Ik faal een beetje in time managementquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben door m'n eigen schuld nog nooit te laat gekomenIk heb een enorme hekel aan te laat komen.
Ja even kijken of daar tijd voor is.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Eerst even je autoradio inbouwen?
Anders gaat 'ie het je leren. Daarna kun je zelf je geld bij elkaar scharrelen met je fonkelnieuwe bedrijfje "Missbehavin Radio installation". Gewoon omdat dat zo lekker bekt.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja even kijken of daar tijd voor is.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Anders gaat 'ie het leren. Daarna kun je zelf je geld bij elkaar scharrelen met je fonkelnieuwe bedrijfje "Missbehavin Radio installation". Gewoon omdat dat zo lekker bekt.
Dat hoeft ie niet te leren, dat kan Peu gemakkelijk met z'n monteurs achtergrondquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Anders gaat 'ie het leren. Daarna kun je zelf je geld bij elkaar scharrelen met je fonkelnieuwe bedrijfje "Missbehavin Radio installation". Gewoon omdat dat zo lekker bekt.
Ik miste een woordjequote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat hoeft ie niet te leren, dat kan Peu gemakkelijk met z'n monteurs achtergrond
Het woordje "je" ontbrak.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat hoeft ie niet te leren, dat kan Peu gemakkelijk met z'n monteurs achtergrond
Een goed verstaander heeft genoeg aan een half woord.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het woordje "je" ontbrak.
Peu die het missb leert
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een goed verstaander heeft genoeg aan een half woord.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik miste een woordjeCheck zometeen de edit maar.
Ach, gisteren zag ik ook al niet dat Yuki mijn diabetes bedoelde omdat er een woordje ontbrakquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het woordje "je" ontbrak.
Peu die het missb leert
Hij wil gewoon niet dat jij gestolen wordt. Is toch lief.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
M'n broertje is ook blind,![]()
Ik loop langs de voordeur en zie dat ie op slot is gedaan van buitenaf, hij heeft blijkbaar niet gezien dat ik nog lag te pitten
Ook alleen maar omdat ik een auto heb en hij dan niet lopend de boodschappen hoeft te doen..quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hij wil gewoon niet dat jij gestolen wordt. Is toch lief.
FYLquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde dus naar de stad maar a) het regent weer en b) ik zou nog door een bedrijf teruggebeld worden
Teruggebeld worden op een zaterdag? Lijkt me heel erg sterk?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde dus naar de stad maar a) het regent weer en b) ik zou nog door een bedrijf teruggebeld worden
Ja ik wilde ergens voor reserveren en ze zouden me terugbellen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Teruggebeld worden op een zaterdag? Lijkt me heel erg sterk?
Waarom? Veel bedrijven gaan gewoon door op zaterdagquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Teruggebeld worden op een zaterdag? Lijkt me heel erg sterk?
Ah zoquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik wilde ergens voor reserveren en ze zouden me terugbellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |