Ken ik niet, is die goed?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik moet ineens aan die nare film Feeder denken
Ik ben geen feeder, maar zorg wel dat de mensen bij mij goed etenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou voor mij was het echt heel naar
Oh nee Feed was hetquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ken ik niet, is die goed?
Overigens staat de hele route op 1 A5je (eenzijdig beschreven)en dat met 4 adressen
En dat kan iequote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben geen feeder, maar zorg wel dat de mensen bij mij goed eten(vooral door lekker eten te maken).
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:09 schreef L-E het volgende:
Maar MissTosti, je lult er weer lekker overheen zo!
+1quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:09 schreef L-E het volgende:
Maar MissTosti, je lult er weer lekker overheen zo!
sorry, moest ff klaarmaken voor bed.quote:
Dat zijn hele wijze woorden!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:11 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
sorry, moest ff klaarmaken voor bed.
Check de sigquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:11 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
sorry, moest ff klaarmaken voor bed.
Not working.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:13 schreef missbehavin het volgende:
Ik vind iets van David Guetta leuk
Nee hoor lieverd. Er is niks aan de hand, maar als er zo'n dagje met een tosti (liefst minder) bij zit, vind ik dat fijnquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Neuh.
Moet ik nu weer heel irritant semi-wijs gaan zitten doen ofzo?
Hey, geef eens antwoordquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:13 schreef missbehavin het volgende:
Ik vind iets van David Guetta leuk
mobielquote:
En je weet dondersgoed hoe slecht het voor je isquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee hoor lieverd. Er is niks aan de hand, maar als er zo'n dagje met een tosti (liefst minder) bij zit, vind ik dat fijn
Heb ik net gedaan!quote:
Ik vind dat engquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee hoor lieverd. Er is niks aan de hand, maar als er zo'n dagje met een tosti (liefst minder) bij zit, vind ik dat fijn
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
En je weet dondersgoed hoe slecht het voor je is
Ik denk dat ik een redelijk idee heb hoe lekker het is, maar het is gewoon _niet goed_. Echt niet.
Ik wil niet dat je kapot gaat
zat 3 sec tussenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Eh, schat ik zit tegen de 60 kg aanquote:
sorry!quote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
zat 3 sec tussen
Omdat je een viespeukje bent!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Je hebt een eetstoornis. Er is echt al iets stuk dan. (En dat bedoel ik op geen enkele manier naar of stom.)quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat ben ik ook nog lang niet!
Je snapt wel wat ik bedoel, toch?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat ben ik ook nog lang niet!
60 met jouw lengtequote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Eh, schat ik zit tegen de 60 kg aanik ben ver verwijderd van de desastreuze 43
60? Das wel erg weinig.. Ik weeg 55..quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Eh, schat ik zit tegen de 60 kg aanik ben ver verwijderd van de desastreuze 43
Ja weet ik wel, maar het is zo niet zoals toen...quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Je hebt een eetstoornis. Er is echt al iets stuk dan. (En dat bedoel ik op geen enkele manier naar of stom.)
quote:
Ah those were the days...quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
60? Das wel erg weinig.. Ik weeg 55..
Dat was ook niet leuk meer nee.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
60 met jouw lengteBrr en die 43 wil ik niet eens over nadenken
60 kan wel met haar lengte. Ik kan bevestigen dat missb niet eng dun is.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
60 met jouw lengteBrr en die 43 wil ik niet eens over nadenken
Serieus, hoe lang was je ook alweer? Dan kan 60 niet gezond zijn..quote:
slaap lekkerquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
Daaaaaaaaaag allemaal!ik ga lekker slapen
1,75 en geloof me, die bijna 60 is echt best veelquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Serieus, hoe lang was je ook alweer? Dan kan 60 niet gezond zijn..
Even puur op BMI richtlijnen:quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Serieus, hoe lang was je ook alweer? Dan kan 60 niet gezond zijn..
De enige keer dat ik zwaarder woog, was toen ik zwanger wasquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Even puur op BMI richtlijnen:
Als 60 bij mij nog maar NET ondergewicht is, is het voor missb niet ongezond. Aan de lage kant, maar niet ongezond.
Interesseert me niet, eigenlijk. Een eetstoornis zit in je hoofd, niet in je gewicht, dat weet je. En je vertelt jezelf dat het wel goed is nu, omdat je geen ondergewicht meer hebt, maar in je hoofd is het dus nog steeds aanwezig. Dat in combinatie met je verstoorde zelfbeeld wat ik hier en daar lees, maakt dat je mij niet ken vertellen dat je genezen bent, or even close. Of dat het zelfs 'goed' gaat.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja weet ik wel, maar het is zo niet zoals toen...
Ohh.. Dan valt het nog wel mee.. Voordat BMI in het leven groepen werd was de maatstaf iets van neem je lengte, en dan bij vrouwen 1,10 eraf, en bij mannen 1,00 eraf..quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
1,75 en geloof me, die bijna 60 is echt best veel
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Interesseert me niet, eigenlijk. Een eetstoornis zit in je hoofd, niet in je gewicht, dat weet je. En je vertelt jezelf dat het wel goed is nu, omdat je geen ondergewicht meer hebt, maar in je hoofd is het dus nog steeds aanwezig. Dat in combinatie met je verstoorde zelfbeeld wat ik hier en daar lees, maakt dat je mij niet ken vertellen dat je genezen bent, or even close. Of dat het zelfs 'goed' gaat.
mag ik me hierbij aansluiten?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Interesseert me niet, eigenlijk. Een eetstoornis zit in je hoofd, niet in je gewicht, dat weet je. En je vertelt jezelf dat het wel goed is nu, omdat je geen ondergewicht meer hebt, maar in je hoofd is het dus nog steeds aanwezig. Dat in combinatie met je verstoorde zelfbeeld wat ik hier en daar lees, maakt dat je mij niet ken vertellen dat je genezen bent, or even close. Of dat het zelfs 'goed' gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |