Kan ie nog wel een offday hebben.....quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:28 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik val niet op mannen die slecht in bed zijn.
Mooie tekst.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:25 schreef missbehavin het volgende:
Nou een mooi liedje dan maar en een laatste peuk
Ja echt he..quote:
Is mij onbekend.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:29 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Kan ie nog wel een offday hebben.....
Wat wil je nu weer?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja echt he..
En toch wil ik het!
Zo verliefd zijnquote:
Was it me?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:33 schreef YipYip het volgende:
oh boy... En snel weer weg.
Adios allen.
Oh, bedoelde je het zo.. Dat zag ik niet, 't woordje het ontbrak aan 't begin.. Dus vatte ik m anders opquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat weet ik. Jouw diabetes heb ik t toch ook over?
Je bent ook wel erg vervelend vanavond...quote:
Ja maar... ik wil een man die ook nog een beetje zacht is..quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ken wel iemand voor je.
Hij heet Buzz.
Je weet toch dat ik weet van de diabetes?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh, bedoelde je het zo.. Dat zag ik niet, 't woordje het ontbrak aan 't begin.. Dus vatte ik m anders op
Dan doe je m een fleecekleedje aan.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar... ik wil een man die ook nog een beetje zacht is..
Ja, beetje stomquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik weet van de diabetes?
Ik zag vanavond nog een zachte buzz lightyear knuffel bij albert heijn!quote:
Je wilt gewoon dat ik genoegen neem met een battery operated manquote:
Wat heeft Evie gemerkt dan?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, beetje stom![]()
Maar volgensmij heeft niemand er ooit wat van gemerkt.. Behalve Evie dan..
Toen ik bij haar was met die cocktail avond.. Had ik de volgende ochtend m'n 2e hypo ever...quote:
Wat ik wil staat los van batterijen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je wilt gewoon dat ik genoegen neem met een battery operated man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |