandacht, gelukkig kwam hij nog lekker even bij mij in bed liggen
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hij blijft je sowieso altijd wekken toch? Ik ben niet anders gewend iig
Ik vind t lief van je, maar hou er maar over op, oké?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:30 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Voor elk probleem is er een oplossing.
Sure.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik vind t lief van je, maar hou er maar over op, oké?
Haha, ja, maar daar staat dus wel tegenover dat je altijd vroeg wordt wakker gemaakt.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:31 schreef Sam-x het volgende:
[..]
AaaahIk zou bijna jaloers worden. Heb alleen geen kinderen
hehe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |