die zegt niks.quote:
Daar kunnen we ook wel mee "slapen" iddquote:
die van Family Guy?quote:
Ehm, ligt eraan wat je zou willen. Als iemand iets voor mij doet doe ik natuurlijk ook iets terug. Zo helpen we elkaar enzo tochquote:
Wat ik wil kan jij mij toch niet gevenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ehm, ligt eraan wat je zou willen. Als iemand iets voor mij doet doe ik natuurlijk ook iets terug. Zo helpen we elkaar enzo toch![]()
een lekker wief?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat ik wil kan jij mij toch niet geven
Wat wil jij danquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat ik wil kan jij mij toch niet geven
Dat kan ik niet regelen vrees ikquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bij iemand die speciaal voor mij is zijn
Dat zei ik ookquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat kan ik niet regelen vrees ik
Ik heb wel dit voor je:
I want it all, dat was het laatste 7" singletje dat ik ooit kocht indertijdquote:
Dat is al lang geledenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
I want it all, dat was het laatste 7" singletje dat ik ooit kocht indertijd
Mijn laatste weet ik niet meer. Mijn eerste nog welquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
I want it all, dat was het laatste 7" singletje dat ik ooit kocht indertijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |