marijkequote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
Hilde was op de wekker gaan staanDus nu ben ik er alsnog 2 uur later uit dan gepland
Zo maar eens boodschapjes doen enzo
De koffiedrinkers kunnen ook makkelijk de hele nacht wakker blijvenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:16 schreef Koen66 het volgende:
Hahaha deze SC is toch ook gewoon 24 uur per dag bevolkt
Goei'nmorg'n, geudenzeunquote:
koenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:16 schreef Koen66 het volgende:
Hahaha deze SC is toch ook gewoon 24 uur per dag bevolkt
beroemdequote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:20 schreef TheFamousMan het volgende:
Wat waren jullie allemaal vroeg wakker
HoiHoi!
zeusquote:
Kwart voor 9 pas hoor, ik mocht uitslapen van Thijsquote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:20 schreef TheFamousMan het volgende:
HoiHoi!
Ik kwart over 9... ik mocht uitslapen van de buren.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kwart voor 9 pas hoor, ik mocht uitslapen van Thijs
suikertjequote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kwart voor 9 pas hoor, ik mocht uitslapen van Thijs
wat lief van de burenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kwart over 9... ik mocht uitslapen van de buren.
Kinderen zijn vroeg wakkerquote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:20 schreef TheFamousMan het volgende:
HoiHoi!
barretjequote:
honden ookquote:
hehehehquote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
toekomstige Bruiden Behoeven Thee?
tBBT?quote:
Voor je het weet komt hij op de brommer thuis.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:38 schreef suikertaartje het volgende:
Thijs heeft nu weer wat anders verzonnen..politiepapier en een politiehand![]()
En hij groeit zo hard![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |