quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hai beroemde mevrouw![]()
Wat tof, ik wist niet dat jij viool speelde
Dat wilde ik ook altijd, maar het mocht niet van m'n ouders
![]()
Ik hou ook van jouquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wat fijn![]()
![]()
En dankje![]()
Oh ja, ik hou van jou
Jaaah, ik heb al een akoestischequote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een electrische viool? Gaaf modelletje in elk geval
Gaaf hoorquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:10 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]zit al 7 jaar op les
Maar, balen, het is echt een mooi instrument!
Ik speel zowel elektrisch als normaal.
Oh, man, succesquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:10 schreef Toekito het volgende:
Ja ik zit hier tot 18:30 maar headset gaat even af als Moulijn langskomt!
Ik? Jij dan? Maar liefste is en blijft Muck
Woah, wat fijnquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik hou ook van jou![]()
en ik ben eindelijk weer aan het afvallen![]()
Ik denk het, net als de griep en gewoon weer veel strenger doenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
Woah, wat fijnDus geen hormonen helpt vrijwel meteen?
Hier gaat het juist weer wat slechter met afvallen
Heb er wat moeite mee de laatste weken
balenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:22 schreef DaMart het volgende:
Volgens mij heb ik last van het Golfsyndroom.
Die hoest komt namelijk in golven... de ene dag amper iets, en een dag later weer volop.
Dus morgen kom je gewoon, want dan heb je nergens last van?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:22 schreef DaMart het volgende:
Volgens mij heb ik last van het Golfsyndroom.
Die hoest komt namelijk in golven... de ene dag amper iets, en een dag later weer volop.
Die is zeker mooi jaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:22 schreef TheFamousMan het volgende:
prachtig stuk, heb m net onder de knie
Ja, griep hielp wel jaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik denk het, net als de griep en gewoon weer veel strenger doen![]()
Maar jij, jij hebt er al zoveel af, dan mag een dipje ook gewoon even
My thoughts exactlyquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dus morgen kom je gewoon, want dan heb je nergens last van?
Even afwachten of de golf zich inderdaad zo ontwikkeltquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dus morgen kom je gewoon, want dan heb je nergens last van?
Yann Tiersenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:22 schreef TheFamousMan het volgende:
prachtig stuk, heb m net onder de knie
Ik ben de feestdagkilo's alweer kwijtquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
Woah, wat fijnDus geen hormonen helpt vrijwel meteen?
Hier gaat het juist weer wat slechter met afvallen
Heb er wat moeite mee de laatste weken
Ja, met een beetje geluk kan ik nu echt gaan zwemmenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, griep hielp wel jaMaar dat is er allemaal al weer bij
Nou ja, ik moet nog zo veel
Dus ik wil gewoon heel graag in m'n ritme komen
Anders weer eens kijken of we iets samen kunnen doen?
Die had ik er niet eens bijquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben de feestdagkilo's alweer kwijt.
Wat goedquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben de feestdagkilo's alweer kwijt.
Ja, als ik durfquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, met een beetje geluk kan ik nu echt gaan zwemmen![]()
Ga je mee?
Yoga is bijna afgelopen en dan ga ik dat een tijdje niet meer doen namelijk
Ik dit jaar ook nietquote:
Ik dus wel... maar ja, afgelopen week niet echt veel trek gehad en ik had ook niet veel in huisquote:
Okee, denk er maar over na..quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, als ik durfIk ben er nog steeds niet over uit
Ja, goede timing wel, ik ziek tijdens kerst en oud en nieuw en jij vlak ernaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik dus wel... maar ja, afgelopen week niet echt veel trek gehad en ik had ook niet veel in huis.
Ik moet alleen even uitkijken volgend weekend, want dan vier ik twee dagen mijn verjaardagquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, goede timing wel, ik ziek tijdens kerst en oud en nieuw en jij vlak erna
Kletsen en thee drinken en spelen met Thijsquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Okee, denk er maar over na..
En anders ehm..wat kunnen we anders samen doen?
Wanneer ben je jarig dan?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik moet alleen even uitkijken volgend weekend, want dan vier ik twee dagen mijn verjaardag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |