Is goed, maar alleen die e-books er op zetten gaat een beetje vaagquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:12 schreef Pien85 het volgende:
[..]
wil je een keer vragen welke ze heeft?
Ja, dat weet ikquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is goed, maar alleen die e-books er op zetten gaat een beetje vaag
Integreren, ik woon niet eens in dat snert NLquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Snert Stu. Vuile allochtoon die niet wil integreren
quote:
Hij doet het wel maar het moet dus via een omwegquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:13 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, dat weet ikIk hád een ereader, maar die heb ik teruggestuurd, want die was niet goed
Nu ben ik aant zoeken naar ;n nieuwe
Als je kijkt naar topics/posts open jij in verhouding 2x zoveel als ikquote:
Mja, met progjequote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hij doet het wel maar het moet dus via een omweg
En dan wel iets leuks en niet die shit van Neckermanquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgende keer bedenk ik er een met regenpakken voor je.
Ik moet mijn best doen om GF voor te blijven... dat is toch wel de laponinjakampioen hoorquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als je kijkt naar topics/posts open jij in verhouding 2x zoveel als ik
Jij hebt voor elke 100 posts een topic geopend en ik voor elke 200 posts
Thnxquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zal het eens vragen welke ze heeft
Qua post/topic verhoudingen ben jij het dusquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik moet mijn best doen om GF voor te blijven... dat is toch wel de laponinjakampioen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |