abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_91310742
quote:
17s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 12:42 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Als Ben niet doorgaat, dan mag Esther VOH winnen, dan heeft hij in ieder geval verloren van de winnaar ;)
Nah dan moet de beste gewoon winnen, en dat vind ik dan Pearl :Y Maar ik zie N&S wel stunten en Jenni verder helpen ;(
pi_91310772
Kim moet/gaat winnen *O*
pi_91310798
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 12:43 schreef iBenny het volgende:
Kim moet/gaat winnen *O*
Ja maar die krijgt denk ik nog wel een kluif aan Sjerrie-En, zeker als je de poll hier ziet :o
pi_91310838
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 12:43 schreef iBenny het volgende:
Ben moet/gaat winnen *O*
Mee eens ^O^
pi_91310846
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 12:44 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ja maar die krijgt denk ik nog wel een kluif aan Sjerrie-En, zeker als je de poll hier ziet :o
Die poll is zo gefuckt als wat :') :D
pi_91310855
Ik hoop het ja :o
pi_91310884
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 12:45 schreef Loveless85 het volgende:
Ik hoop het ja :o
Kijk maar naar de totale van de andere polls :P
pi_91310886
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 12:44 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ja maar die krijgt denk ik nog wel een kluif aan Sjerrie-En, zeker als je de poll hier ziet :o
Die poll klopt niet.... :') Kleine kinderen spelen vals :P

Maar je weet het niet.... best kans dat Sjerrie-En het lieverdje van Angela doorgaat :Y
Wat geheel onterecht zou zijn ;)
pi_91310923
Als Kim verliest van S-A :')__________________!
  vrijdag 14 januari 2011 @ 12:47:23 #160
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_91310950
Angela ziet ook heus wel dat Kim een kans heeft tegen Ben.
Isn't it ironic, don't you think
pi_91310967
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 12:46 schreef iBenny het volgende:
Als Kim verliest van S-A :')__________________!
idd :')
pi_91311034
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 12:45 schreef iBenny het volgende:

[..]

Kijk maar naar de totale van de andere polls :P
Ik vond het al zo raar ja _O-
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 12:46 schreef iBenny het volgende:
Als Kim verliest van S-A :')__________________!
Mjah, zo lust ik er nog wel een paar :D

Anne is ook het schatje van Jeroen, en dat N&S dol zijn op Jenni is ook geen geheim. Het zou niet spannend moeten zijn, maar ik denk dat het het toch nog wel gaat worden.

naar mijn mening moeten gewoon Ben, Pearl, Kim en Leonie in de finale staan.
En dan de uitslag in die volgorde in de finale. Pearl & Kim gedeeld 2e :+
pi_91311202
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 12:49 schreef Loveless85 het volgende:
naar mijn mening moeten gewoon Ben, Pearl, Kim en Leonie in de finale staan.
En dan de uitslag in die volgorde in de finale. Pearl & Kim gedeeld 2e :+
Mee eens :9
pi_91311204
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 12:49 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ik vond het al zo raar ja _O-

[..]

Mjah, zo lust ik er nog wel een paar :D

Anne is ook het schatje van Jeroen, en dat N&S dol zijn op Jenni is ook geen geheim. Het zou niet spannend moeten zijn, maar ik denk dat het het toch nog wel gaat worden.
N&S hebben zich een paar weken geleden bij Life4You wel een beetje kritisch uitgesproken over Jennifer he :o :D . En feit is/blijft natuurlijk dat Jennifer gewoonweg zeer spraakmakend is voor VOH (kijk sowieso maar eens naar het aantal keren dat ze TT op twitter was, het aantal topics dat zij al heeft hier op FOK! tegenover die van anderen en hoevaak ze wel niet in de media komt.). Positief voor het programma, haar carriere en misschien ook wel voor zichzelf.
quote:
naar mijn mening moeten gewoon Ben, Pearl, Kim en Leonie in de finale staan.
Eens...
quote:
En dan de uitslag in die volgorde in de finale. Pearl & Kim gedeeld 2e :+
...tot dit.
Ben of Kim als winnaar, dat maakt me niet uit. Maar Leonie en Pearl mogen dan maar uitvechten wie er 3de en 4de worden :P
pi_91311275
Ik blijf Kim een beetje vaag vinden, net als Leonie :@
pi_91311313
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 12:53 schreef iBenny het volgende:

[..]

N&S hebben zich een paar weken geleden bij Life4You wel een beetje kritisch uitgesproken over Jennifer he :o :D . En feit is/blijft natuurlijk dat Jennifer gewoonweg zeer spraakmakend is voor VOH (kijk sowieso maar eens naar het aantal keren dat ze TT op twitter was, het aantal topics dat zij al heeft hier op FOK! tegenover die van anderen en hoevaak ze wel niet in de media komt.). Positief voor het programma, haar carriere en misschien ook wel voor zichzelf.
Eens, klopt allemaal.
Maar ze bliezen vooraf zo hoog van de toren dat dít het programma ging zijn wat puur op de Voice ging, niet om al het geneuzel er omheen. En dan kan je mij niet wijsmaken dat er iemand is die eerlijk en met droge ogen durft te zeggen dat Jennifer niet allang weg had gemoeten, of zelfs een betere zangeres zou zijn dan Pearl
pi_91311323
quote:
17s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 12:54 schreef charmed_angel het volgende:
Ik blijf Kim een beetje vaag vinden, net als Leonie :@
Leonie vind ik wel goed zingen, maar ik heb er voor de rest niet zoveel mee. Het doet me niet echt wat. :P
pi_91311361
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 12:55 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Eens, klopt allemaal.
Maar ze bliezen vooraf zo hoog van de toren dat dít het programma ging zijn wat puur op de Voice ging, niet om al het geneuzel er omheen. En dan kan je mij niet wijsmaken dat er iemand is die eerlijk en met droge ogen durft te zeggen dat Jennifer niet allang weg had gemoeten, of zelfs een betere zangeres zou zijn dan Pearl
Klopt :Y :P

Overigens ben ik wel benieuwd naar het verschil met Pearl qua stemmen :o
  vrijdag 14 januari 2011 @ 12:57:24 #169
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_91311418
Of dat
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 12:53 schreef iBenny het volgende:

[..]
N&S hebben zich een paar weken geleden bij Life4You wel een beetje kritisch uitgesproken over Jennifer he :o :D . En feit is/blijft natuurlijk dat Jennifer gewoonweg zeer spraakmakend is voor VOH (kijk sowieso maar eens naar het aantal keren dat ze TT op twitter was, het aantal topics dat zij al heeft hier op FOK! tegenover die van anderen en hoevaak ze wel niet in de media komt.). Positief voor het programma, haar carriere en misschien ook wel voor zichzelf.
[..]
Berucht zijn wil niet zeggen dat het goed voor haar of haar carriere is. Dat het goed is voor het programma spreekt voor zich.
Isn't it ironic, don't you think
pi_91311430
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 12:55 schreef iBenny het volgende:

[..]

Leonie vind ik wel goed zingen, maar ik heb er voor de rest niet zoveel mee. Het doet me niet echt wat. :P
Tis gewoon heel erg een muurbloempje. Net als Kim een beetje, das nou ook niet echt een super beauty ofzo, zeker geen lelijke meid verder hoor. Maar dat vind ik dan wel leuk aan VOH, en hiermee doen ze dan wél hun naam weer eer aan. Een meisje als Leonie had bij X-factor of Popstars nooit de finale gehaald :)
pi_91311434
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 12:55 schreef iBenny het volgende:

[..]

Leonie vind ik wel goed zingen, maar ik heb er voor de rest niet zoveel mee. Het doet me niet echt wat. :P
dat heb ik dus ook... maar ook met Kim.

Mijn top 4 is ook echt 1. Ben 2. Pearl 3. Kim 4. Leonie :Y
  vrijdag 14 januari 2011 @ 12:58:16 #172
331081 Livra
Dat zeg ik.
pi_91311466
Is er ergens te lezen wat de opzet van vanavond is? Hoe het gaat qua stemmen van coaches en publiek etc?
pi_91311497
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 12:58 schreef Livra het volgende:
Is er ergens te lezen wat de opzet van vanavond is? Hoe het gaat qua stemmen van coaches en publiek etc?
quote:
Op 14 januari krijgen de acht overgebleven talenten hun laatste kans om zich te plaatsen voor de finale. Van elke coach zal een talent in de laatste The voice of Holland LIVE staan. Per team valt er een persoon af. Dit wordt voor de helft door het publiek bepaald en voor de andere helft door de coaches. Per talent wordt gekeken hoeveel procent hij of zij van de publieksstemmen krijgt ten opzichte van zijn teamgenoot. Daarnaast verdelen de coaches 100 % over hun twee talenten. Zij kunnen bijvoorbeeld het ene talent 40 % geven terwijl de ander 60 % krijgt. Per talent worden de scores van het publiek en de coaches opgeteld. Degene met de hoogste score staat de week erop in de finale.
pi_91311512
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 12:57 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Tis gewoon heel erg een muurbloempje. Net als Kim een beetje, das nou ook niet echt een super beauty ofzo, zeker geen lelijke meid verder hoor. Maar dat vind ik dan wel leuk aan VOH, en hiermee doen ze dan wél hun naam weer eer aan. Een meisje als Leonie had bij X-factor of Popstars nooit de finale gehaald :)
Dat is ook wel zo idd :Y
pi_91311520
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 12:58 schreef Livra het volgende:
Is er ergens te lezen wat de opzet van vanavond is? Hoe het gaat qua stemmen van coaches en publiek etc?
[VOH] Hoe en wat???
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')