ik kijk naar twee schakende pubers, de ene is een gamer die 6 uur per dag WoW speelt, te veel weegt, en de hele tijd engels-nederlands praat, en de ander eentje die net te veel weegt en iets minder gamed, maar leren jassen draagt.
Ze hebben allebei last van Acne, de linker gamer, die tevens ook naast me woont, is aan zet.
Hij heeft iets meer testosteron, is veel agressiever, waarschijnlijk door al het gamen, en kan niet goed tegen het feit dat hij aan het verliezen is.
De rechter is daarin tegen heel rustig, denkt lang na en weegt alle pro's en contra's van z'n zetten af.
Ze kijken naar een flauwe stand up comedian op een goedkope zender, met te veel reclame, en slechte kwaliteit.
Hij maakt om de 3 minuten een flauwe grap, drinkt tussendoor van z'n halve literglas met óf een goedkoop biermerk, óf appelsap wat al in tijden geen koelkast meer gezien heeft blijkbaar.
De testosteronnertjes zijn elkaar telkens weer aan het irriteren door dezelfde zetten te herhalen, en elkaar uit te schelden totdat eentje een andere zet zet, waardoor dit persoon in kwestie wel moet verliezen.
Ze schieten nu beiden in de lach, om een slechte grap over een Ierse man die ruziet met een frans-sprekende engelsman in een Pub.
Het draait uit op een remise.
Ze staan op en gaan wat te drinken pakken, omdat hun gastheer, mijn broer, te lui is om wat te drinken in te schenken. Ik vind het persoonlijk aardig ongemanierd, aangezien hij nu onderuit op de bank ligt en letterlijk uit z'n neus zit te eten.
Er verschijnt een alom bekende fles met een rode verpakking, en een zwarte inhoud op tafel, naast twee glazen. Cola, heet het verslavende suiker-goedje.
De gamer drinkt z'n glas gelijk in één teug leeg, ik verwonder me er altijd over, hoe hij dat doet zonder tranende ogen van de prik te krijgen.
De andere puber, de zestien jarige schuift z'n stoel met een keihard kras geluid over de pas gelegde eikenhouten vloer. Ik zie wat ondiepe krassen, maar toch chronisch en onverwijderbaar verschijnen op de vloer. Ik erger me eraan, maar zeg er niks van.
Meer volgt.
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.