Bleh.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vrij weinigMoet eigenlijk schoonmaken.
Doe je goed, ik was om 9 uur uit mijn bedje gestapt.quote:
O ik kan niet tellen, ik ging er om kwart voor 9 uitquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:22 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Doe je goed, ik was om 9 uur uit mijn bedje gestapt.
OKquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ik kan niet tellen, ik ging er om kwart voor 9 uit
Als je de rest van de dag niks te doen hebt niet heel erg. Alhoewel ik dat niet kan, ben geen uitslaper..quote:
Oh, maar ik slaap niet.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:24 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Als je de rest van de dag niks te doen hebt niet heel erg. Alhoewel ik dat niet kan, ben geen uitslaper..
Weet ik. Maar als ik wakker ben, dan wil ik ook snel uit bed!quote:
Woon je dichtbij de stad?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:25 schreef CherryLips het volgende:
Misschien ga ik zo wel weer het bed in met een goed boekMaar ik wilde eigenlijk de stad in
Op mijn programma voor vandaag staat: kaas halen in de stad.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:24 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Als je de rest van de dag niks te doen hebt niet heel erg. Alhoewel ik dat niet kan, ben geen uitslaper..
Daaromquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Op mijn programma voor vandaag staat: kaas halen in de stad.
Nou, tijd zat.
Ziek geweest?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:26 schreef Yuki het volgende:
Ja, ik lig in bed. Voor het eerst in meer dan een week goed geslapen, heb flink wat in te halen wat dat aangaat
Ik heb eigenlijk wel zin in een lekker patatje vandaag.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:26 schreef Sam-x het volgende:
[..]
DaaromWinkels zijn nog wel even open. Mijn programma voor vandaag: niet veel.
Hutspot!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk wel zin in een lekker patatje vandaag.
Vandaag friet, morgen pizza?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:26 schreef CherryLips het volgende:
O ja, moet nog eten voor vanavond en morgen halen.
Auch. Wel kunnen bijrusten, toch?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:27 schreef missbehavin het volgende:
Ik werd echt veel te vroeg wakker gemaakt door kleine man, die begon al om half acht ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |