Ik doe het toch.quote:
1.75 en 60 kg valt toch best reuze mee?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
1,75 en geloof me, die bijna 60 is echt best veel
Jij houdt wel van strenge vrouwen he!quote:
Een tosti, troela. Je eet een fucking tosti.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou. Maar het is echt niet erg meer! Ik eet toch!
Voor mijn gevoel is het heel zwaarquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:22 schreef Boudibou het volgende:
[..]
1.75 en 60 kg valt toch best reuze mee?
soms is dat nodigquote:
En ook alleen maar omdat soldeerboutman er wasquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Een tosti, troela. Je eet een fucking tosti.
ik moet zo af en toe in toom gehouden worden ja.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij houdt wel van strenge vrouwen he!
Diequote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En ook alleen maar omdat soldeerboutman er was
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar is echt totaal niks grappigs aanquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh jullie maken je echt zorgen om niks, echt!!!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar is echt totaal niks grappigs aan
Volgens mij zouden veel vrouwen een spreekwoordelijke moord doen voor jouw figuurtje.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel is het heel zwaar
Up close and personal valt dat reuze tegenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:24 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Volgens mij zouden veel vrouwen een spreekwoordelijke moord doen voor jouw figuurtje.
waarmee je L-E d'r punt bewijst. Je ziet er goed, gezond en zeker niet te zwaar uit. Als je dat zelf ook geloofd, DAN ben je genezen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel is het heel zwaar
Dat je het deed zegt ook wel ietsquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:24 schreef missbehavin het volgende:
Oeh ik had ook niks moeten zeggen...
Nieteens? Maar je bent het wel?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:24 schreef Anne het volgende:
Hoi hoi, ik kom ook weer even spieken. En niet omdat ik single ben.
Ik maak me zorgen om jou.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh jullie maken je echt zorgen om niks, echt!!!
En je hebt verder geen problemen?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:14 schreef missbehavin het volgende:
Nee hoor lieverd. Er is niks aan de hand, maar als er zo'n dagje met een tosti (liefst minder) bij zit, vind ik dat fijn
Dat zal ik nooit geloven lieverd. Dus dan maar altijd ziek neem ik aan?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:25 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
waarmee je L-E d'r punt bewijst. Je ziet er goed, gezond en zeker niet te zwaar uit. Als je dat zelf ook geloofd, DAN ben je genezen.
Nee. Dat valt dus helemaal niet tegen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Up close and personal valt dat reuze tegen
Preciesquote:
Liefje, schatje, moppie.. ik weet hoe lekker het is om jezelf kapot te maken, hoe verslavend het is om destructief te zijn, hoe je alles voor jezelf goed kan praten om niet uit je patroon te stappen, maar het leven is een miljoen keer fijner als je zulke shit niet nodig hebt om je door het leven heen te slaan. Als je gezondere manieren hebt om te dealen met life, als je leert vechten voor jezelf, niet tegen jezelf. Maar er verandert niets als jij niets doet veranderen, echt niet.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Neequote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nieteens? Maar je bent het wel?
Dat ga k morgen beoordelen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het was geen roep om hulp hoorquote:
Dat volhouden en maar één tosti eten op een dag, is inderdaad reuze gezond en verre van ongezond! Good job!quote:
Uh ja klopt, aangezien jij veel in PTA zit, en ik niet meerquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:26 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee. Hallo jij
. Lang niet 'gezien'.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Liefje, schatje, moppie.. ik weet hoe lekker het is om jezelf kapot te maken, hoe verslavend het is om destructief te zijn, hoe je alles voor jezelf goed kan praten om niet uit je patroon te stappen, maar het leven is een miljoen keer fijner als je zulke shit niet nodig hebt om je door het leven heen te slaan. Als je gezondere manieren hebt om te dealen met life, als je leert vechten voor jezelf, niet tegen jezelf. Maar er verandert niets als jij niets doet veranderen, echt niet.
Ik weet hoe veilig het voelt, maar dat is het niet..
Dat hebben we gemerkt. De PTA SC is dankzij jouw afwezigheid geheel ingekakt.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Uh ja klopt, aangezien jij veel in PTA zit, en ik niet meer
Zo erg was het niet toch?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:27 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat hebben we gemerkt. De PTA SC is dankzij jouw afwezigheid geheel ingekakt.
Ik weet het wel, echt. Maar ik vind het al heel wat dat ik nog maar af en toe zo'n dag heb.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat volhouden en maar één tosti eten op een dag, is inderdaad reuze gezond en verre van ongezond! Good job!
Als de camera 10 kilogram toevoegd en je ziet er goed uit, dan ben je irl idd te dun.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar ben ik me ook wel van bewust hoorquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:28 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Als de camera 10 kilogram toevoegd en je ziet er goed uit, dan ben je irl idd te dun.
Zonder dollen..cijfermatig zit het in orde, maar een aantal hebben hier wel een punt wat betreft je geestelijke gesteldheid w.b. je gewicht.
Toch komen de woorden ergens vandaanquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het was geen roep om hulp hoorJe weet onderhand toch wel dat ik vaak niet denk voor ik typ?
2nd thatquote:
Dat laatste was maar een grapje!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Toch komen de woorden ergens vandaan![]()
En je geeft zelf toe dat je BMI aan de ondergrens zit, dat dit zwaarder is dan je ooit hebt gewogen, zegt alleen maar dat je altijd ongezond bezig bent geweest. Daar komt bij dat je morgen als excuus gebruikt, maar dat is bull.
Dan raakt het je. Omdat ik gelijk heb?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nu krijg ik traanoogjes trut.
trustequote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Dan raakt het je. Omdat ik gelijk heb?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |