Mijn slaap is me heilig!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja eh, wie zit hier nu moeilijk te doen over eten?
Met liefde ook nogquote:
Ja en dan wordt je wakker gemaakt voor seks.... blijkt het slechte seks te zijn....quote:
Met een goede ossenhaas is jouw liefde te koop dus?quote:
Ik wordt standaard om de 2 uur wakker 's nachts van de dorst en omdat ik moet pissenquote:
Nou als ie is zoals bij mijn ouders met kerst, JA!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Met een goede ossenhaas is jouw liefde te koop dus?
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:26 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
We gaan missb maar op een ossenhaas dieet zetten
ik ga jouw papa bellenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou als ie is zoals bij mijn ouders met kerst, JA!
Hebben wij mannen geen probleem mee, toch yip? Alleen als er GEEN eten meer is....quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:27 schreef YipYip het volgende:
[..]
Yup,en midden in een "eetproblemen" avondje
Ik val niet op mannen die slecht in bed zijn.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja en dan wordt je wakker gemaakt voor seks.... blijkt het slechte seks te zijn....
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik ga jouw papa bellen![]()
Ooh en wie de user ook_gek nog kent, hij deed dit op een verjaardag10kg confettie
!
[ afbeelding ]
Geen last van, van geen etenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:28 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hebben wij mannen geen probleem mee, toch yip? Alleen als er GEEN eten meer is....
Ik ook nietquote:
Ik hoop dat 't z'n eigen huis was?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik ga jouw papa bellen![]()
Ooh en wie de user ook_gek nog kent, hij deed dit op een verjaardag10kg confettie
!
[ afbeelding ]
Zou je diabetes kunnen zijn he..quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik wordt standaard om de 2 uur wakker 's nachts van de dorst en omdat ik moet pissen
Behalve als ik teveel gezopen heb, dan ben ik de hele nacht in coma.. (Voordat boze tongen anders gaan beweren..)
Tering,dat zou pas een probleem zijnquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:28 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hebben wij mannen geen probleem mee, toch yip? Alleen als er GEEN eten meer is....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |