Nou voor mij was het echt heel naarquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet gezien, en volgensmij wil ik dat ook echt niet
Ken ik niet, is die goed?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik moet ineens aan die nare film Feeder denken
Ik ben geen feeder, maar zorg wel dat de mensen bij mij goed etenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou voor mij was het echt heel naar
Oh nee Feed was hetquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ken ik niet, is die goed?
Overigens staat de hele route op 1 A5je (eenzijdig beschreven)en dat met 4 adressen
En dat kan iequote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben geen feeder, maar zorg wel dat de mensen bij mij goed eten(vooral door lekker eten te maken).
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:09 schreef L-E het volgende:
Maar MissTosti, je lult er weer lekker overheen zo!
+1quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:09 schreef L-E het volgende:
Maar MissTosti, je lult er weer lekker overheen zo!
sorry, moest ff klaarmaken voor bed.quote:
Dat zijn hele wijze woorden!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:11 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
sorry, moest ff klaarmaken voor bed.
Check de sigquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:11 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
sorry, moest ff klaarmaken voor bed.
Not working.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:13 schreef missbehavin het volgende:
Ik vind iets van David Guetta leuk
Nee hoor lieverd. Er is niks aan de hand, maar als er zo'n dagje met een tosti (liefst minder) bij zit, vind ik dat fijnquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Neuh.
Moet ik nu weer heel irritant semi-wijs gaan zitten doen ofzo?
Hey, geef eens antwoordquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:13 schreef missbehavin het volgende:
Ik vind iets van David Guetta leuk
mobielquote:
En je weet dondersgoed hoe slecht het voor je isquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee hoor lieverd. Er is niks aan de hand, maar als er zo'n dagje met een tosti (liefst minder) bij zit, vind ik dat fijn
Heb ik net gedaan!quote:
Ik vind dat engquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee hoor lieverd. Er is niks aan de hand, maar als er zo'n dagje met een tosti (liefst minder) bij zit, vind ik dat fijn
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
En je weet dondersgoed hoe slecht het voor je is
Ik denk dat ik een redelijk idee heb hoe lekker het is, maar het is gewoon _niet goed_. Echt niet.
Ik wil niet dat je kapot gaat
zat 3 sec tussenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |