Ook niet in de kerk en stiekeme SM-kelders?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Waar ik vandaan kom hebben ze geen muren.
Ik ook.. precies dezelfde redenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde eigenlijk nog de stad in maar het wordt een beetje donker buiten
Ik ga ook liever met iemand anders, maar alleen vind ik ook geen probleem....quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:18 schreef CherryLips het volgende:
en ik had stiekem toch al niet zo'n zin om alleen te gaan
Wat ga je vandaag nog doen?quote:
'nu al'quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:20 schreef Yuki het volgende:
Ik zou in Purmerend de stad nog even in, maar ik heb geen zin om nu m'n bed al uit te komen zodat ik daar voor 5 uur kan zijn
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:20 schreef Yuki het volgende:
Ik zou in Purmerend de stad nog even in, maar ik heb geen zin om nu m'n bed al uit te komen zodat ik daar voor 5 uur kan zijn
Je ligt in bed?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:20 schreef Yuki het volgende:
Bleh.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vrij weinigMoet eigenlijk schoonmaken.
Doe je goed, ik was om 9 uur uit mijn bedje gestapt.quote:
O ik kan niet tellen, ik ging er om kwart voor 9 uitquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:22 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Doe je goed, ik was om 9 uur uit mijn bedje gestapt.
OKquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ik kan niet tellen, ik ging er om kwart voor 9 uit
Als je de rest van de dag niks te doen hebt niet heel erg. Alhoewel ik dat niet kan, ben geen uitslaper..quote:
Oh, maar ik slaap niet.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:24 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Als je de rest van de dag niks te doen hebt niet heel erg. Alhoewel ik dat niet kan, ben geen uitslaper..
Weet ik. Maar als ik wakker ben, dan wil ik ook snel uit bed!quote:
Woon je dichtbij de stad?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:25 schreef CherryLips het volgende:
Misschien ga ik zo wel weer het bed in met een goed boekMaar ik wilde eigenlijk de stad in
Op mijn programma voor vandaag staat: kaas halen in de stad.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:24 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Als je de rest van de dag niks te doen hebt niet heel erg. Alhoewel ik dat niet kan, ben geen uitslaper..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |