Mijn slaap is me heilig!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja eh, wie zit hier nu moeilijk te doen over eten?
Met liefde ook nogquote:
Ja en dan wordt je wakker gemaakt voor seks.... blijkt het slechte seks te zijn....quote:
Met een goede ossenhaas is jouw liefde te koop dus?quote:
Ik wordt standaard om de 2 uur wakker 's nachts van de dorst en omdat ik moet pissenquote:
Nou als ie is zoals bij mijn ouders met kerst, JA!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Met een goede ossenhaas is jouw liefde te koop dus?
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:26 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
We gaan missb maar op een ossenhaas dieet zetten
ik ga jouw papa bellenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou als ie is zoals bij mijn ouders met kerst, JA!
Hebben wij mannen geen probleem mee, toch yip? Alleen als er GEEN eten meer is....quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:27 schreef YipYip het volgende:
[..]
Yup,en midden in een "eetproblemen" avondje
Ik val niet op mannen die slecht in bed zijn.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja en dan wordt je wakker gemaakt voor seks.... blijkt het slechte seks te zijn....
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik ga jouw papa bellen![]()
Ooh en wie de user ook_gek nog kent, hij deed dit op een verjaardag10kg confettie
!
[ afbeelding ]
Geen last van, van geen etenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:28 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hebben wij mannen geen probleem mee, toch yip? Alleen als er GEEN eten meer is....
Ik ook nietquote:
Ik hoop dat 't z'n eigen huis was?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik ga jouw papa bellen![]()
Ooh en wie de user ook_gek nog kent, hij deed dit op een verjaardag10kg confettie
!
[ afbeelding ]
Zou je diabetes kunnen zijn he..quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik wordt standaard om de 2 uur wakker 's nachts van de dorst en omdat ik moet pissen
Behalve als ik teveel gezopen heb, dan ben ik de hele nacht in coma.. (Voordat boze tongen anders gaan beweren..)
Tering,dat zou pas een probleem zijnquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:28 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hebben wij mannen geen probleem mee, toch yip? Alleen als er GEEN eten meer is....
Kan ie nog wel een offday hebben.....quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:28 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik val niet op mannen die slecht in bed zijn.
Mooie tekst.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:25 schreef missbehavin het volgende:
Nou een mooi liedje dan maar en een laatste peuk
Ja echt he..quote:
Is mij onbekend.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:29 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Kan ie nog wel een offday hebben.....
Wat wil je nu weer?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja echt he..
En toch wil ik het!
Zo verliefd zijnquote:
Was it me?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:33 schreef YipYip het volgende:
oh boy... En snel weer weg.
Adios allen.
Oh, bedoelde je het zo.. Dat zag ik niet, 't woordje het ontbrak aan 't begin.. Dus vatte ik m anders opquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat weet ik. Jouw diabetes heb ik t toch ook over?
Je bent ook wel erg vervelend vanavond...quote:
Ja maar... ik wil een man die ook nog een beetje zacht is..quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ken wel iemand voor je.
Hij heet Buzz.
Je weet toch dat ik weet van de diabetes?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh, bedoelde je het zo.. Dat zag ik niet, 't woordje het ontbrak aan 't begin.. Dus vatte ik m anders op
Dan doe je m een fleecekleedje aan.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar... ik wil een man die ook nog een beetje zacht is..
Ja, beetje stomquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik weet van de diabetes?
Ik zag vanavond nog een zachte buzz lightyear knuffel bij albert heijn!quote:
Je wilt gewoon dat ik genoegen neem met een battery operated manquote:
Wat heeft Evie gemerkt dan?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, beetje stom![]()
Maar volgensmij heeft niemand er ooit wat van gemerkt.. Behalve Evie dan..
Toen ik bij haar was met die cocktail avond.. Had ik de volgende ochtend m'n 2e hypo ever...quote:
Wat ik wil staat los van batterijen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je wilt gewoon dat ik genoegen neem met een battery operated man
Ja same here.quote:
Oei, dat is naarquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Toen ik bij haar was met die cocktail avond.. Had ik de volgende ochtend m'n 2e hypo ever...
Serieus? Kak, t zit in de familiequote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oei, dat is naar
Maare, veel dorst en veel plassen is symptoom van diabetes he. En als ik hoor dat jij je medicijnen nog wel eens overslaat...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |