ywc.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nope gaat gewoon busje worden tochmaar thx voor aanbod
Katten blikkenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja het ging nergens over. 'Ze kijkt zo raar'. Ja zo stoned kijkt ze altijd.
Bruin, niet te donker, maar ook niet licht.... Kan morgen wel foto maken.quote:
Doe eensquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:18 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Bruin, niet te donker, maar ook niet licht.... Kan morgen wel foto maken.
Maar je gaat morgen gewoon weer 1 tosti eten zeker?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik kan wel wat hebben hoor. En ik zie wel dat het uit een goed hart komt enzo. En ik ben niet geheel achterlijk en enige zelfkennis is mij ook niet vreemd
Eh nee, dan heb ik peu die me gaat force feedenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Maar je gaat morgen gewoon weer 1 tosti eten zeker?![]()
Met een trechtertje.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Eh nee, dan heb ik peu die me gaat force feeden
quote:
Nee, maar bied je wel elke keer eten aanquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Eh nee, dan heb ik peu die me gaat force feeden
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, maar bied je wel elke keer eten aan![]()
Ik eet namelijk de hele dag door
maar dat compenseer je morgen, want dan wordt het gezellig en dan rook je vanzelf minderquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:18 schreef missbehavin het volgende:
Pfff, de peuken zijn er doorheen gevlogen de afgelopen avond
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou dan zal ik af en toe ja zeggen, oke?
Dan stap ik ook nog wel in de auto ookquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:21 schreef missbehavin het volgende:
Maar ik vind eten ook wel lekker! Voor de perfecte ossenhaas mag je me zelfs 's nachts wakker maken
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan stap ik ook nog wel in de auto ook
Maar eet je hem dan ook op?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:21 schreef missbehavin het volgende:
Maar ik vind eten ook wel lekker! Voor de perfecte ossenhaas mag je me zelfs 's nachts wakker maken
Ik wil alleen wakker gemaakt worden voor seks. Of als het huis in de fik staat. Maar die ossenhaas moet je lekker overdag voor me bakken, verdomme.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:21 schreef missbehavin het volgende:
quote:
Ja eh, wie zit hier nu moeilijk te doen over eten?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik wil alleen wakker gemaakt worden voor seks. Of als het huis in de fik staat. Maar die ossenhaas moet je lekker overdag voor me bakken, verdomme.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |